Toch mijn laatste jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geef het op, man.
Ik werk ook in het onderwijs. Echt een no go
Ja ik ga niet heel FOK! af zoeken om er vervolgens achter te komen dat je een ecto van 1.68 bent hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben self made man.
Pics zijn wel te vinden hier.
Dumpert taal is echt een no go als je haar wilt fixen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag is altijd +1.
1.68quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja ik ga niet heel FOK! af zoeken om er vervolgens achter te komen dat je een ecto van 1.68 bent hoor.
+1 zie ik vaak genoeg op FOK! voorbij komen. Zou het niet bepaald zien als dumpert taal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dumpert taal is echt een no go als je haar wilt fixen.
En dat moet kennelijk binnenkort een arts worden. Tja. Ik wijk wel uit naar de Oosterburen als het ooit zover komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Echt heh, en dan nogsteeds zo onvolwassen
Ik zie het hier voor het eerst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
+1 zie ik vaak genoeg op FOK! voorbij komen. Zou het niet bepaald zien als dumpert taal.
Dit . we willen spannende verhalen horenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Wanneer licht je ons eens in over een mislukte operatie of iets dergelijks?
Hoe weet jij wat dumperttaal is?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dumpert taal is echt een no go als je haar wilt fixen.
Ik dacht dat ts verpleegster was?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat moet kennelijk binnenkort een arts worden. Tja. Ik wijk wel uit naar de Oosterburen als het ooit zover komt.
Heb vaak genoeg gehad dat ik gequoot werd en dan +1 zag staan om wat voor gare reden dan ook.quote:
Dat is gewoon direct, niet bitchy.quote:
Jaren geleden op school niks te doen gehad, en op die site filmpjes gekeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat dumperttaal is?
+1quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg gehad dat ik gequoot werd en dan +1 zag staan om wat voor gare reden dan ook.
Ik draag mijn macho armani jasje. 180 kilometer op de snelheidsmeter .Kijk hoe deze self-made hustler zijn gel telt. Alle andere alfamannen lijken nu machteloos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben self made man.
Pics zijn wel te vinden hier.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Jaren geleden op school niks te doen gehad, en op die site filmpjes gekeken.
Waarom zou je dit niet serieus doen? Misschien vind je er wel plezier in, het bestaan is toch inhoudsloos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik draag mijn macho armani jasje. 180 kilometer op de snelheidsmeter .Kijk hoe deze self-made hustler zijn gel telt. Alle andere alfamannen lijken nu machteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |