Slechte motivatie.. Come onquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik pak je maar eerst docente hosselen
Was ook geen moti, maar moet eerst focusen op de docente. Daarna kan ik pas 100% geven voor de movement.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Slechte motivatie.. Come on
Welkom broeder, mogen je ons helpen tegen het kwaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:19 schreef warp995 het volgende:
Hierbij mijn motivatie:
Ik wil graag bij de knokploeg zodat ik met eckte bazen kan omgaan en van hun kan leren knokken om de bevolking snachts van t kwaad te beschermen
Aangenomen, welkom!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef dude232 het volgende:
Ik meld me aan!
Mijn motivatie: Ik vecht graag voor gerechtigheid!
Cv: Ik geef op maandag en woensdagavond krav maga lessen.
Heb ook een paar jaar op karate gezeten.
Aangenomen, fuck kopschoppers! Welkomquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef AssiMar. het volgende:
Ja wat is dezen. Ik wordt gek van dat kopschop tuig! Hierbij meld ik mij aan want dat kopschoptuig moet worden aangepakt!
En ik kom altijd voor mijn maten op. En de chick in mijn UI is badass!
Geweldig. Wanneer is onze eerste meet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aangenomen, fuck kopschoppers! Welkom
U hoort nog van mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Geweldig. Wanneer is onze eerste meet?
Je bent een kloonquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Aberella het volgende:
Oke ik heb mijn baan en studie stopgezet. Wanneer mag ik beginnen?
Afgewezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef GhpH het volgende:
Als ik jou mijn kracht laat zien ben JIJ degene die MIJ bij de groep vraagt.
Alsof ik bij dat zielige clubje zou willen horen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef aequus het volgende:
[..], bij deze dus uitgesloten van de knokploeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |