TS kan altijd zichzelf pijpenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon stiekem een blowjob geven en dan zal je een blije patient zien
Kom op Frankie, ik weet heus wel wat ik moet doen bij een cystectomiequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik maak me ergens zorgen dat mensen zoals ts ooit misschien eens de verantwoordelijkheid gaan dragen over mijn welzijn.
Jup, laat hem maar doodgaan hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kom op Frankie, ik weet heus wel wat ik moet doen bij een cystectomie
Als jij mijn blaas naar de zevende hemel helpt - waarschijnlijk geniet je daar dan ook van, ik hoop dat je geen chirurg wordt - en je krijgt een app over damesschoenen of weet ik het, dan haal je waarschijnlijk het klokkenspel ook meteen weg, zo afgeleid ben je dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kom op Frankie, ik weet heus wel wat ik moet doen bij een cystectomie
Heb je op je leeftijd niet al een beetje genoeg van het leven? Weet overigens eigenlijk niet hoe oud je precies bent, of moet ik u eigenlijk met U aanspreken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik maak me ergens zorgen dat mensen zoals ts ooit misschien eens de verantwoordelijkheid gaan dragen over mijn welzijn.
OLVG?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Amsterdam
Hihaho kom maar door met de flauwe grappen.
Verdomme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Amsterdam
Hihaho kom maar door met de flauwe grappen.
Nou nee, eigenlijk niet. Ik vind dat sowieso, zeker op een forum, nogal suf staan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je op je leeftijd niet al een beetje genoeg van het leven? Weet overigens eigenlijk niet hoe oud je precies bent, of moet ik u eigenlijk met U aanspreken?
SEHquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme.
Wat voor gesticht?
Ah duidelijk. Okee, dan spreek ik je voortaan gewoon met je aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Ik vind dat sowieso, zeker op een forum, nogal suf staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |