Opvolgende shot was wel weer normaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Copyright schending voorkomen.
Daar heb ik ook altijd last van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Copyright schending voorkomen.
Voorhuis kwam net al in actiequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Valkenburg en Voorhuis niet meedoen.
Ik niet. Zo zijn P.J. Derks twee handen op één buik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van.
Dat zou werkelijk waar fantastisch zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hozumi gaat voor een WR
He LR heb je mn filmpje gezien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Zo zijn P.J. Derks twee handen op één buik.
ze perst er zo wat rondjes 31.0 uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk waar fantastisch zijn.
nee, maar wel een kind, dan heb je geen tijd meer voor zulke frivoliteitenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Kleibeuker zelf ook een streepje hebben?
smilfquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef Falco het volgende:
Vooralsnog okeeje race van de schaatsende moeder
Ach, zo lang hoeft dergelijk onderhoud niet te duren hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, maar wel een kind, dan heb je geen tijd meer voor zulke frivoliteiten
Geen idee, ik betwijfel het.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LR heb je mn filmpje gezien?
Is er eigenlijk ook een meneer Kleibeuker in the picture?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, zo lang hoeft dergelijk onderhoud niet te duren hoor
Wat een fluwelen touch hebben die mensen, ik geniet en ik ben ontroerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Littlerabbit en Johannes.
Liveactie curling
Na het zien van deze beelden heb ik besloten ook curler te worden. Desnoods paralympisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een fluwelen touch hebben die mensen, ik geniet en ik ben ontroerd
quote:
quote:
Alle ouders die hun kinderen na deze spelen niet op Curling zetten moeten uit de ouderlijke macht worden ontzet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na het zien van deze beelden heb ik besloten ook curler te worden. Desnoods paralympisch.
Ja he, je zou haast denken dat er nog meer in had gezeten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Keurig, al had het misschien nog een tandje sneller gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |