Ja hallo hallo sorryquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef TwentyFourr het volgende:
Nou, dan niet hallo. Ik zie alweer hoe de verhoudingen hier zijn.
Mooi verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik draag mijn macho armani jasje. 180 kilometer op de snelheidsmeter .Kijk hoe deze self-made hustler zijn gel telt. Alle andere alfamannen lijken nu machteloos.
Nu die docente nog.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Thanks, nu kan ik weer enkele maanden vooruit.
omdat ik macho ben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom zou je dit niet serieus doen? Misschien vind je er wel plezier in, het bestaan is toch inhoudsloos.
frank dit is fok, hier kunnen we zo oud zijn als we zelf willen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is gewoon direct, niet bitchy.
Al slaap ik beter met het idee dat jij je in het echt veel beter en volwassener gedraagt.
Ik kom om geld te verdienen niet om te socializen met collega's.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen collega's om sociaal mee te doen ipv te FOK!ken bij toch wel een serieus beroep?
Staat er daar straks iemand met zijn dunne darm om zijn nek te schreeuwen om hulp, zit Aber lekker te DMen met BlauweTijger
Gezelligquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik kom om geld te verdienen niet om te socializen met collega's.
ik heb geen rijbeijws man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
Als je macho was zou je daadwerkelijk met 180 km/h rondcruisen.
Beter zo'n bord met foto's die je dan aan elkaar kan linken met een kaart van de plekken waar zij vaak komt. En dan haar volgen en stiekem foto's maken van iedereen waar zij in contact mee komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Blauwdrukken zijn al gemaakt.
Print screen van je cashflow.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
stiekem houden jullie mods wel van nachtbagger hèquote:
Klink goed fokken op werk. Ben je nou een verpleegster?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar iedereen een 15jarig meisje is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
frank dit is fok, hier kunnen we zo oud zijn als we zelf willen.
Wel eerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als je het nut niet inziet van het leven kun je net zo goed all in gaan. Ga joyriden, je hebt niets te verliezen.quote:
Ik niet, maar ik goed, ik ben er ook nooit 's nachts. Ik pleur 'm altijd zelfvoldaan en met de ochtendsnikkel nog half overeind, dicht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stiekem houden jullie mods wel van nachtbagger hè
Waar heb je het over. Een klacht over nachtdienst is ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stiekem houden jullie mods wel van nachtbagger hè
watquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar iedereen een 15jarig meisje is.
wist je dat niet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Klink goed fokken op werk. Ben je nou een verpleegster?
Mar hoe kom ik aan een auto?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als je het nut niet inziet van het leven kun je net zo goed all in gaan. Ga joyriden, je hebt niets te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |