That's me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:49 schreef Falco het volgende:
Als de tweede naam van Hemmer met een C begon, dan heette zij M.C. Hemmer.
Holy fuckquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef -0- het volgende:
En ik las hier van de week dat een kaartje 135 euro kost, dat zal ook meespelen.
Jij zal het weten als gepassioneerd bewonderaar van het vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef alors het volgende:
Ik denk dat het eerder uitzonderlijk is als je geen cameltoe hebt in zo'n gigantisch strak pak. Je moet de mazzel hebben dat je onderstuk donker is, zodat het minder of niet opvalt.
De materialen zijn anders, het zit nu zo strak dat je eigenlijk in de schaatshouding, krom dus, wordt getrokken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Hebben de sporters tegenwoordig ander ondergoed aan of zijn de pakken zo veranderd? Vroeger zag ik nooit van die 'anatomische details'
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zal het weten als gepassioneerd bewonderaar van het vrouwelijk schoon
Pakken zitten veel strakker. Zo strak zelfs dat de mannen ook tegenwoordig cameltoes hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Hebben de sporters tegenwoordig ander ondergoed aan of zijn de pakken zo veranderd? Vroeger zag ik nooit van die 'anatomische details'
camel humps dan toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Pakken zitten veel strakker. Zo strak zelfs dat de mannen ook tegenwoordig cameltoes hebben.
Was het maar waar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar draait de gemiddeld Rus z'n hand niet voor om. Zijn allemaal miljonairs daar.
tenmisnste een echte racequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:53 schreef -0- het volgende:
Zou wel leuk zijn als Hemmer dit vol kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |