quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
Die schreeuwstem van de Kruitvatreclames zou verboden moeten worden
Co de boswachter!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die deurbelreclame en die met Joling en Jort moeten ook verboden worden.
En nu kunnen wij ook meegenieten van deze grap, dank daarvoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.
Als ze d'r mond maar houdt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teeuwen wilde d'r wel.
Zo het jachtseizoen is geopend? ziet er goed uit jongens!quote:
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xDquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.
Ik kan mij de wilde Gamma dagen nog wel herinneren met "Dat zeg ik"quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xD
Ik wel, even al die kassameisjes begroeten met een hallo volgend met een tongzoen en dan boodschappen in de kar en afrekenen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xD
Ook leuk als je OS-moe bent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef -0- het volgende:
Vandaag is ook heel de tijd zo´n kutreclame van best24 voor als je OS moe bent.
twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
Ik neem alleen de Ronde van Oman serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook leuk als je OS-moe bent.twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
Ik heb nog warme herinneringen aan de 'onbegrijpelijk lekker' van Haribo. Dan werd op de basisschool de meester erg boos en riep hij uiterst getergd 'Onbegrijpelijk!' en toen kwam er heel zachtjes maar duidelijk hoorbaar in de doodse stilte van achterin de klas 'lekker'quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mij de wilde Gamma dagen nog wel herinneren met "Dat zeg ik"
Ik was echt de koning van het schoolplein, altijd wist ik weer een "Dat zeg ik" te ontlokken bij mijn medescholieren
Tegen die tijd kwam ik toch in mijn "Je moeder" en "ga huilen" fase. Deze ben ik overigens nooit weten te ontgroeien,quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog warme herinneringen aan de 'onbegrijpelijk lekker' van Haribo. Dan werd op de basisschool de meester erg boos en riep hij uiterst getergd 'Onbegrijpelijk!' en toen kwam er heel zachtjes maar duidelijk hoorbaar in de doodse stilte van achterin de klas 'lekker'
Deze jongen ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem alleen de Ronde van Oman serieus.
Je bent weer in vorm, want je gaapt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Kowloon het volgende:
Altijd hetzelfde die stukjes van Maaldrink.
Ik moet inderdaad moeite doen om z'n voetbal- en schaatsreportages uit elkaar te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Kowloon het volgende:
Altijd hetzelfde die stukjes van Maaldrink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |