Heb zelfs al via Facebook data van Whatsapp in handen gekregen over haar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Beter zo'n bord met foto's die je dan aan elkaar kan linken met een kaart van de plekken waar zij vaak komt. En dan haar volgen en stiekem foto's maken van iedereen waar zij in contact mee komt.
Goed zo modje pak haar maar flink aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Een klacht over nachtdienst is dit
Dat vinden die leerlingen alleen maar mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef SonicVolcano het volgende:
In het onderwijs helaas geen nachtdiensten
Zou wel tof zijn. Leerlingen voor straf 's nachts ergens dumpen
Wees niet bang, dat doe ik regelmatigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Aberella het volgende:
[..]
Goed zo modje pak haar maar flink aan
Ga naar een dichtbijzijnd tankstation. Wacht op een haastige, naïeve man die de autosleutels in de auto laat zitten en vul zelf de rest in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mar hoe kom ik aan een auto?
sleutels nodig hebben om een auto te stelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ga naar een dichtbijzijnd tankstation. Wacht op een haastige, naïeve man die de autosleutels in de auto laat zitten en vul zelf de rest in.
Bedankt jongen maar ik heb een openbaring gekregne dat ik eerst ee nconifeer moet zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ga naar een dichtbijzijnd tankstation. Wacht op een haastige, naïeve man die de autosleutels in de auto laat zitten en vul zelf de rest in.
Echt heh, überhaupt niet kunnen teleporterenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sleutels nodig hebben om een auto te stelen
Jij bent best bizarquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt jongen maar ik heb een openbaring gekregne dat ik eerst ee nconifeer moet zijn.
Kom uit een klein boerendorp, ben niet zo strati eigenlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sleutels nodig hebben om een auto te stelen
Coniferen zijn het antworod op alles. Ze worden groot en sterk. Dat jullie zo'n openbaring niet krijgen is jullie eigen schuld jullie staan niet open voor de natuur. Ik hoor de statische geluiden ze geven mij advies.quote:
Hovenierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt jongen maar ik heb een openbaring gekregne dat ik eerst ee nconifeer moet zijn.
ik bedoel meer dat fok een soort van speeltuin is waar users zich niet continue naar hun leeftijd hoeven te gedragen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Welkom op het internet, waar iedereen een 15jarig meisje is.
Gemiddelde leeftijd is hier 17.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat fok een soort van speeltuin is waar users zich niet continue naar hun leeftijd hoeven te gedragen.
argo plzquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Coniferen zijn het antworod op alles. Ze worden groot en sterk. Dat jullie zo'n openbaring niet krijgen is jullie eigen schuld jullie staan niet open voor de natuur. Ik hoor de statische geluiden ze geven mij advies.
Dan word ik wel opgepiept/gebeld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Solo14 het volgende:
Ondertussen in het ziekenhuis ligt er iemand dood te gaan, maar ts is te druk met fok!
Mensen gaan niet dood van een volle luierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Solo14 het volgende:
Ondertussen in het ziekenhuis ligt er iemand dood te gaan, maar ts is te druk met fok!
Dat ken die dan niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan wordt ik wel opgepiept/gebeld.
Ik heb niet eens zo'n ding war ik mee kan piepen, want edan zou ik nu per direct een bloiempot requestizeren zodat ze die in mijn kamer zetten en ik een conifeer kan worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wordt ik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |