Sneller en strakker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Hebben de sporters tegenwoordig ander ondergoed aan of zijn de pakken zo veranderd? Vroeger zag ik nooit van die 'anatomische details'
Stuk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef superworm het volgende:
Ligt het aan mijn browser of is de auto-update half stuk?
Ook zonder adblocker werkt het niet altijd even lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als je adblocker hebt doet de updater het niet.
Wil net zeggen, die staat voor FOK! gewoon uitgeschakeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook zonder adblocker werkt het niet altijd even lekker.
Zekerquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:03 schreef CookieSlikker het volgende:
Essnhills is fanantiek schaatster
Mijn adblocker staat uit en ik moet soms het vakje rechtsonder aanklikken met de melding "De inhoud van het topic is gewijzigd... etc" om de nieuwe posts te zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als je adblocker hebt doet de updater het niet.
Doet het nu wel weer, net een hele tijd niet. Ben lui geworden, ooit was F5'en een integraal deel van de FOK!ervaringquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:03 schreef alors het volgende:
Bij mij werkt alles gewoon volgens mij
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Sneller en strakker.
Op belangstellenden zullen benen en billen van schaatsers de grootste aantrekkingskracht uitoefenen, al moeten ook de kruizen tot voor kort beslist de moeite van het kijken zijn geweest - je zag alles prima, achteraf kon je de boel zo natekenen. Maar ik weet niet welke mannenhaatster die pakken maakt - ze worden sneller en strakker, steeds sneller en strakker, net zolang tot er niets meer overschiet voor het oog.
Vreemd is het wel. In alle sporten wordt het seksuele aspect belangrijker - de snowboardsters lijken wel op uiterlijk geselecteerd - maar voor schaatsers maken ze pakken die zelfs van de grootste kerels meisjes maken.
![]()
bron: volkskrant
Dat gebeurt bij mij alleen als ik bezig ben met een nieuwe reactie typen. Of als ik per ongeluk het schrijfveld heb aangetikt. Als je dan op dat pauze knopje er direct boven drukt komen ze weer allemaal automatisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Mijn adblocker staat uit en ik moet soms het vakje rechtsonder aanklikken met de melding "De inhoud van het topic is gewijzigd... etc" om de nieuwe posts te zien.
Open anders in het bug forum een topic.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Mijn adblocker staat uit en ik moet soms het vakje rechtsonder aanklikken met de melding "De inhoud van het topic is gewijzigd... etc" om de nieuwe posts te zien.
Ze is niet zo bar goed aan het schaatsen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn stream toont zoveel pixels dat ik geen onderscheid kan maken.
Misschien wou ze langer genieten van haar olympische optreden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze is niet zo bar goed aan het schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |