ik weet dat vrouwen niet altijd zeggen wat ze bedoelen, maar ik bedoel altijd wat ik zeg... ik laat frank je de beoordelingspunten van te voren toe mailen dan kun je je een beetje voor bereiden, zo ben ik dan wel weer.quote:
waaromquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Solo14 het volgende:
[..]
haha dat dacht ik ook, maar ze schaamt zich ervoor dus ze zegt van niet.
madelief!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet dat vrouwen niet altijd zeggen wat ze bedoelen, maar ik bedoel altijd wat ik zeg... ik laat frank je de beoordelingspunten van te voren toe mailen dan kun je je een beetje voor bereiden, zo ben ik dan wel weer.
Gast doe nou eens normaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb mijn laatse sigarate gerook coniferen coniferen ik moet er een aanraken anders sterf ik!
Jij snapt er niets van man, coniferen zijn de nieuwe boodschappers de messiahs ik heb hem gevonden. Kniel voordat het te laat is!quote:
Ik vind lik op stuk zo'n rare uitdrukkingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geef hem een ban morti
Lik op stuk beleid.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geef hem een ban morti
Lik op stuk beleid.
Bedankt man je bent een vriendelijke jofele en aardige kerel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind lik op stuk zo'n rare uitdrukking
ik was laatst op vakantie en zag madeliefjes, moest meteen aan jou denkenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik was laatst op vakantie en zag madeliefjes, moest meteen aan jou denken![]()
+1quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]Kotsziek word ik hiervan.
hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]Kotsziek word ik hiervan.
De dag dat alle coniferen moesten sterven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Aberella het volgende:
Gelukkig heb ik Netflix. Weet iemand nog een leuke horrorfilm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |