Ja, ik dacht, ik doe eens oranje. Ben ik al die WK gekkies voor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Hey, nieuwe UI? Mooi man, niets mis mee.
Ik zou je graf nog aanstampen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie mijzelf vooral als een Bernie van Joppen hooligan.
Weg die Hadewych, uit dat licht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
Die schreeuwstem van de Kruitvatreclames zou verboden moeten worden
quote:We are halfway through the field now, with Norway's Mari Hemmer leading the way. But we are still waiting for the big guns to take to the ice.
The Netherlands' Ireen Wust is going for her third gold medal of the Games having already won 3,000m gold and 1500m silver in Sochi. Another victory would make her the first Dutch athlete to win four Winter Olympic golds.
But the defending champion is the Czech Republic's Martina Sablikova. Dubbed "Queen Martina" by Jacques Rogge at the 2010 Games, she has already relinquished her 3,000m title to Wust, instead settling for silver, so will be out for revenge. Those two are paired together in the seventh race.
Familie van de Cambuur spits?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef Pino112 het volgende:
"Met 7:04.45 gaat Mari Hemmen aan de leiding na vier ritten."
Familie van de nieuwslezer?
Mari van der Ven is een nieuwslezer?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef Pino112 het volgende:
"Met 7:04.45 gaat Mari Hemmen aan de leiding na vier ritten."
Familie van de nieuwslezer?
Cambuurquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Familie van de Cambuur spits?
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
Die deurbelreclame en die met Joling en Jort moeten ook verboden worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
Co de boswachter!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die deurbelreclame en die met Joling en Jort moeten ook verboden worden.
En nu kunnen wij ook meegenieten van deze grap, dank daarvoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.
Als ze d'r mond maar houdt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teeuwen wilde d'r wel.
Zo het jachtseizoen is geopend? ziet er goed uit jongens!quote:
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xDquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Super de Boer. Al zeg ik dan vaak heel ludiek "Super de Hoer" waarna ik hartelijk om mijzelf kan lachen. Dus die mag wel blijven.
Ik kan mij de wilde Gamma dagen nog wel herinneren met "Dat zeg ik"quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xD
Ik wel, even al die kassameisjes begroeten met een hallo volgend met een tongzoen en dan boodschappen in de kar en afrekenen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg nooit Hallo bij de Jumbo xD
Ook leuk als je OS-moe bent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef -0- het volgende:
Vandaag is ook heel de tijd zo´n kutreclame van best24 voor als je OS moe bent.
twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
Ik neem alleen de Ronde van Oman serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook leuk als je OS-moe bent.twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
Ik heb nog warme herinneringen aan de 'onbegrijpelijk lekker' van Haribo. Dan werd op de basisschool de meester erg boos en riep hij uiterst getergd 'Onbegrijpelijk!' en toen kwam er heel zachtjes maar duidelijk hoorbaar in de doodse stilte van achterin de klas 'lekker'quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mij de wilde Gamma dagen nog wel herinneren met "Dat zeg ik"
Ik was echt de koning van het schoolplein, altijd wist ik weer een "Dat zeg ik" te ontlokken bij mijn medescholieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |