In 2010 reed Sablikov 4.02,53 op de 3000 meter en vervolgens 6.50,92 op de 5km.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
WR laaglandbaan staat op 6.49. Daar is Sablikova al een tijdje niet meer in de buurt geweest. Ook qua breedte mag het allemaal wel wat harder.
Gunstig juist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
Zei hij nou dat Wust ongunstig heeft geloot?
Nee, juist gunstig want ze heeft de binnenbaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
Zei hij nou dat Wust ongunstig heeft geloot?
Ik verstond 'ongunstig', maar ik lees juist overal gunstig, vandaar dat ik het zo vreemd vondquote:
Ik ben voor Nautaquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie moet ik supporten Ess. Ik sta er volledig neutraal in en volg je blindelings.
quote:You think of the Netherlands and you think of windmills, cheese, orange and, er, speed skating? If you didn't before then you should now. The Dutch are simply dominant in this fast and furious event, grabbing 19 of the 27 medals already decided in Sochi. In about 10 minutes, Ireen Wust is aiming to continue the trend in the women's 5,000m.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top. Doe ik mijn Nauta shirtje aan.
[ afbeelding ]
Goed teken toch? Voor Nauta.quote:
Voor Wust werkt het toch steeds?quote:
Die denken waarschijnlijk iets als 'Oh schaatsen? Even kijken welke Nederlanders meedoen..'quote:
Wie is jouw Ui trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:39 schreef Falco het volgende:
Wozniak had met deze tijd in 1988 ook geen brons gehaald btw
damn, 15.30 moet ik weer voorstaan bij een aantal passagiers.quote:
Vaak pas later, en Rusland ijshockeyt nu.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:42 schreef Wombcat het volgende:
De tribunes zitten ook niet echt vol.
Je moet volgens mij ook 135 euro voor een zitplaats betalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:42 schreef Wombcat het volgende:
De tribunes zitten ook niet echt vol.
Alizee-godinquote:
2e rij, 2e foto als je op Wozniak zoekt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:42 schreef MCH het volgende:
Wozniak is toch ook een vrij verdienstelijke tennisster?
ah kut, net gegoogled, die andere was veel lekkerderquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
2e rij, 2e foto als je op Wozniak zoekt.
[ afbeelding ]
Dat was Wozniak ook niet. (in de post van -o-)quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ah kut, net gegoogled, die andere was veel lekkerder
Aardige kamelenteen iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker pakje hoor!
Ik ben een groot bewonderaar van Meijco zijn werk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
2e rij, 2e foto als je op Wozniak zoekt.
[ afbeelding ]
Zit er een snotje klem?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker pakje hoor!
flinke schaamlippenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker pakje hoor!
That's me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:49 schreef Falco het volgende:
Als de tweede naam van Hemmer met een C begon, dan heette zij M.C. Hemmer.
Holy fuckquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef -0- het volgende:
En ik las hier van de week dat een kaartje 135 euro kost, dat zal ook meespelen.
Jij zal het weten als gepassioneerd bewonderaar van het vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef alors het volgende:
Ik denk dat het eerder uitzonderlijk is als je geen cameltoe hebt in zo'n gigantisch strak pak. Je moet de mazzel hebben dat je onderstuk donker is, zodat het minder of niet opvalt.
De materialen zijn anders, het zit nu zo strak dat je eigenlijk in de schaatshouding, krom dus, wordt getrokken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Hebben de sporters tegenwoordig ander ondergoed aan of zijn de pakken zo veranderd? Vroeger zag ik nooit van die 'anatomische details'
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zal het weten als gepassioneerd bewonderaar van het vrouwelijk schoon
Pakken zitten veel strakker. Zo strak zelfs dat de mannen ook tegenwoordig cameltoes hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Hebben de sporters tegenwoordig ander ondergoed aan of zijn de pakken zo veranderd? Vroeger zag ik nooit van die 'anatomische details'
camel humps dan toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Pakken zitten veel strakker. Zo strak zelfs dat de mannen ook tegenwoordig cameltoes hebben.
Was het maar waar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar draait de gemiddeld Rus z'n hand niet voor om. Zijn allemaal miljonairs daar.
tenmisnste een echte racequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:53 schreef -0- het volgende:
Zou wel leuk zijn als Hemmer dit vol kan houden.
Ja, dat wou ik net posten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:55 schreef superworm het volgende:
Dat commentaarHij bedoelt 4,5 seconden onder de hoogste tijd, sjongejonge is dat zo lastig?!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:55 schreef JohnDDD het volgende:
die coach doet gewoon alsof ze niet hard genoeg rijdt
Moet ze wel eerst haar vorm terugvinden.quote:
7:02 Inzell dit jaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst haar vorm terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |