Echte VIP's? Of wannebe?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:43 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren 2 uur lang prosecco uit staan delen aan VIP's, belangrijke mensen en mensen die zichzelf belangrijk vinden. Was best gezellig. Er bleven wat flessen over.ik mocht er 1 hebben van de grote baas, en 1 was al open maar nog vol. Die heb ik meester gemaakt gisteren.
Rest van de avond een beetje gebabbeld met wat mensen, de salsa gedanst en om 3 uur lag ik in bed. De rest van het weekend gaan we Lost kijken op de bank.
Beide.quote:
Tot deze week had ik al jaren niet meer van Adje van den Berg gehoordquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Het was de CD-release/eerste show van Moonkings, het nieuwe project van Ad van den Berg, dus er waren wel wat bekende(re) mensen. Maar goed, backstage zijn we dat wel gewend. Ik heb wel voor grotere namen gekookt/sigaretten meegerookt/ enz.
Net als heel veel mensen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot deze week had ik al jaren niet meer van Adje van den Berg gehoord
Wie?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beide.
Het was de CD-release/eerste show van Moonkings, het nieuwe project van Ad van den Berg,
Met echte vips zit ik toch eerder aan Ben van Beurden of Rinus Minderhoud te denken, of ministers, koninklijk huis. Waar jij het over hebt noem ik BN'ers, promi's, voetbalvrouwen, talkshow presentatoren, acteurs en dat soort tuigquote:dus er waren wel wat bekende(re) mensen. Maar goed, backstage zijn we dat wel gewend. Ik heb wel voor grotere namen gekookt/sigaretten meegerookt/ enz.
Ik heb het over tuig inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Met echte vips zit ik toch eerder aan Ben van Beurden of Rinus Minderhoud te denken, of ministers, koninklijk huis. Waar jij het over hebt noem ik BN'ers, promi's, voetbalvrouwen, talkshow presentatoren, acteurs en dat soort tuig
Jaren op tournee met Whitesnake geeft je nog wel enige credits als VIP hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Met echte vips zit ik toch eerder aan Ben van Beurden of Rinus Minderhoud te denken, of ministers, koninklijk huis. Waar jij het over hebt noem ik BN'ers, promi's, voetbalvrouwen, talkshow presentatoren, acteurs en dat soort tuig
Eerste hit op googlequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jaren op tournee met Whitesnake geeft je nog wel enige credits als VIP hoor
Paulien van Deutekomquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Borisz, wie is die schaatscommentaarchick tussen Erben en Rintje in?
Warme douche ? Piet en doorbewegen...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Vannacht verkeerd gelegen denk ik, nek, schouders, armen en rug helemaal stijf en pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |