In 2010 reed Sablikov 4.02,53 op de 3000 meter en vervolgens 6.50,92 op de 5km.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
WR laaglandbaan staat op 6.49. Daar is Sablikova al een tijdje niet meer in de buurt geweest. Ook qua breedte mag het allemaal wel wat harder.
Gunstig juist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
Zei hij nou dat Wust ongunstig heeft geloot?
Nee, juist gunstig want ze heeft de binnenbaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:34 schreef essnhills het volgende:
Zei hij nou dat Wust ongunstig heeft geloot?
Ik verstond 'ongunstig', maar ik lees juist overal gunstig, vandaar dat ik het zo vreemd vondquote:
Ik ben voor Nautaquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie moet ik supporten Ess. Ik sta er volledig neutraal in en volg je blindelings.
quote:You think of the Netherlands and you think of windmills, cheese, orange and, er, speed skating? If you didn't before then you should now. The Dutch are simply dominant in this fast and furious event, grabbing 19 of the 27 medals already decided in Sochi. In about 10 minutes, Ireen Wust is aiming to continue the trend in the women's 5,000m.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top. Doe ik mijn Nauta shirtje aan.
[ afbeelding ]
Goed teken toch? Voor Nauta.quote:
Voor Wust werkt het toch steeds?quote:
Die denken waarschijnlijk iets als 'Oh schaatsen? Even kijken welke Nederlanders meedoen..'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |