Ja dat was het allemaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer en bluezz, hoop dat het mooi was, het uitstrooien. Mooi in de zin van: dit past bij haar, op deze plek.
Maar wat zal het toch nog onwerkelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 23-02-2014 20:55:05 ]
Zelf bereidt of uit blik/pak?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
Kippesoep is bijna klaar. Ruikt echt super
Oh, wist je dat niet.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat was het allemaal.Mooi hoor. Het kleinkind -;)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat in mijn testamentstrooi mij maar in de Lek
![]()
Zelf bereidenquote:
Heb jij toch geen last van? Met die politieke ellende van de komende tijdquote:
Mijn agenda is vol iddquote:Op zondag 23 februari 2014 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van? Met die politieke ellende van de komende tijd
Is opgenomen om later te bekijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:23 schreef AnneX het volgende:
Voor de ouwechies onder ons: de Reünie van Veronica bemanning op 1.
Het is d'r gezellig hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef AnneX het volgende:
Het staat in mijn testamentstrooi mij maar in de Lek
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Bassie Appelmoes verzameltopique, wat een triestheid
GC / Wat is het vieste wat je ooit hebt gegeten?
Eén ding tegelijk, FFT en als dingen niet kunnen: nou, dan niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin in morgen (hele week). Heb morgen ws 200 + mail wat ik moet nakijken/behandelen en heb niet de hele week de tijd om dat te doen vanwege inwerken/controleren nwe collega en gebrek aan collega's. Van de 4 zijn er 3 di t/m do op een beurs dus ben ik samen met het nwe meisje.
Moet niet aan de werkdruk denken
Het was in 2011 dat we de moeder daar uitstrooiden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz een dikke knufIk schoot een beetje vol toen ik het op facebook las. De symboliek vind ik prachtig en ook een beetje onwerkelijk. Vorig jaar samen met haar en nu met haar in al jullie herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat was het allemaal.Och jemig, wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oma's buik.
Fijn en goed hoe de band met haar gezin is. Ze is niet helemaal weg.Snobs have more fun!
KLIK!
Ik ben er werkelijk ontzet door . Heb Russische delen afgezegd ook. Ruslandquote:Op maandag 24 februari 2014 03:31 schreef AnneX het volgende:
Zoals ik eerder postte verbaas ik mij over de logistiek en landverhuizing van 135.000 vrijwilligers ( en
kostuums en 1000 kinderen en twee prestigeuze balletscholen) en repetities en onderdak en decorstukken
en licht ....En ontwerpen en bouwen en de vernietiging van de natuur.
En goodwill voor meneer Poetin ! kijk wij kunnen het ook i.c.m. de niet-vrijheid in zijn land.
En nog wat van die tournooien te gaan.
![]()
Enige wat ik de afgelopen week op tv heb gekeken was TopGear, Death in Paradise en KVWquote:
Op de BBC zeker? Ik kijk altijd op vrijdagavond met vrienden, op Veronica dus. Al zijn dat wel herhalingenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was gisteren weer erg grappig.
Ik kijk het nooit op veronica, vers op de bbc zonder reclamesquote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Op de BBC zeker? Ik kijk altijd op vrijdagavond met vrienden, op Veronica dus. Al zijn dat wel herhalingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |