quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross had Top Gun. Ik ben naar die film geweest
Ik ken die wel in het Engels!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in september 1958 verwekt en dit was het nr
de Engelse uitvoering moest ik dan weer opzoeken.quote:
quote:"(I've Had) The Time of My Life" by Bill Medley and Jennifer Warnes
En dan Dirty Dancing in de bioscoop?quote:
De nummer 1 wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan Dirty Dancing in de bioscoop?
Altijd handig als je op de snelweg rijdt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, komende weken een Citroen C4 Picasso rijker!
Ding kan automatisch inparkeren
Nee, je moet wel schakelen en gas geven. Maar het stuur draait dus vanzelf (en erg snel ook), en hij geeft aan of je 1e versnelling of achteruit moet doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
dus je gaat erin zitten en doet niks en dan parkeert hij in
Jaa heerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef minilot het volgende:
Ik luister al de hele dag naar de ceedee Blood Sugar Sex Magik (1991) van Red Hot Chili Peppers en ik ben het nog steeeeeeeeeds niet beu!![]()
Nog anderhalf uur kantoorzitten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Och arme, en weer een einde der tijden voorspelling! Dit keer voor morgen:Voor het geval dat de wereld vergaat terwijl ik lag te slapen, bedankt allemaal en hopelijk tot ziens in Nirwana *zwaai*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er naar uit! Is weer eens iets anders in het weekend.
Zouden ze daar ook andere drank dan bier hebben?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor het geval dat de wereld vergaat terwijl ik lag te slapen, bedankt allemaal en hopelijk tot ziens in Nirwana *zwaai*
Gedenkdedood wordt piet pelle?quote:
Mooi, MeMo!quote:
Veel fietsplezier!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben helemaal bblij, is eigenlijk een transportfiets met voordrager en achterdrager erop gemonteerd. Die ik Evt altijd nog los kan kopen maar ben met name van voordrager geen fan en compleet is ie normaal 699 nu 299
Nee, ik vind de controle over een fiets een stuk minder met belasting voorop. Daarom snap ik al die voordragers ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben helemaal bblij, is eigenlijk een transportfiets met voordrager en achterdrager erop gemonteerd. Die ik Evt altijd nog los kan kopen maar ben met name van voordrager geen fan en compleet is ie normaal 699 nu 299
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
"With or Without You" by U2 & Beverly Hills Cop II
Tja wat moet ik er van zeggen.....
Owquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:44 schreef Sarabi het volgende:
Sorry ik liep nog een pagina achter
http://www.whenwasiconceived.com/
Ik wil ook wel een leuke fiets weer, maar na mijn debacle de vorige keer toch maar geen mooie fietsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn memo, dat staat ook hoog op mijn verlanglijstje, een goede fiets, ipv al die goedkope fietsen zonder versnellingen, etc.
dit is verder ook niet n heel fancy fiets, terugtraprem en drie versnellingen maar wilde iig een degelijke fiets die aantal jaren meekan, dit is ook nog met twee servicebeurten en ga wel met maandkaart stallen zolang ik in Eindhoven werk, is 13 euro ofzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn memo, dat staat ook hoog op mijn verlanglijstje, een goede fiets, ipv al die goedkope fietsen zonder versnellingen, etc.
Wanneer zijn die, Borisz? (te lui om te googlen)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:27 schreef borisz het volgende:
Laatste 'vrije zaterdag'. De komende drie staan allen in het teken van GR14
19 maart.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer zijn die, Borisz? (te lui om te googlen)
Nee maar die gebruik ik nooit, bagagedrager. mijn oude fiets is 14jaar oud en intensief en dagelijks gebruikt, mijn primaire vervoermiddel dus die is gewoon echt wel op nuquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen eens een bagagedrager?
Ik heb hetzelfde brikkie nu al 17 jaar. Paar keer beetje opgeknapt, gaat heel gauw stuk (vallen en tis zover) maar hij doet het nog steeds, mn ouwe brikkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |