Jij bent medic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
JA HALLO ik wil ook mee met de knokploeg
Nee ik wilde mijn topic gefatsoeneerd hebben. Had dan ook naar deadprez geluisterd. Jij ging tegen de regels in en werd erdoor gepakt. Niet mijn shculd ik heb je niet gedwongen tegen de regelsi n te gaan.quote:
Jij mag de gewonden verzorgenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
Kloons worden doorgaans niet geaccepteerd. Dus kom OF met een pic van jezelf of een goede motivatie. Mag in DMquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Aberella het volgende:
Oh sorry ik forum mobiel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet mijn signature kennen
nee, yvonne kon niet zonder mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan niemand zonder FOK!
Volgens mij heeft hij alleen maar gezegd dat er gebaggerd werd in zijn topic, bietje nsb-gedrag wel, maar hij heeft niet letterlijk om bans gevraagd.quote:
Goed, jij gaat nu ook tegen de regels in. En waarom ben je niet meer dronken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik wilde mijn topic gefatsoeneerd hebben. Had dan ook naar deadprez geluisterd. Jij ging tegen de regels in en werd erdoor gepakt. Niet mijn shculd ik heb je niet gedwongen tegen de regelsi n te gaan.
omdat je kloonde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
14 dagen zat ik locked up.
1+1 =quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen maar gezegd dat er gebaggerd werd in zijn topic, bietje nsb-gedrag wel, maar hij heeft niet letterlijk om bans gevraagd.
Scheef banbeleid dus. Heb wel meer kloons gehad maar nooit hebben ze mij daar een ban voor gegeven. Ze moeten wel consequent blijven.quote:
waarom ben ik wat niet? kijk man ik ben aangeschoten rode strepen kan ik ontdekken en aanpassen. Dus dat wilt zeggen ik ben niet kotsend dronkend ik voel enkel een drukken gevoel op mijn gezicht. Snappie de papie de bapi?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed, jij gaat nu ook tegen de regels in. En waarom ben je niet meer dronken?
Justem mon!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij alleen maar gezegd dat er gebaggerd werd in zijn topic, bietje nsb-gedrag wel, maar hij heeft niet letterlijk om bans gevraagd.
Ben ik trouwens nog door de keuring heen gekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kloons worden doorgaans niet geaccepteerd. Dus kom OF met een pic van jezelf of een goede motivatie. Mag in DM
Hmm ja, excuus voor de late bevestiging, maar welkom. Neem wel een UI.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ben ik trouwens nog door de keuring heen gekomen?
Een kloon maken als je ban hebt zien ze als een ban vermijding, en dat wordt bestraft. Met extra ban op je ehcte account en ban van je kloon logisch toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Scheef banbeleid dus. Heb wel meer kloons gehad maar nooit hebben ze mij daar een ban voor gegeven. Ze moeten wel consequent blijven.
Ervaring?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een kloon maken als je ban hebt zien ze als een ban vermijding, en dat wordt bestraft. Met extra ban op je ehcte account en ban van je kloon logisch toch?
Oké ik regel morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ja, excuus voor de late bevestiging, maar welkom. Neem wel een UI.
Nee de FAQ.quote:
Wie niet?quote:
Dan zou ik 16 weken ban in totaal moeten hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een kloon maken als je ban hebt zien ze als een ban vermijding, en dat wordt bestraft. Met extra ban op je ehcte account en ban van je kloon logisch toch?
Dus hebben ze je gematst ga dan ook niet zeiken over scheef beleid dit dat. je bent gewoon gematst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dan zou ik 16 weken ban in totaal moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |