Psycho - eerste die in mij opkomtquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Aberella het volgende:
Gelukkig heb ik Netflix. Weet iemand nog een leuke horrorfilm?
faal hahaquote:
minder dan 30.000 posts hebbenquote:
Staan er niet tussen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Psycho - eerste die in mij opkomt
Amsterdamned
Men behind the sun
Meer dan dat hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
minder dan 30.000 posts hebben
Hmm.. moet ik je ook een ban aannaaien omdat je dit topic verziekt met je ge kk ouwehoer of niet? Beetje zielig lopen zijn in FB maar nu net zo hard doen alsof je 'dronken' bent. Misselijk mannetje ben je, bahquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Spongeboss het volgende:
watervallen en duizend pistache nootjes.
jonge laat mij ik heb niks anders bereikt in mijn levenquote:
ik naiade niemand een ban aan mara dit is nagtbagger tog?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. moet ik je ook een ban aannaaien omdat je dit topic verziekt met je ge kk ouwehoer of niet? Beetje zielig lopen zijn in FB maar nu net zo hard doen alsof je 'dronken' bent. Misselijk mannetje ben je, bah
Ik heb er 1tje voor je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wacht de hele nacht op een fissuurtje.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Spongeboss het volgende:
deze post getuigd van bazigheit.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |