Laat ze komen Gquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:30 schreef aequus het volgende:
Jij komt niet naar de knokploeg, de knokploeg komt naar jou!
Ik zal proberen een goed woordje voor je te doen, maar het is niet in mijn permissie om mensen toe te laten.quote:
Jou hadden we al besproken, nogmaals je bent afgewezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef Zeetakje het volgende:
Ik heb ooit eens een deuk in een pakje boter geslagen![]()
Bij deze mijn verzoek tot aanmelding
Nee dat doe ik namelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik zal proberen een goed woordje voor je te doen, maar het is niet in mijn permissie om mensen toe te laten.
Welkom broederquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef Zeetakje het volgende:
Ik heb ooit eens een deuk in een pakje boter geslagen![]()
Bij deze mijn verzoek tot aanmelding
Vandaar je OP waarin je vraagt hoe je erin komtquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dat doe ik namelijk
[..]
Welkom broeder
Ja, jij sowieso welkom biatchh..quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
aight ik doe mee wie gaan we als eerste klappen
Lees regel 2.. zal het nu wel even aanpassen aangezien er meer duidelijkheid is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef aequus het volgende:
[..]
Vandaar je OP waarin je vraagt hoe je erin komt
Wat is je motivatieregel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
Present![]()
Maar is moet wel voor het donker thuis zijn van mijn moeder![]()
en regel 1 spreekt regel 2 tegen, en de knokploeg bestaat al sinds begin 2004 ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lees regel 2.. zal het nu wel even aanpassen aangezien er meer duidelijkheid is.
Time for a change son, crime must be stopped. Fresh blood enzo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef aequus het volgende:
[..]
en regel 1 spreekt regel 2 tegen, en de knokploeg bestaat al sinds begin 2004 ofzo
Jij bent wel goed je best aan het doen om ons eerste slachtoffer te worden hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef aequus het volgende:
[..]
en regel 1 spreekt regel 2 tegen, en de knokploeg bestaat al sinds begin 2004 ofzo
Ik zal dit moeten doorgeven aan de don, je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Time for a change son, crime must be stopped. Fresh blood enzo.
Hmm fair enough.. welcome!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooie dames beschermen van het kwaad
Ik heb heel de originele knokploeg achter mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent wel goed je best aan het doen om ons eerste slachtoffer te worden hè.
Zie je achter het station. Uppercut je door het plafond mattie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik zal dit moeten doorgeven aan de don, je hoort nog van ons.
Wacht maar tot je morgen wakker word met een blauw tijger hoofd onder je kussenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zie je achter het station. Uppercut je door het plafond mattie.
gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |