TS kan altijd zichzelf pijpenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon stiekem een blowjob geven en dan zal je een blije patient zien
Kom op Frankie, ik weet heus wel wat ik moet doen bij een cystectomiequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik maak me ergens zorgen dat mensen zoals ts ooit misschien eens de verantwoordelijkheid gaan dragen over mijn welzijn.
Jup, laat hem maar doodgaan hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kom op Frankie, ik weet heus wel wat ik moet doen bij een cystectomie
Als jij mijn blaas naar de zevende hemel helpt - waarschijnlijk geniet je daar dan ook van, ik hoop dat je geen chirurg wordt - en je krijgt een app over damesschoenen of weet ik het, dan haal je waarschijnlijk het klokkenspel ook meteen weg, zo afgeleid ben je dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kom op Frankie, ik weet heus wel wat ik moet doen bij een cystectomie
Heb je op je leeftijd niet al een beetje genoeg van het leven? Weet overigens eigenlijk niet hoe oud je precies bent, of moet ik u eigenlijk met U aanspreken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik maak me ergens zorgen dat mensen zoals ts ooit misschien eens de verantwoordelijkheid gaan dragen over mijn welzijn.
OLVG?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Amsterdam
Hihaho kom maar door met de flauwe grappen.
Verdomme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Amsterdam
Hihaho kom maar door met de flauwe grappen.
Nou nee, eigenlijk niet. Ik vind dat sowieso, zeker op een forum, nogal suf staan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je op je leeftijd niet al een beetje genoeg van het leven? Weet overigens eigenlijk niet hoe oud je precies bent, of moet ik u eigenlijk met U aanspreken?
SEHquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme.
Wat voor gesticht?
Ah duidelijk. Okee, dan spreek ik je voortaan gewoon met je aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Ik vind dat sowieso, zeker op een forum, nogal suf staan.
quote:
Okee duidelijk, Slotervaart dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik geef mijn locatie niet prijs jongeman.
Omdat ik niet in de geestelijke gezondheidszorg zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Waarom werk je niet waar ik zit.
Ga dat dan doen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Aberella het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de geestelijke gezondheidszorg zit.
Lig je in het ziekenhuis ja?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Waarom werk je niet waar ik zit.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
In de zorg werken maar geen arts zijn
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Aberella het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de geestelijke gezondheidszorg zit.
Dat is hetzelfde als een alcoholvrije wodka zijn je hele leven lang.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
In de zorg werken maar geen arts zijn
kutsmack. Jij bent bang dat ik een grotere baas dan jou ben.quote:
Ik ben self made man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Prt scr loonstrook en pics in DM.
Heb struggles, ga binnenkort proberen om een docente te hosselen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef Aberella het volgende:
Genoeg over mij. Heeft er nog iemand iets te vertellen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Heb struggles, ga binnenkort proberen om een docente te hosselen.
Geef het op, man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Heb struggles, ga binnenkort proberen om een docente te hosselen.
Toch mijn laatste jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geef het op, man.
Ik werk ook in het onderwijs. Echt een no go
Ja ik ga niet heel FOK! af zoeken om er vervolgens achter te komen dat je een ecto van 1.68 bent hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben self made man.
Pics zijn wel te vinden hier.
Dumpert taal is echt een no go als je haar wilt fixen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag is altijd +1.
1.68quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja ik ga niet heel FOK! af zoeken om er vervolgens achter te komen dat je een ecto van 1.68 bent hoor.
+1 zie ik vaak genoeg op FOK! voorbij komen. Zou het niet bepaald zien als dumpert taal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dumpert taal is echt een no go als je haar wilt fixen.
En dat moet kennelijk binnenkort een arts worden. Tja. Ik wijk wel uit naar de Oosterburen als het ooit zover komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Echt heh, en dan nogsteeds zo onvolwassen
Ik zie het hier voor het eerst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
+1 zie ik vaak genoeg op FOK! voorbij komen. Zou het niet bepaald zien als dumpert taal.
Dit . we willen spannende verhalen horenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Wanneer licht je ons eens in over een mislukte operatie of iets dergelijks?
Hoe weet jij wat dumperttaal is?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dumpert taal is echt een no go als je haar wilt fixen.
Ik dacht dat ts verpleegster was?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat moet kennelijk binnenkort een arts worden. Tja. Ik wijk wel uit naar de Oosterburen als het ooit zover komt.
Heb vaak genoeg gehad dat ik gequoot werd en dan +1 zag staan om wat voor gare reden dan ook.quote:
Dat is gewoon direct, niet bitchy.quote:
Jaren geleden op school niks te doen gehad, en op die site filmpjes gekeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat dumperttaal is?
+1quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg gehad dat ik gequoot werd en dan +1 zag staan om wat voor gare reden dan ook.
Ik draag mijn macho armani jasje. 180 kilometer op de snelheidsmeter .Kijk hoe deze self-made hustler zijn gel telt. Alle andere alfamannen lijken nu machteloos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben self made man.
Pics zijn wel te vinden hier.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jaren geleden op school niks te doen gehad, en op die site filmpjes gekeken.
Waarom zou je dit niet serieus doen? Misschien vind je er wel plezier in, het bestaan is toch inhoudsloos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik draag mijn macho armani jasje. 180 kilometer op de snelheidsmeter .Kijk hoe deze self-made hustler zijn gel telt. Alle andere alfamannen lijken nu machteloos.
Ja hallo hallo sorryquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef TwentyFourr het volgende:
Nou, dan niet hallo. Ik zie alweer hoe de verhoudingen hier zijn.
Mooi verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik draag mijn macho armani jasje. 180 kilometer op de snelheidsmeter .Kijk hoe deze self-made hustler zijn gel telt. Alle andere alfamannen lijken nu machteloos.
Nu die docente nog.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Thanks, nu kan ik weer enkele maanden vooruit.
omdat ik macho ben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom zou je dit niet serieus doen? Misschien vind je er wel plezier in, het bestaan is toch inhoudsloos.
frank dit is fok, hier kunnen we zo oud zijn als we zelf willen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is gewoon direct, niet bitchy.
Al slaap ik beter met het idee dat jij je in het echt veel beter en volwassener gedraagt.
Ik kom om geld te verdienen niet om te socializen met collega's.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen collega's om sociaal mee te doen ipv te FOK!ken bij toch wel een serieus beroep?
Staat er daar straks iemand met zijn dunne darm om zijn nek te schreeuwen om hulp, zit Aber lekker te DMen met BlauweTijger
Gezelligquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik kom om geld te verdienen niet om te socializen met collega's.
ik heb geen rijbeijws man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Als je macho was zou je daadwerkelijk met 180 km/h rondcruisen.
Beter zo'n bord met foto's die je dan aan elkaar kan linken met een kaart van de plekken waar zij vaak komt. En dan haar volgen en stiekem foto's maken van iedereen waar zij in contact mee komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Blauwdrukken zijn al gemaakt.
Print screen van je cashflow.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
stiekem houden jullie mods wel van nachtbagger hèquote:
Klink goed fokken op werk. Ben je nou een verpleegster?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar iedereen een 15jarig meisje is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
frank dit is fok, hier kunnen we zo oud zijn als we zelf willen.
Wel eerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als je het nut niet inziet van het leven kun je net zo goed all in gaan. Ga joyriden, je hebt niets te verliezen.quote:
Ik niet, maar ik goed, ik ben er ook nooit 's nachts. Ik pleur 'm altijd zelfvoldaan en met de ochtendsnikkel nog half overeind, dicht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stiekem houden jullie mods wel van nachtbagger hè
Waar heb je het over. Een klacht over nachtdienst is ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stiekem houden jullie mods wel van nachtbagger hè
watquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar iedereen een 15jarig meisje is.
wist je dat niet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Klink goed fokken op werk. Ben je nou een verpleegster?
Mar hoe kom ik aan een auto?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als je het nut niet inziet van het leven kun je net zo goed all in gaan. Ga joyriden, je hebt niets te verliezen.
Heb zelfs al via Facebook data van Whatsapp in handen gekregen over haar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Beter zo'n bord met foto's die je dan aan elkaar kan linken met een kaart van de plekken waar zij vaak komt. En dan haar volgen en stiekem foto's maken van iedereen waar zij in contact mee komt.
Goed zo modje pak haar maar flink aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Een klacht over nachtdienst is dit
Dat vinden die leerlingen alleen maar mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef SonicVolcano het volgende:
In het onderwijs helaas geen nachtdiensten
Zou wel tof zijn. Leerlingen voor straf 's nachts ergens dumpen
Wees niet bang, dat doe ik regelmatigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Aberella het volgende:
[..]
Goed zo modje pak haar maar flink aan
Ga naar een dichtbijzijnd tankstation. Wacht op een haastige, naïeve man die de autosleutels in de auto laat zitten en vul zelf de rest in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mar hoe kom ik aan een auto?
sleutels nodig hebben om een auto te stelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ga naar een dichtbijzijnd tankstation. Wacht op een haastige, naïeve man die de autosleutels in de auto laat zitten en vul zelf de rest in.
Bedankt jongen maar ik heb een openbaring gekregne dat ik eerst ee nconifeer moet zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ga naar een dichtbijzijnd tankstation. Wacht op een haastige, naïeve man die de autosleutels in de auto laat zitten en vul zelf de rest in.
Echt heh, überhaupt niet kunnen teleporterenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sleutels nodig hebben om een auto te stelen
Jij bent best bizarquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt jongen maar ik heb een openbaring gekregne dat ik eerst ee nconifeer moet zijn.
Kom uit een klein boerendorp, ben niet zo strati eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sleutels nodig hebben om een auto te stelen
Coniferen zijn het antworod op alles. Ze worden groot en sterk. Dat jullie zo'n openbaring niet krijgen is jullie eigen schuld jullie staan niet open voor de natuur. Ik hoor de statische geluiden ze geven mij advies.quote:
Hovenierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt jongen maar ik heb een openbaring gekregne dat ik eerst ee nconifeer moet zijn.
ik bedoel meer dat fok een soort van speeltuin is waar users zich niet continue naar hun leeftijd hoeven te gedragen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar iedereen een 15jarig meisje is.
Gemiddelde leeftijd is hier 17.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat fok een soort van speeltuin is waar users zich niet continue naar hun leeftijd hoeven te gedragen.
argo plzquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Coniferen zijn het antworod op alles. Ze worden groot en sterk. Dat jullie zo'n openbaring niet krijgen is jullie eigen schuld jullie staan niet open voor de natuur. Ik hoor de statische geluiden ze geven mij advies.
Dan word ik wel opgepiept/gebeld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Solo14 het volgende:
Ondertussen in het ziekenhuis ligt er iemand dood te gaan, maar ts is te druk met fok!
Mensen gaan niet dood van een volle luierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Solo14 het volgende:
Ondertussen in het ziekenhuis ligt er iemand dood te gaan, maar ts is te druk met fok!
Dat ken die dan niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan wordt ik wel opgepiept/gebeld.
Ik heb niet eens zo'n ding war ik mee kan piepen, want edan zou ik nu per direct een bloiempot requestizeren zodat ze die in mijn kamer zetten en ik een conifeer kan worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wordt ik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Haha jeetje heb ik dat zo getyptquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wordt ik?
Nu weet ik waarom mensen de verkeerde operatie krijgen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan word ik wel opgepiept/gebeld.
Als je ook zo slordig opereert.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Haha jeetje heb ik dat zo getypt
Hoeveel bakka's maak je nouquote:
mortaxx wordt met de dag bijdehanter. Tijd voor een evaluatiegesprekquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees niet bang, dat doe ik regelmatig![]()
![]()
Hoi zonneschijn hoe gaat hetquote:
eeyquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Spongeboss het volgende:
wAT ZIJN BAKKA's ik krijg een stijve van het woord.
hahahaquote:
Waarom negeer je mij ik wil je juist helpen,quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mortaxx wordt met de dag bijdehanter. Tijd voor een evaluatiegesprek
goeie grap ik lig dubbel man.quote:
Weer te veel Appelsap op?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Spongeboss het volgende:
Haah blauwe tijger is zo hilaaaarisch oh man gef me een boks ik kom niet meer bij bakas en tatás pompen in de bezine pompage houder!! !LOLTROL!1
hjb danquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Spongeboss het volgende:
Haah blauwe tijger is zo hilaaaarisch oh man gef me een boks ik kom niet meer bij bakas en tatás pompen in de bezine pompage houder!! !LOLTROL!1
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Spongeboss vraag even aan je begeleider of ze je toetsenbord afpakken.
nee melk1!! halfvol snap je hem halfvol!!quote:
Ah een gesprekquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mortaxx wordt met de dag bijdehanter. Tijd voor een evaluatiegesprek
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Aberella het volgende:
[..]
Z'n gangetje, je weet zelf toch.
Ja dat je eens wat aan je ui moet doen.quote:
Als je niet normaal kunt doen mag je dit topic verlaten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Spongeboss het volgende:
Haten op die UIquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat je eens wat aan je ui moet doen.
Ssssht je weet niet tegen wie je het hebt ik ben conifeer koning spongebosss... Ik neuk 5000 sletjes per dag, puur omdat ik dat kan. ZE willen allemaal bevrucht wordne door de heilige conifeer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt doen mag je dit topic verlaten.
Daar is helemaal niets mis meequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat je eens wat aan je ui moet doen.
Hij kijkt alsof hij moet poepen.quote:
okquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Abe superman UI nemen want zij redt mensen, jij niet.
wats met jouquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ssssht je weet niet tegen wie je het hebt ik ben conifeer koning spongebosss... Ik neuk 5000 sletjes per dag, puur omdat ik dat kan. ZE willen allemaal bevrucht wordne door de heilige conifeer.
Done.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Abe superman UI nemen want zij redt mensen, jij niet.
ik probeer een conifeer te worden maar ze houden me tegen.quote:
1e rij, 2e van links.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OKE TS, WAAR STA JE?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik probeer een conifeer te worden maar ze houden me tegen.
Coniferen UI:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik probeer een conifeer te worden maar ze houden me tegen.
ik weet dat vrouwen niet altijd zeggen wat ze bedoelen, maar ik bedoel altijd wat ik zeg... ik laat frank je de beoordelingspunten van te voren toe mailen dan kun je je een beetje voor bereiden, zo ben ik dan wel weer.quote:
waaromquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Solo14 het volgende:
[..]
haha dat dacht ik ook, maar ze schaamt zich ervoor dus ze zegt van niet.
madelief!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet dat vrouwen niet altijd zeggen wat ze bedoelen, maar ik bedoel altijd wat ik zeg... ik laat frank je de beoordelingspunten van te voren toe mailen dan kun je je een beetje voor bereiden, zo ben ik dan wel weer.
Gast doe nou eens normaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb mijn laatse sigarate gerook coniferen coniferen ik moet er een aanraken anders sterf ik!
Jij snapt er niets van man, coniferen zijn de nieuwe boodschappers de messiahs ik heb hem gevonden. Kniel voordat het te laat is!quote:
Ik vind lik op stuk zo'n rare uitdrukkingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geef hem een ban morti
Lik op stuk beleid.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geef hem een ban morti
Lik op stuk beleid.
Bedankt man je bent een vriendelijke jofele en aardige kerel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind lik op stuk zo'n rare uitdrukking
ik was laatst op vakantie en zag madeliefjes, moest meteen aan jou denkenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik was laatst op vakantie en zag madeliefjes, moest meteen aan jou denken![]()
+1quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]Kotsziek word ik hiervan.
hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]Kotsziek word ik hiervan.
De dag dat alle coniferen moesten sterven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Aberella het volgende:
Gelukkig heb ik Netflix. Weet iemand nog een leuke horrorfilm?
Psycho - eerste die in mij opkomtquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Aberella het volgende:
Gelukkig heb ik Netflix. Weet iemand nog een leuke horrorfilm?
faal hahaquote:
minder dan 30.000 posts hebbenquote:
Staan er niet tussen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Psycho - eerste die in mij opkomt
Amsterdamned
Men behind the sun
Meer dan dat hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
minder dan 30.000 posts hebben
Hmm.. moet ik je ook een ban aannaaien omdat je dit topic verziekt met je ge kk ouwehoer of niet? Beetje zielig lopen zijn in FB maar nu net zo hard doen alsof je 'dronken' bent. Misselijk mannetje ben je, bahquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Spongeboss het volgende:
watervallen en duizend pistache nootjes.
jonge laat mij ik heb niks anders bereikt in mijn levenquote:
ik naiade niemand een ban aan mara dit is nagtbagger tog?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. moet ik je ook een ban aannaaien omdat je dit topic verziekt met je ge kk ouwehoer of niet? Beetje zielig lopen zijn in FB maar nu net zo hard doen alsof je 'dronken' bent. Misselijk mannetje ben je, bah
Ik heb er 1tje voor je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wacht de hele nacht op een fissuurtje.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Spongeboss het volgende:
deze post getuigd van bazigheit.
quote:
quote:
Bedankt man, ik wil een nieuw fresh topicquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. moet ik je ook een ban aannaaien omdat je dit topic verziekt met je ge kk ouwehoer of niet? Beetje zielig lopen zijn in FB maar nu net zo hard doen alsof je 'dronken' bent. Misselijk mannetje ben je, bah
Deze zijn wat moderner:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Staan er niet tussen.sowieso nogal beperkt aanbod.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wacht de hele nacht op een fissuurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee johquote:
Mij heb je een ban aangenaaid.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik naiade niemand een ban aan mara dit is nagtbagger tog?
Deel 2 of nahquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Bedankt man, ik wil een nieuw fresh topic
En 5 anderequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Mij heb je een ban aangenaaid.
NEe ik heb in FB gepost. Ze hadden er zelf ook wel wat aan gedaan jullie waren 5 dagen daarvoor tot aan moment van ban aan het baggeren.quote:
Nog een week.quote:
Hou toch op manquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
NEe ik heb in FB gepost. Ze hadden er zelf ook wel wat aan gedaan jullie waren 5 dagen daarvoor tot aan moment van ban aan het baggeren.
je bent nog steeds een vieze Duitserquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
NEe ik heb in FB gepost. Ze hadden er zelf ook wel wat aan gedaan jullie waren 5 dagen daarvoor tot aan moment van ban aan het baggeren.
In het gareel ermee!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Schande is deze psychopaat die zich anders voordoet.
quote:
Hoink kan ik ook niets aandoen die begon een admin uit te schelden. Daar heb ik toch niets mee te maken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
je bent nog steeds een vieze Duitser
Niet geïnformeerd zijn over de kloon van hoinkquote:
Wow hey, je kan opeens normaal typen? kneusquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Hoink kan ik ook niets aandoen die begon een admin uit te schelden. Daar heb ik toch niets mee te maken?
Aight, drink mijn bier op en dan klappen we hem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk dat ik de knokploeg mobiliseer..
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, drink mijn bier op en dan klappen we hem.
De kloon van hoink gaan snitchenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niet geïnformeerd zijn over de kloon van hoink
Die is al gebanned.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
De kloon van hoink gaan snitchen
dat 5+5 10 is wilt niet zeggen dat ik niet in het gareel loop of tony de lasso mij niet komt strafefn. Maar jullie stellen je gewoon aan man verder ben ik aangecshoten niet super dronken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wow hey, je kan opeens normaal typen? kneus
Jaaaaa wat mag ik doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk dat ik de knokploeg mobiliseer..
Met die 120 kilo wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Spongeboss het volgende:
knokploeg, ik ploeg jullie neer alsof jullie niets zijn
Ze noemen me op de straat ook wel.quote:
Jijquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wie was die eppo met al die kloons dan van een tijdje terug?
Wat praat jij ik noem toch geen namenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
De kloon van hoink gaan snitchen
Kijk het spijt me als mensen gebant zijn maar ze hadden beterm oeten weten verder heb ik enkel een post in fb gemaakt niet gevraag om bans en waren de bans maar 2 dagen man man.quote:
F1978quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wie was die eppo met al die kloons dan van een tijdje terug?
Hey fuck deze quotes, maar knokploeg ik heb je nodig!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:19 schreef warp995 het volgende:
[quote]Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef dude232 het volgende:
[quote]Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef AssiMar. het volgende:
Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Solo14 het volgende:
Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef Ambicioso het volgende:
Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef Zeetakje het volgende:
Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
Zeiden ze tegen mij ook, is bluf johquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hij komt niet meer terug.
Ik snap het gehuil ook niet zo, het zat er overduidelijk aan te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kijk het spijt me als mensen gebant zijn maar ze hadden beterm oeten weten verder heb ik enkel een post in fb gemaakt niet gevraag om bans en waren de bans maar 2 dagen man man.
Dit dus. Ik bedoel met alle respekt maar man man het is niet alsof ik vroeg voor een ban.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap het gehuil ook niet zo, het zat er overduidelijk aan te komen.
ik he b je niet gebant dat begrijp je toch wel?quote:
Welquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit dus. Ik bedoel met alle respekt maar man man het is niet alsof ik vroeg voor een ban.
Uiteindelijk kan niemand zonder FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zeiden ze tegen mij ook, is bluf joh
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Spongeboss het volgende:
ik he b je niet gebant dat begrijp je toch wel?
Jij bent medic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
JA HALLO ik wil ook mee met de knokploeg
Nee ik wilde mijn topic gefatsoeneerd hebben. Had dan ook naar deadprez geluisterd. Jij ging tegen de regels in en werd erdoor gepakt. Niet mijn shculd ik heb je niet gedwongen tegen de regelsi n te gaan.quote:
Jij mag de gewonden verzorgenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
Kloons worden doorgaans niet geaccepteerd. Dus kom OF met een pic van jezelf of een goede motivatie. Mag in DMquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
Oh sorry ik forum mobiel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet mijn signature kennen
nee, yvonne kon niet zonder mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan niemand zonder FOK!
Volgens mij heeft hij alleen maar gezegd dat er gebaggerd werd in zijn topic, bietje nsb-gedrag wel, maar hij heeft niet letterlijk om bans gevraagd.quote:
Goed, jij gaat nu ook tegen de regels in. En waarom ben je niet meer dronken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik wilde mijn topic gefatsoeneerd hebben. Had dan ook naar deadprez geluisterd. Jij ging tegen de regels in en werd erdoor gepakt. Niet mijn shculd ik heb je niet gedwongen tegen de regelsi n te gaan.
omdat je kloonde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
14 dagen zat ik locked up.
1+1 =quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen maar gezegd dat er gebaggerd werd in zijn topic, bietje nsb-gedrag wel, maar hij heeft niet letterlijk om bans gevraagd.
Scheef banbeleid dus. Heb wel meer kloons gehad maar nooit hebben ze mij daar een ban voor gegeven. Ze moeten wel consequent blijven.quote:
waarom ben ik wat niet? kijk man ik ben aangeschoten rode strepen kan ik ontdekken en aanpassen. Dus dat wilt zeggen ik ben niet kotsend dronkend ik voel enkel een drukken gevoel op mijn gezicht. Snappie de papie de bapi?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed, jij gaat nu ook tegen de regels in. En waarom ben je niet meer dronken?
Justem mon!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen maar gezegd dat er gebaggerd werd in zijn topic, bietje nsb-gedrag wel, maar hij heeft niet letterlijk om bans gevraagd.
Ben ik trouwens nog door de keuring heen gekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kloons worden doorgaans niet geaccepteerd. Dus kom OF met een pic van jezelf of een goede motivatie. Mag in DM
Hmm ja, excuus voor de late bevestiging, maar welkom. Neem wel een UI.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ben ik trouwens nog door de keuring heen gekomen?
Een kloon maken als je ban hebt zien ze als een ban vermijding, en dat wordt bestraft. Met extra ban op je ehcte account en ban van je kloon logisch toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Scheef banbeleid dus. Heb wel meer kloons gehad maar nooit hebben ze mij daar een ban voor gegeven. Ze moeten wel consequent blijven.
Ervaring?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een kloon maken als je ban hebt zien ze als een ban vermijding, en dat wordt bestraft. Met extra ban op je ehcte account en ban van je kloon logisch toch?
Oké ik regel morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ja, excuus voor de late bevestiging, maar welkom. Neem wel een UI.
Nee de FAQ.quote:
Wie niet?quote:
Dan zou ik 16 weken ban in totaal moeten hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een kloon maken als je ban hebt zien ze als een ban vermijding, en dat wordt bestraft. Met extra ban op je ehcte account en ban van je kloon logisch toch?
Dus hebben ze je gematst ga dan ook niet zeiken over scheef beleid dit dat. je bent gewoon gematst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dan zou ik 16 weken ban in totaal moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |