Zo goed ben ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik had toch de topictitel "Catfight" verwacht, eigenlijk.
Dat!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik had toch de topictitel "Catfight" verwacht, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef minilot het volgende:
Hier nog steeds geen poes in het nieuwe huis. Eerder zin om een miniminilot te maken.
Ik snap het wel. Ik moet er nu niet aan denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef minilot het volgende:
Nou, ik begin onderhand wel een neiging te voelen tot het toevoegen van een kabouter aan ons tweepersoonshuishouden.![]()
Alleen dat zwanger zijn & bevallen lijkt me zo'n ellende joh.#watje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe stom kan je zijn
http://www.telegraaf.nl/t(...)opt_slecht_af__.html
Nee, hier niet hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan binnenkort Lonaa en mini feliciteren?
Nog niet, nog niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan binnenkort Lonaa en mini feliciteren?
Inderdaad. Dat maakt dat miniLonaa's altijd een hele bewuste keuze zullen moeten zijn met een traject. Niet zo aantrekkelijk iig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef minilot het volgende:
O, dat is wel een extra hindernis dan Lonaa
[..]
Nog niet, nog niet.
Je moet er toch niet aan denken dat ze op jou gaan lijken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
Soms denk ik dat één kindje wel leuk is. Maar het grootste gedeelte van de tijd lijkt het me alleen maar een last.
Nou, serieus. Ik zou geen dochter willen die op mij zou lijken. Ik heb alles wat ik fout kon doen, fout gedaan. Het is een wonder dat mijn moeder nog van me houd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat ze op jou gaan lijken?
Ja die lobby heeft nog niet zo veel succes.. Zou wel het minst ingrijpend zijn ende zo..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Je kunt ook TAV's leidingen een knip laten krijgen.
Zo definitief durf ik die keuze echt nog niet te maken. Al ben ik daar ook nog te jong voor, geen dokter die dat zou willen doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier geen mini'sik overweeg zelfs de leidingen door te laten knippen zodat ik me ook niet meer druk hoef te maken om 'ongelukjes'
Ja nja ik ben nu bijna 34 dus ik zou denk ik een arts wel redelijk kunnen overtuigen inmiddels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo definitief durf ik die keuze echt nog niet te maken. Al ben ik daar ook nog te jong voor, geen dokter die dat zou willen doen.
Zou het trouwens de man gewoon laten doen.
Je houd ze klein?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:04 schreef golfer het volgende:
Voorlopig houden wij het maar bij mini-kleinkinderen.
Mijn pijpleiding is 27 jaar geleden doorgeknipt/gebrand, en is absoluut niet ingrijpend hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja die lobby heeft nog niet zo veel succes.. Zou wel het minst ingrijpend zijn ende zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 21-02-2014 13:12:08 ]
Maar zou je willen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Inderdaad. Dat maakt dat miniLonaa's altijd een hele bewuste keuze zullen moeten zijn met een traject. Niet zo aantrekkelijk iig.
Dat is wat natuurmonumenten doet met natuurgebieden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan dat? Gewoon eeuwig kind laten zijn
Ik heb seizoen 1 en 2 gezien, alle boeken gelezen, behalve de laatste, die durf ik niet uit te lezen.quote:
De Zweedse Wallander was zo goed. De Engelse rip-off is niks aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 gezien, alle boeken gelezen, behalve de laatste, die durf ik niet uit te lezen.
Verder heb ik ook veel boeken van Henning Mankell gelezen.
Oh leuk!! Ga je er heen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:15 schreef Bluezz het volgende:
TavSun! Ane Brun komt in het openluchttheater Caprera
Die zangeres van het Wallanderliedje.
Zo'n mooi liedje
Ik ga er altijd bijna van huilen
Niet mee eens. De Zweedse is veel beter, maar de Engelse vind ik ook tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De Zweedse Wallander was zo goed. De Engelse rip-off is niks aan.
Nja aan de andere kant: omdat wij geen kinderen willen slik ik de pil. Daar mag ook wel eens iets tegenover staan vind ik stiekemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn pijpleiding is 27 jaar geleden doorgeknipt/gebrand, en is absoluut niet ingrijpend hoor
Ik wil geen kinderen meer, dus Ik laat het doen was mijn theorie.
Lekker makkelijk ook
Een romantisch diner bij kaarslicht?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja aan de andere kant: omdat wij geen kinderen willen slik ik de pil. Daar mag ook wel eens iets tegenover staan vind ik stiekem
Zou een leuk begin zijn, maar helpt niet echt hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een romantisch diner bij kaarslicht?
Als ik dit jaar weer gratis met 1 persoon erbij naar alle voorstellingen kan gaan, dan wel.quote:
Soms komen daar juist wél ineens kinderen van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou een leuk begin zijn, maar helpt niet echt he
Ja en dat willen we dus niet hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soms komen daar juist wél ineens kinderen van.
Ik heb ook alleen maar de Zweedse gezien. Fantastisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De Zweedse Wallander was zo goed. De Engelse rip-off is niks aan.
5 maanden maar...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef golfer het volgende:
Je kunt voorlopig weer rustig over straat in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
En ook fijn dat je geen SOA hebt meegebracht.
Dat moeten we nog maar afwachten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook wel ergens wonen waar het altijd warm is. Met cocktails. En ruizende zee, witte stranden en palmbomen
Toch fijn om weer thuis te zijn, Dude? Met de katten. En ook fijn dat je geen SOA hebt meegebracht.
Curlingfinale is ook leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef borisz het volgende:
WB Dude
Ze ploegenachtervolgingteams hebben de eerste hobbel genomen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Onze ex-zwerfkatten, die met vallen en opstaan 'the good life' leerden leven, hebben elf dagen een heel nieuwe (oude!) modus aangenomen. Met name Dirk is bijzonder vuil, terwijl het de laatste tijd juist zo'n proper ijdel kereltje werd. Gelukkig zit hij zich inmiddels al weer te wassen. Het is de kattenpiramide-van-Maslow: eerst de baasjes thuis hebben en dan pas je snoet schoonwassen en je snorharenkuif strak naar rechts fixeren.
Ik zie het! Dank!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
WB jullie
Speciaal de zon besteld voor de akklimaasie
ik ben een beetje uit de running hier, maar jij zat toch met die knie? Wel ok om zo veel te doen dan nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
WB.
Ik heb gedoucht en nu weet ik niet wat ik moet. Ik moet over een uurtje weg om te werken. Zal ik maar wat te eten in de stad halen dan?
Ik zat met mijn knie inderdaad. Ik ben naar de dokter geweest, die heeft m leeggezogen want slijmbeursontsteking/irritatie. Knie was weer normaal, 3 dagen op de bank gezeten met drukverband want ik moest rustig aan doen. De kans was wel aanwezig dat als het drukverband eraf zou gaan, de knie gelijk weer dik zou worden. Dat gebeurde ook naar 3 dagen. Het advies is wel om je dingen te blijven doen, maar met mate en binnen wat kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik ben een beetje uit de running hier, maar jij zat toch met die knie? Wel ok om zo veel te doen dan nu?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Curlingfinale is ook leuk.
Schotten worden ingemaakt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:47 schreef borisz het volgende:
WB Dude
Ze ploegenachtervolgingteams hebben de eerste hobbel genomen
Ah. Ok! Fijn dat het beter gaat! Werd tijd, toch? Je hebt zo lang stil moeten zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zat met mijn knie inderdaad. Ik ben naar de dokter geweest, die heeft m leeggezogen want slijmbeursontsteking/irritatie. Knie was weer normaal, 3 dagen op de bank gezeten met drukverband want ik moest rustig aan doen. De kans was wel aanwezig dat als het drukverband eraf zou gaan, de knie gelijk weer dik zou worden. Dat gebeurde ook naar 3 dagen. Het advies is wel om je dingen te blijven doen, maar met mate en binnen wat kan.
Ik heb gelukkig niet echt pijn meer aan m'n knie, hoewel hij nog wel heel dik is. Ovre 4 weken moet ik weer terug.
Dan is het ook nog zo dat ik vanavond maar 3 uurtjes de garderobe beman.Dus ik doe wel daadwerkelijk rustiger aan.
Lekker slapen dan! Onder drie dikke dekens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah. Ok! Fijn dat het beter gaat! Werd tijd, toch? Je hebt zo lang stil moeten zitten.
Wij hebben het zo koud. Het voelt nog als lunchtijd voor ons nu en waar we deze winter voor vertrek de verwarming nooit hoger hadden dan 18 graden, missen we nu de tien graden daar bovenop. Trui aan, dikke sokken aan, maar we schuifelen rillend door het huis. Komt ook door de vermoeidheid, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk er naar uit! Is weer eens iets anders in het weekend."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zo werkt dat toch met het einde van de wereld/apocalyps? Wordt telkens weer naar een andere datum geschoven. Moe word je er van! Elke keer weer de schuilkelder in orde maken etc etcquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
'Is currently scheduled'?? Het is dus ook wel eens op een andere datum gepland geweest of zo??
Haha ja dat is waar.. Weer dat hele circus..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch met het einde van de wereld/apocalyps? Wordt telkens weer naar een andere datum geschoven. Moe word je er van! Elke keer weer de schuilkelder in orde maken etc etc
ja maar die moet ik nog van het fototoestel halen. Komende dagen! Ik heb wel wat mooie kieken om te laten zien, denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker slapen dan! Onder drie dikke dekens.![]()
Ga je nog wat toffe foto's delen van je verre reis of moeten we het zonder doen=
Ik ga, eenmaal uitgerust, mijn best doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd naar de plaatjes Dude
Tja.... Kan er sowieso slecht naar kijken, teveel gekrioel en gedoe met valpartijen.quote:
Hard days night hier, en mijn ouders hebben me verteld dat ik een ongelukje was...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Isabeau het volgende:
http://www.whenwasiconceived.com/
Ik ben waarschijnlijk ontstaan tussen 5 en 13 maart en Killing me Softly was toen een hit
quote:
Brand New Key is niet veel beter.quote:
quote:
Is ie goed gelukt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef AnneX het volgende:
Wat ruikt het heerlijk in huis....ik kwam net binnenlopen na het buitenzetten
van de kliko...en mmmmm CUL / Wat eet je als je ziek bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |