En jij dan?quote:
teh horror. Heb je nu een rugzakje?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef wauw het volgende:
Ik werd gedwongen en toen ik moest kokhalzen kreeg ik te horen dat ik me niet zo aan moest stellen
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
teh horror. Heb je nu een rugzakje?
Bleeequote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef Aalscholver het volgende:
Maagwand, gewoon van het idee moest ik al![]()
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
Eens, maar daarentegen wel heerlijk als je ham en kaas eromheen doet en in de oven.
Geniusquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.
Ik vind het heerlijk, maar veel mensen vinden het inderdaad niksquote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jouw username is, ondanks mijn voorliefde voor kazen, ook wel relevant voor dit topic wat mij betreft.
Hoezo, heeft bloot eten invloed op de smaak dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef wauw het volgende:
Ik eet ook alles altijd bloot zonder mayo of dergelijke
Je begrijp het volgens mij niet helemaalquote:Op zondag 23 februari 2014 19:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo, heeft bloot eten invloed op de smaak dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |