- Baanverzorging na paar 4twitter:NOSschaatsen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 17:25:25Loting 5.000 meter damesRit 5 Hozumi - KLEIBEUKERRit 7 WÜST - Sablikova Rit 8 NAUTA - Pechstein#OS2014 reageer retweet
Alleen gaf 'ie dus niet de eindtijd aan, maar het verschil met de beste tijd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
apart wel idd dat zo'n coach het goed heeft
Ohquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen gaf 'ie dus niet de eindtijd aan, maar het verschil met de beste tijd.
Dat valt nog wel mee. Op de 3km is het 3 keer niks met haar.quote:
Volgens mij wel jaquote:
Zie OP.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:00 schreef Infection het volgende:
Hoe laat is de eerste Nederlander aan de beurt?
Waarom zou 'ie anders eerst 4.4 aangeven en een ronde later 4.5?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja zo goed let ik nou ook weer niet op hoor
quote:It's time for our daily speed skating fix at the Adler Arena, with the ladies' 5000m final gliding into action.
Could we see yet more Dutch dominance? The Netherlands has three competitors in this one, including 3000m champion Ireen Wust.
Ik dacht dat het aan mij lag...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef superworm het volgende:
Ligt het aan mijn browser of is de auto-update half stuk?
Ja maar dat zeg ik, zo goed zat ik niet op te lettenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie anders eerst 4.4 aangeven en een ronde later 4.5?
Als je adblocker hebt doet de updater het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef superworm het volgende:
Sneller en strakker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Hebben de sporters tegenwoordig ander ondergoed aan of zijn de pakken zo veranderd? Vroeger zag ik nooit van die 'anatomische details'
Stuk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef superworm het volgende:
Ook zonder adblocker werkt het niet altijd even lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als je adblocker hebt doet de updater het niet.
Wil net zeggen, die staat voor FOK! gewoon uitgeschakeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook zonder adblocker werkt het niet altijd even lekker.
Zekerquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:03 schreef CookieSlikker het volgende:
Essnhills is fanantiek schaatster
Mijn adblocker staat uit en ik moet soms het vakje rechtsonder aanklikken met de melding "De inhoud van het topic is gewijzigd... etc" om de nieuwe posts te zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als je adblocker hebt doet de updater het niet.
Doet het nu wel weer, net een hele tijd niet. Ben lui geworden, ooit was F5'en een integraal deel van de FOK!ervaringquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:03 schreef alors het volgende:
Bij mij werkt alles gewoon volgens mij
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Sneller en strakker.
Op belangstellenden zullen benen en billen van schaatsers de grootste aantrekkingskracht uitoefenen, al moeten ook de kruizen tot voor kort beslist de moeite van het kijken zijn geweest - je zag alles prima, achteraf kon je de boel zo natekenen. Maar ik weet niet welke mannenhaatster die pakken maakt - ze worden sneller en strakker, steeds sneller en strakker, net zolang tot er niets meer overschiet voor het oog.
Vreemd is het wel. In alle sporten wordt het seksuele aspect belangrijker - de snowboardsters lijken wel op uiterlijk geselecteerd - maar voor schaatsers maken ze pakken die zelfs van de grootste kerels meisjes maken.
![]()
bron: volkskrant
Dat gebeurt bij mij alleen als ik bezig ben met een nieuwe reactie typen. Of als ik per ongeluk het schrijfveld heb aangetikt. Als je dan op dat pauze knopje er direct boven drukt komen ze weer allemaal automatisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Mijn adblocker staat uit en ik moet soms het vakje rechtsonder aanklikken met de melding "De inhoud van het topic is gewijzigd... etc" om de nieuwe posts te zien.
Open anders in het bug forum een topic.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Mijn adblocker staat uit en ik moet soms het vakje rechtsonder aanklikken met de melding "De inhoud van het topic is gewijzigd... etc" om de nieuwe posts te zien.
Ze is niet zo bar goed aan het schaatsen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn stream toont zoveel pixels dat ik geen onderscheid kan maken.
Misschien wou ze langer genieten van haar olympische optreden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze is niet zo bar goed aan het schaatsen.
Dat lijkt wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien wou ze langer genieten van haar olympische optreden?
Do out that light, away that club.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kunnen er ook wel mee kappen ja.
Komen die VBL-trolls ook weer hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Do out that light, away that club.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen die VBL-trolls ook weer hoor.
Doe de Lamb uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Do out that light, away that club.
Kinderachtig gedrag uit VBL.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen die VBL-trolls ook weer hoor.
Ja, ik dacht, ik doe eens oranje. Ben ik al die WK gekkies voor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey, nieuwe UI? Mooi man, niets mis mee.
Ik zou je graf nog aanstampen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie mijzelf vooral als een Bernie van Joppen hooligan.
Weg die Hadewych, uit dat licht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
Die schreeuwstem van de Kruitvatreclames zou verboden moeten worden
quote:We are halfway through the field now, with Norway's Mari Hemmer leading the way. But we are still waiting for the big guns to take to the ice.
The Netherlands' Ireen Wust is going for her third gold medal of the Games having already won 3,000m gold and 1500m silver in Sochi. Another victory would make her the first Dutch athlete to win four Winter Olympic golds.
But the defending champion is the Czech Republic's Martina Sablikova. Dubbed "Queen Martina" by Jacques Rogge at the 2010 Games, she has already relinquished her 3,000m title to Wust, instead settling for silver, so will be out for revenge. Those two are paired together in the seventh race.
Familie van de Cambuur spits?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef Pino112 het volgende:
"Met 7:04.45 gaat Mari Hemmen aan de leiding na vier ritten."
Familie van de nieuwslezer?
Mari van der Ven is een nieuwslezer?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef Pino112 het volgende:
"Met 7:04.45 gaat Mari Hemmen aan de leiding na vier ritten."
Familie van de nieuwslezer?
Cambuurquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Familie van de Cambuur spits?
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
Die deurbelreclame en die met Joling en Jort moeten ook verboden worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
Co de boswachter!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die deurbelreclame en die met Joling en Jort moeten ook verboden worden.
En nu kunnen wij ook meegenieten van deze grap, dank daarvoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.
Als ze d'r mond maar houdt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teeuwen wilde d'r wel.
Zo het jachtseizoen is geopend? ziet er goed uit jongens!quote:
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xDquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.
Ik kan mij de wilde Gamma dagen nog wel herinneren met "Dat zeg ik"quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xD
Ik wel, even al die kassameisjes begroeten met een hallo volgend met een tongzoen en dan boodschappen in de kar en afrekenen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xD
Ook leuk als je OS-moe bent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef -0- het volgende:
Vandaag is ook heel de tijd zo´n kutreclame van best24 voor als je OS moe bent.
twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
Ik neem alleen de Ronde van Oman serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook leuk als je OS-moe bent.twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
Ik heb nog warme herinneringen aan de 'onbegrijpelijk lekker' van Haribo. Dan werd op de basisschool de meester erg boos en riep hij uiterst getergd 'Onbegrijpelijk!' en toen kwam er heel zachtjes maar duidelijk hoorbaar in de doodse stilte van achterin de klas 'lekker'quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mij de wilde Gamma dagen nog wel herinneren met "Dat zeg ik"
Ik was echt de koning van het schoolplein, altijd wist ik weer een "Dat zeg ik" te ontlokken bij mijn medescholieren
Tegen die tijd kwam ik toch in mijn "Je moeder" en "ga huilen" fase. Deze ben ik overigens nooit weten te ontgroeien,quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog warme herinneringen aan de 'onbegrijpelijk lekker' van Haribo. Dan werd op de basisschool de meester erg boos en riep hij uiterst getergd 'Onbegrijpelijk!' en toen kwam er heel zachtjes maar duidelijk hoorbaar in de doodse stilte van achterin de klas 'lekker'
Deze jongen ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem alleen de Ronde van Oman serieus.
Je bent weer in vorm, want je gaapt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Kowloon het volgende:
Altijd hetzelfde die stukjes van Maaldrink.
Ik moet inderdaad moeite doen om z'n voetbal- en schaatsreportages uit elkaar te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Kowloon het volgende:
Altijd hetzelfde die stukjes van Maaldrink.
Zo doen we dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook leuk als je OS-moe bent.twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
twitter:Stiszi twitterde op woensdag 19-02-2014 om 15:16:51Getting bored of @BaukeMollema? watch the Olympics at NOS, ARD/ZDF, BBC, Sporza till the end of the week. reageer retweet
En de rest ging kapot in het laatste rondje.quote:
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, 'tis een groepje van 4 jongens en een hele lieve meidquote:
In die reportage ook al bijna, dat word niks, maar dat verwacht ook niemand.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef IbanMayo het volgende:
kleibeuker nu al aan het jankenvrouwen
Ja waar is Robin Haase als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien gewoon even vragen of die herrie uit mag, krijg er zelf ook tranen van in de ogen.
Dac de pterodactylus kan vliegen in de lucht en hij jaagt de dinobabies soms ook op de vlucht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, 'tis een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid
Jillert heeft daar ook zat ervaring mee hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar is Robin Haase als je hem nodig hebt?
Gapen doet Ireen al. Kleibeuker is origineelquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef IbanMayo het volgende:
kleibeuker nu al aan het jankenvrouwen
Dinobabies plaagt hij voor de lolquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dac de pterodactylus kan vliegen in de lucht en hij jaagt de dinobabies soms ook op de vlucht.
Vast ergens waar op het scoreboard 0-2 in sets staat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar is Robin Haase als je hem nodig hebt?
Deze manquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder pijl herken ik deze kerel niet
Ik mag hopen dat hij ook in de winter heeft getraind.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de hele zomer getraind om daar te pieken.
Vrouwen he...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef alors het volgende:
Volgens mij heeft zij echt een steekje los.
http://live.isuresults.eu/2013-2014/sochi/d2_5000.htmquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben al gereden en wat is de snelste tijd?
Pyongcheangquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Ik verstond Pyongyang en verslikte me bijna in mijn koffie
was een beetje aan het tröllen...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef essnhills het volgende:
Ze gaat op haar 46e nog naar de Winterspelen?
http://live.schaatsen.nl/livequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben al gereden en wat is de snelste tijd?
Doet haar denken aan Oost-Duitsland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Een pot nat joh, Korea is Korea.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Sommigen zeggen dat ook echt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef -0- het volgende:
Pechstein.![]()
Ik vrees dat ze serieus is over Pyongchang.
Geweldig!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dinobabies plaagt hij voor de lolDinobabies slaan op hol.
Linda is het meisje en haar mondje staat nooit stil, ze helpt Tomas met verhalen wat hij eigenlijk niet wil
Welnee, gewoon de winterspelen in Pyongyang halen en dan gelijk even het regime omver feestenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Heeft frikandellen zitten vreten in de camper van Lau.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij ook in de winter heeft getraind.
Jaquote:
Holland Heineken House vereerd met een bezoekje van Kim Jong Unquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon de winterspelen in Pyongyang halen en dan gelijk even het regime omver feesten
het gaat nog niet heel hard neequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
magere tijden dus voorlopig..
Die arme mensen daar weten niet wat ze overkomt als het Oranje legioen even langskomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Holland Heineken House vereerd met een bezoekje van Kim Jong UnKim Jong Un Looking At The Dutch.
Ze had wel een nahup, dus we verwachten een puntenaftrek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, 6:44.69, het is ongekend, iedereen staat nog steeds!
Kleibeuker maakt zich nu klaar voor een herkansing omdat ze in de vorige rit nog niet eens wist dat deze tijden mochten, daarom bleef ze toen boven de 6,47 hangen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, 6:44.69, het is ongekend, iedereen staat nog steeds!
Ik heb altijd het idee dat zulke mensen nooit werken , maar al 20 jaar in de WAO zitten, een beetje net zoals FOKkersquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zou toch wat zijn als er een werknemer naar je toe komt met de vraag of hij twee weken vrij mag omdat hij met Kleintje Pils op de OS moet gaan spelen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Kleibeuker maakt zich nu klaar voor een herkansing omdat ze in de vorige rit nog niet eens wist dat deze tijden mochten, daarom bleef ze toen boven de 6,47 hangen.
Dan schaatsen ze het rondje ook eens andersom voor de afwisselingquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom werd die schaats in spiegelbeeld gefilmd?
Copyright schending voorkomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom werd die schaats in spiegelbeeld gefilmd?
Opvolgende shot was wel weer normaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Copyright schending voorkomen.
Daar heb ik ook altijd last van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Copyright schending voorkomen.
Voorhuis kwam net al in actiequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Valkenburg en Voorhuis niet meedoen.
Ik niet. Zo zijn P.J. Derks twee handen op één buik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van.
Dat zou werkelijk waar fantastisch zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hozumi gaat voor een WR
He LR heb je mn filmpje gezien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Zo zijn P.J. Derks twee handen op één buik.
ze perst er zo wat rondjes 31.0 uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk waar fantastisch zijn.
nee, maar wel een kind, dan heb je geen tijd meer voor zulke frivoliteitenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Kleibeuker zelf ook een streepje hebben?
smilfquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef Falco het volgende:
Vooralsnog okeeje race van de schaatsende moeder
Ach, zo lang hoeft dergelijk onderhoud niet te duren hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, maar wel een kind, dan heb je geen tijd meer voor zulke frivoliteiten
Geen idee, ik betwijfel het.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LR heb je mn filmpje gezien?
Is er eigenlijk ook een meneer Kleibeuker in the picture?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zo lang hoeft dergelijk onderhoud niet te duren hoor
Wat een fluwelen touch hebben die mensen, ik geniet en ik ben ontroerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Littlerabbit en Johannes.
Liveactie curling
Na het zien van deze beelden heb ik besloten ook curler te worden. Desnoods paralympisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een fluwelen touch hebben die mensen, ik geniet en ik ben ontroerd
quote:
quote:
Alle ouders die hun kinderen na deze spelen niet op Curling zetten moeten uit de ouderlijke macht worden ontzet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na het zien van deze beelden heb ik besloten ook curler te worden. Desnoods paralympisch.
Ja he, je zou haast denken dat er nog meer in had gezeten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Keurig, al had het misschien nog een tandje sneller gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |