En de rest ging kapot in het laatste rondje.quote:
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, 'tis een groepje van 4 jongens en een hele lieve meidquote:
In die reportage ook al bijna, dat word niks, maar dat verwacht ook niemand.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef IbanMayo het volgende:
kleibeuker nu al aan het jankenvrouwen
Ja waar is Robin Haase als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien gewoon even vragen of die herrie uit mag, krijg er zelf ook tranen van in de ogen.
Dac de pterodactylus kan vliegen in de lucht en hij jaagt de dinobabies soms ook op de vlucht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, 'tis een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid
Jillert heeft daar ook zat ervaring mee hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar is Robin Haase als je hem nodig hebt?
Gapen doet Ireen al. Kleibeuker is origineelquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef IbanMayo het volgende:
kleibeuker nu al aan het jankenvrouwen
Dinobabies plaagt hij voor de lolquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dac de pterodactylus kan vliegen in de lucht en hij jaagt de dinobabies soms ook op de vlucht.
Vast ergens waar op het scoreboard 0-2 in sets staat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar is Robin Haase als je hem nodig hebt?
Deze manquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder pijl herken ik deze kerel niet
Ik mag hopen dat hij ook in de winter heeft getraind.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de hele zomer getraind om daar te pieken.
Vrouwen he...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef alors het volgende:
Volgens mij heeft zij echt een steekje los.
http://live.isuresults.eu/2013-2014/sochi/d2_5000.htmquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben al gereden en wat is de snelste tijd?
Pyongcheangquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Ik verstond Pyongyang en verslikte me bijna in mijn koffie
was een beetje aan het tröllen...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef essnhills het volgende:
Ze gaat op haar 46e nog naar de Winterspelen?
http://live.schaatsen.nl/livequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben al gereden en wat is de snelste tijd?
Doet haar denken aan Oost-Duitsland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Een pot nat joh, Korea is Korea.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Sommigen zeggen dat ook echt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef -0- het volgende:
Pechstein.![]()
Ik vrees dat ze serieus is over Pyongchang.
Geweldig!quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dinobabies plaagt hij voor de lolDinobabies slaan op hol.
Linda is het meisje en haar mondje staat nooit stil, ze helpt Tomas met verhalen wat hij eigenlijk niet wil
Welnee, gewoon de winterspelen in Pyongyang halen en dan gelijk even het regime omver feestenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef superworm het volgende:
Heeft frikandellen zitten vreten in de camper van Lau.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij ook in de winter heeft getraind.
Jaquote:
Holland Heineken House vereerd met een bezoekje van Kim Jong Unquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon de winterspelen in Pyongyang halen en dan gelijk even het regime omver feesten
het gaat nog niet heel hard neequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
magere tijden dus voorlopig..
Die arme mensen daar weten niet wat ze overkomt als het Oranje legioen even langskomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Holland Heineken House vereerd met een bezoekje van Kim Jong UnKim Jong Un Looking At The Dutch.
Ze had wel een nahup, dus we verwachten een puntenaftrek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, 6:44.69, het is ongekend, iedereen staat nog steeds!
Kleibeuker maakt zich nu klaar voor een herkansing omdat ze in de vorige rit nog niet eens wist dat deze tijden mochten, daarom bleef ze toen boven de 6,47 hangen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, 6:44.69, het is ongekend, iedereen staat nog steeds!
Ik heb altijd het idee dat zulke mensen nooit werken , maar al 20 jaar in de WAO zitten, een beetje net zoals FOKkersquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zou toch wat zijn als er een werknemer naar je toe komt met de vraag of hij twee weken vrij mag omdat hij met Kleintje Pils op de OS moet gaan spelen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Kleibeuker maakt zich nu klaar voor een herkansing omdat ze in de vorige rit nog niet eens wist dat deze tijden mochten, daarom bleef ze toen boven de 6,47 hangen.
Dan schaatsen ze het rondje ook eens andersom voor de afwisselingquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom werd die schaats in spiegelbeeld gefilmd?
Copyright schending voorkomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom werd die schaats in spiegelbeeld gefilmd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |