Tegen die tijd kwam ik toch in mijn "Je moeder" en "ga huilen" fase. Deze ben ik overigens nooit weten te ontgroeien,quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog warme herinneringen aan de 'onbegrijpelijk lekker' van Haribo. Dan werd op de basisschool de meester erg boos en riep hij uiterst getergd 'Onbegrijpelijk!' en toen kwam er heel zachtjes maar duidelijk hoorbaar in de doodse stilte van achterin de klas 'lekker'
Deze jongen ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem alleen de Ronde van Oman serieus.
Je bent weer in vorm, want je gaapt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Kowloon het volgende:
Altijd hetzelfde die stukjes van Maaldrink.
Ik moet inderdaad moeite doen om z'n voetbal- en schaatsreportages uit elkaar te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Kowloon het volgende:
Altijd hetzelfde die stukjes van Maaldrink.
Zo doen we dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook leuk als je OS-moe bent.twitter:BaukeMollema twitterde op woensdag 19-02-2014 om 11:46:43Getting bored of the Olympics? Watch the Ruta del Sol live on @Eurosport this week. Starting today at 14:30 CET. reageer retweet
twitter:Stiszi twitterde op woensdag 19-02-2014 om 15:16:51Getting bored of @BaukeMollema? watch the Olympics at NOS, ARD/ZDF, BBC, Sporza till the end of the week. reageer retweet
En de rest ging kapot in het laatste rondje.quote:
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd, 'tis een groepje van 4 jongens en een hele lieve meidquote:
In die reportage ook al bijna, dat word niks, maar dat verwacht ook niemand.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef IbanMayo het volgende:
kleibeuker nu al aan het jankenvrouwen
Ja waar is Robin Haase als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:19 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien gewoon even vragen of die herrie uit mag, krijg er zelf ook tranen van in de ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |