Hou dan gewoon je bekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Boh ja erg he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef oxy88 het volgende:
Kijk iedereen de 'ja alcohol is ook drugs' kaart spelen.
We doen alleen maar wat ts graag wilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef oxy88 het volgende:
Kijk iedereen de 'ja alcohol is ook drugs' kaart spelen.
Oeh je speelt de kaart! Pas op hoor!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Drugs
Alles drugs afkeuren 'behalve alcohol'
En gek genoeg hebben die het meer op een rijtje dan jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Hmm ik wist dat ik veel haatreacties ging krijgen, omdat ik al een vermoeden had dat het aantal drugsgebruikers hier redelijk hoog ligt!
Nee, je wist dat je veel reacties ging krijgen, daarom heb je je op zo geformuleerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Hmm ik wist dat ik veel haatreacties ging krijgen, omdat ik al een vermoeden had dat het aantal drugsgebruikers hier redelijk hoog ligt!
Omdat ze daarvan geniet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, je wist dat je veel reacties ging krijgen, daarom heb je je op zo geformuleerd
Argumenten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En gek genoeg hebben die het meer op een rijtje dan jij.
Ja, je bent een heel saai nuchter Zeeuws meisje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die roepen;
'Pilleeeeen'
'We trippen hem helemaal door'
'Vanavond gaan we he-le-maal kapot'
;heb ik nooit zo begrepen, en neem ik ook niet serieus in het leven.
Ik heb zelfs een heuze afkeer voor deze mensen. Walgelijk en onaantrekkelijk.
Ik zal wel een saai nuchter Zeeuws meisje zijn, maar ik lijk steeds meer tot
een zeer kleine minderheid te behoren die nog nooit aan de drugs heeft gezeten en dit ook nooit wil en zal doen.
xoxo
Je tript (haha) op aandachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Een dag levenloos op de bank liggen met een fles cola, Je beweert een vriend te hebben maar heel de dag bezig op Hot or Notquote:
Ja hoor, dat begrijpt iedereen. Maar jij bent dat niet want jij vind alcohol wel oke. Dat is hetzelfde als een heroinejunk die tegen drugs is behalve heroine.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
Ik troll niet. Ik ben bloedserieus.
Zo ernstig is het dus al!!! De junks kunnen niet begrijpen dat
er ook werkelijk anti-drugs-mensen bestaan![]()
![]()
Je bent niet anti drugs, want je bent pro alcoholquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
-supergirl-.rar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef basvandalen het volgende:
[..]
ik kan me foto's van jou herinneren
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Dat kan iedereen prima begrijpen. Zoals er ook mensen zijn die scientology aanhangen, of mensen die geiten neuken, of mensen die voor de doodstraf zijn, mensen die vinden dat het belangrijk is dat iedereen wapens mag dragen, etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
Jij bent opmerkelijk goed op de hoogte. Ben ik zo interessant?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Een dag levenloos op de bank liggen met een fles cola, Je beweert een vriend te hebben maar heel de dag bezig op Hot or Not
Nog niet misschien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent opmerkelijk goed op de hoogte. Ben ik zo interessant?
makkelijk, zou jou eerder beschrijvenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een afkeer voor jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ja, daar heb ik ook een afkeer voor ja
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef basvandalen het volgende:
[..]
makkelijk, zou jou eerder beschrijven
zoveel lopen aandachtshoeren en het raar vinden dat mensen dingen van je weten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maak je geen illusies... Heb de vloek van een uiterst goed werkend geheugen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe even die foto's posten weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je over praat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef basvandalen het volgende:
[..]
doe even die foto's posten weer.
dat ging vorige keer ook zo goed.
die worden al genoeg, "serieus genomen"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik neem meisjes die inmiddels een klein bataljon aan penissen hebben ontvangen daarentegen wel heel serieus.
Sluit maar aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik neem meisjes die inmiddels een klein bataljon aan penissen hebben ontvangen daarentegen wel heel serieus.
Maar eentje heeft een voorkeursbehandeling.quote:
Ik vind het altijd een beetje genant wanneer mensen deze 'woordgrap' nog maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef basvandalen het volgende:
[..]
die worden al genoeg, "serieus genomen"
maar hij komt hier zo goed tot zijn recht dat ik het niet kon latenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje genant wanneer mensen deze 'woordgrap' nog maken.
Alle drugs zijn slecht, behalve die ene. En misschien die andere. Juis ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef basvandalen het volgende:
[..]
die worden al genoeg, "serieus genomen"
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandelingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar eentje heeft een voorkeursbehandeling.
[..]
laat je gewoon weer keer onderblaffen tot je bellen blaast dan krijg je vast wel een voorkeursbehandelingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandeling
Van die lijst klopt weinig in mijn ogen, GHB kan wel 10 plaatsen omhoog en barbituraten worden niet meer gebruikt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zie hier een lijst van "The Lancet" toonaangevend wetenschapelijk tijdschrift. Gevaarlijkste drug op 1, minst gevaarlijke op 20:
1 Heroïne
2 Cocaïne
3 Barbituraten (slaapmiddelen/ kalmeringsmiddelen)
4 Straatmethadon
5 Alcohol
6 Ketamine (verdovingsmiddel)
7 Benzodiazepinen (Valium)
8 Amfetamine (speed)
9 Tabak
10 Buprenorphine (vervangmiddel voor heroïne, zoals methadon)
11 Cannabis
12 Oplosmiddelen (lijm)
13 4-MTA (pepmiddel)
14 LSD
15 Methylfenidaat (Ritalin)
16 Anabole steroïden (prestatieverhogende middelen)
17 GHB (slaapmiddel/ narcosemiddel/ partydrug)
18 XTC
19 Alkyl nitraten (spierontspanner, partydrug)
20 Khat (mild stimulerende plant)
*Bellen blaastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef basvandalen het volgende:
[..]
laat je gewoon weer keer onderblaffen tot je bellen blaas dan krijg je vast wel een voorkeursbehandeling
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
Krijg soms gebrekkige whatsapp-berichtjes van supergirl rond een uur of zeven, nog voor ze haar eerst shotje vodka naar binnen heeft kunnen keilen. zzzieieet eerrrrr eenene beetjkme zpppooo uuiitttit
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven? Beetje roeren tussen de restjes van je KLB voorgangers?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
Krijg soms gebrekkige whatsapp-berichtjes van supergirl rond een uur of zeven, nog voor ze haar eerst shotje vodka naar binnen heeft kunnen keilen. zzzieieet eerrrrr eenene beetjkme zpppooo uuiitttit
opa niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven?
2, 5quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, je bent een heel saai nuchter Zeeuws meisje.
en alcohol is zo'n beetje de schadelijkste harddrug die er is. Maar zeeuwen staan bekend om koppigheid dus dat zal je wel niet aan willen nemen.
Zie hier een lijst van "The Lancet" toonaangevend wetenschapelijk tijdschrift. Gevaarlijkste drug op 1, minst gevaarlijke op 20:
1 Heroïne
2 Cocaïne
4 Straatmethadon
5 Alcohol
8 Amfetamine (speed)
9 Tabak
11 Cannabis
12 Oplosmiddelen (lijm)
13 4-MTA (pepmiddel)
14 LSD
18 XTC
Ja, jij zal het beter weten dan de mensen die er daadwerkelijk onderzoek naar hebben gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Van die lijst klopt weinig in mijn ogen, GHB kan wel 10 plaatsen omhoog en barbituraten worden niet meer gebruikt tegenwoordig.
een nachtje met supergirl blijft je lang heugenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben volgens mij de enige die nog niet over haar heen is geweest, ondanks al mijn verwoede pogingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven? Beetje roeren tussen de restjes van je KLB voorgangers?
Hmmm. Dat vond ik niet. Ik ging van straalbezopen naar een soort van nuchter in mijn hoofd alleen dacht mijn motoriek er anders over en liep ik nog steeds rond als een zwabber maar was ik me daar heel bewust van.quote:
Gewoon een foto van je snikkel sturen toch? Dat schijnt tegenwoordig dé manier te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die nog niet over haar heen is geweest, ondanks al mijn verwoede pogingen.
Ik snap er serieus ook helemaal niets van. Ik heb haar betaalde vakanties en al aangeboden
Zelfs de slet der sletten moet mij niet
Ongeveer 100%quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb enkel foto's van mijzelf in ondergoedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon een foto van je snikkel sturen toch? Dat schijnt tegenwoordig dé manier te zijn.
verhoudingen en timing, als je tegen de tijd dat je straalbezopen bent pas begint is het eigenlijk al te laat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmmm. Dat vond ik niet. Ik ging er door van straalbezopen naar een soort van nuchter in mijn hoofd alleen dacht mijn motoriek er anders over en liep ik nog steeds rond als een zwabber maar was ik me daar heel bewust van.
Valt dat even tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandeling
Wat kost het om daar verandering in te brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
ik sta te kijken van wat ik hier allemaal leesik ben 1 van de weinige vrouwen hier die nog NOOIT iets met een fokker heeft gedaan hoor
Korsakoff is a bitchquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
ik sta te kijken van wat ik hier allemaal leesik ben 1 van de weinige vrouwen hier die nog NOOIT iets met een fokker heeft gedaan hoor
Ik ben vanmorgen nog in twee pijpen gestapt. Zo doet supergirl er na het stappen twee pijpenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
Alcohol is geen drugs en pijpen is geen seks, zoiets?
Zo zie je maar weer: Elke vrouw heeft een prijs. Je zet al niet hoog in maar zakt ongetwijfeld nog sneller.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
dven, voor jou vriendenprijsje van 9999,99 euro
Ik wacht wel tot de handel dichtbij de houdbaarheidsdatum zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
Met condoom telt ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
Alcohol is geen drugs en pijpen is geen seks, zoiets?
Eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Van die lijst klopt weinig in mijn ogen, GHB kan wel 10 plaatsen omhoog en barbituraten worden niet meer gebruikt tegenwoordig.
Stuur een kopie van je ID-bewijs naar mij op whatsapp. Dan boek ik vandaag nog vluchten voor volgend weekend. 9999,99 is dat per dag of een totaalprijs?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
Niet hoog inzetten? Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel voor een vrouw moeten betalen. Maar goed, je moet er wat voor overhebben om je al drie jaar oude droom eens te kunnen verwezelijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer: Elke vrouw heeft een prijs. Je zet al niet hoog in maar zakt ongetwijfeld nog sneller.
Voordat je daadwerkelijk hier bent heb je zonder problemen 9991 van de prijs af weten te praten man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet hoog inzetten? Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel voor een vrouw moeten betalen. Maar goed, je moet er wat voor overhebben om je al drie jaar oude droom eens te kunnen verwezelijken.
Tik 3 buisjes weg en bel me.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, jij zal het beter weten dan de mensen die er daadwerkelijk onderzoek naar hebben gedaan
neem een overdosis van wat dan ook en bel me.quote:
Ik wil graag eenmaal in en uit je glijden. Er van uitgaande dat dit vijf seconden in beslag neemt, kost mij dit 13,88. Om bij de vriendendienst te blijven ronden we dit voor het gemak naar boven af en krijg je 15 euro van me. Ik verhuis 1 april, laat me dus even weten wanneer je vanaf 1 april beschikbaar bent.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:44 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte klacht, kijk al die smerige junkies haten dan
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan je wel bij elk topic hier denken.
Ik ook, anders kan je wel bij elk topic roepen dat het nep is. Maar ja, veel van de mensen hier zijn sowieso het contact met de realiteit kwijt.quote:
Dat doet FOK! met jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, anders kan je wel bij elk topic roepen dat het nep is. Maar ja, veel van de mensen hier zijn sowieso het contact met de realiteit kwijt.
Ik vind het wel grappig dat fok dat met me zou doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doet FOK! met jemaar idd. Hoop geestezieken hier
Hier stopte ik met lezenquote:
Sommige drugs of sommige users? *iets mompelt over beide, tegelijkertijd*quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou sommige best eens willen gebruiken eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Drugs
Alles drugs afkeuren 'behalve alcohol'
zeeuwse meisjes bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:10 schreef Twiitch het volgende:
mensen die niet 100 of 200 keer paar jaar een lekkere xtc-pil tot zich nemen
Jij moet vast een wijs mens zijn als ik dit zo lees.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Nee, niet omdat anderen wel drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
En dit. LSD is supertof.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is er nou weer mis met lekker trippen op LSD?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
slechte combo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:52 schreef BlueJeans het volgende:
Helemaal naar de kloten! Lekker aan de pillluuh (en vol aan de sos)!
I.t.t. uw ondertitel. Die is maar matig te noemen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
slechte combo.
Betere ondertitel btw
#FreeChaiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
I.t.t. uw ondertitel. Die is maar matig te noemen eerlijk gezegd.
Ik heb twee keer: gedronken, geblowd en pillen op 1 avondje en dat ging altijd goed!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
slechte combo.
Betere ondertitel btw
ahh ok.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb twee keer: gedronken, geblowd en pillen op 1 avondje en dat ging altijd goed!
Maar eerst sos, en als dat uitgewerkt is, +- halfuurtje ofzo, dan aan de pillen.
goede combi...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb twee keer: gedronken, geblowd en pillen op 1 avondje en dat ging altijd goed!
Maar eerst sos, en als dat uitgewerkt is, +- halfuurtje ofzo, dan aan de pillen.
goede volgorde ook ja hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh ok.
Sos na de pillen is best zonde namelijk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dit dus!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Topic voorbij voor het begonnen was.
Dit. Elke drugs is slecht voor je. Dus ook alcohol. Als je verantwoord met drugs en bijvoorbeeld ook met voedsel of andere dingen die slecht voor je zijn kunt om gaan dan is er niets aan de hand. Maar daar kigt het probleem. Mensen zijn gevoelig voor verslavingen en dus moet de overheid maar ingrijpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Topic voorbij voor het begonnen was.
ja eigenlijk kan ik het gewoon niet betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet hypocriet doen, het is jouw favo drug.
Drugs is dan ook voor mannenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:51 schreef -supergirl- het volgende:
jezus wat een junktuig hiervooral die vrouwen ook
Zei ze met haar hand in haar broekje door alle aandacht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:51 schreef -supergirl- het volgende:
jezus wat een junktuig hiervooral die vrouwen ook
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zei ze met haar hand in haar broekje door alle aandacht.
oh je bent saai geborenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef -supergirl- het volgende:
en voor de mensen die zeggen dat ik er niks over weet;
in groep 8 een spreekbeurt gegeven over Drugs en ik kreeg een 10
zelfs op die leeftijd waarschuwde ik mensen al voor de gevaren van drugs jwz.
drugs are bad mmkay
jouw moeder zal wel balen dat ze geen spreekbeurt over abortus heeft gegeven toen ze in groep 8 zatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef -supergirl- het volgende:
en voor de mensen die zeggen dat ik er niks over weet;
in groep 8 een spreekbeurt gegeven over Drugs en ik kreeg een 10
zelfs op die leeftijd waarschuwde ik mensen al voor de gevaren van drugs jwz.
drugs are bad mmkay
Ohooo, die is hard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:01 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jouw moeder zal wel balen dat ze geen spreekbeurt over abortus heeft gegeven toen ze in groep 8 zat
hahahahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:01 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jouw moeder zal wel balen dat ze geen spreekbeurt over abortus heeft gegeven toen ze in groep 8 zat
Je bent een geile seksgodin!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zal wel een saai nuchter Zeeuws meisje zijn
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Cannabis als gevaarlijke drug?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, je bent een heel saai nuchter Zeeuws meisje.
en alcohol is zo'n beetje de schadelijkste harddrug die er is. Maar zeeuwen staan bekend om koppigheid dus dat zal je wel niet aan willen nemen.
1 Heroïne
2 Cocaïne
4 Straatmethadon
5 Alcohol
8 Amfetamine (speed)
9 Tabak
11 Cannabis
12 Oplosmiddelen (lijm)
13 4-MTA (pepmiddel)
14 LSD
18 XTC
hoeveel snuif je dan wel nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja eigenlijk kan ik het gewoon niet betalen
nou niet dus, want ik kan het niet betalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoeveel snuif je dan wel niet
Genietenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef bosatlas het volgende:
Ik ben meer naar de klote the Day after een avond goed doorzuipen dan een halfje, paar punten pep of sos ofzo.
Sowieso wie ben jij om af te keuren wat andere mensen doen zonder dat jij er last van hebt?
Laat mensen mooi genieten van hun leven.
Dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
ben het met je eens ts drugs zijn voor kk junkies
mensen die het niet gezellig kunnen hebben zonder die zooi
hou het toch gewoon bij een biertje jonges
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
ben het met je eens ts drugs zijn voor kk junkies
mensen die het niet gezellig kunnen hebben zonder die zooi
hou het toch gewoon bij een biertje jonges
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:01 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Het is je eigen leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Genieten![]()
Het is niet omdat je het wilt dat je er ineens recht op hebt. Net zoals die rokers. Als jij jezelf én anderen schade wilt berokkenen dan is dat jouw kruis in te dragen. Niet die van de maatschappij.
Laat me raden, u bent blond zeker? Hoe dan ook: alcohol is, net zoals bijvoorbeeld cocaïne, een harddrug. Het enige verschil is dat alcohol vanaf een bepaalde leeftijd legaal te verkrijgen is, maar het zou mij serieus niks verbazen als dat ook ooit verboden gaat worden om exact dezelfde reden als dat andere harddrugsoorten verboden zijn (geworden).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
he vergelijk een pauperdrug als bier eens niet met cokequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef Xenzo het volgende:
Onterechte klacht.
[..]
Laat me raden, u bent blond zeker? Hoe dan ook: alcohol is, net zoals bijvoorbeeld cocaïne, een harddrug. Het enige verschil is dat alcohol vanaf een bepaalde leeftijd legaal te verkrijgen is, maar het zou mij serieus niks verbazen als dat ook ooit verboden gaat worden om exact dezelfde reden als dat andere harddrugsoorten verboden zijn (geworden).
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef Xenzo het volgende:
Laat me raden, u bent blond zeker? Hoe dan ook: alcohol is, net zoals bijvoorbeeld cocaïne, een harddrug. Het enige verschil is dat alcohol vanaf een bepaalde leeftijd legaal te verkrijgen is, maar het zou mij serieus niks verbazen als dat ook ooit verboden gaat worden om exact dezelfde reden als dat andere harddrugsoorten verboden zijn (geworden).
In de Top 10 van de gevaarlijkste drugsoorten scoort alcohol hoger dan cocaïne.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Life2.0 het volgende:
he vergelijk een pauperdrug als bier eens niet met coke
coke is dan ook WEL leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
In de Top 10 van de gevaarlijkste drugsoorten scoort alcohol hoger dan cocaïne.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Life2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Xenzo het volgende:
Prutser, ik heb die lijst niet gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Life2.0 het volgende:
maar oplosmiddelen minder gevaarlijk noemen van cannabis, heb je een stoeptegel gegeten ofzo?
post hem dan niet als ie toch niet kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Prutser, ik heb die lijst niet gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Life2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:54 schreef Xenzo het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:56 schreef Life2.0 het volgende:
maar oplosmiddelen minder gevaarlijk noemen van cannabis, heb je een stoeptegel gegeten ofzo?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Xenzo het volgende:
Prutser, ik heb die lijst niet gemaakt.
Naar mijn weten is die Top 10 lijst correct, immers, anders zou de Jellinek wel erg hard falen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:02 schreef Life2.0 het volgende:
post hem dan niet als ie toch niet klopt
Doen ze ook, het is een anti drugs groepje van vlotte huismoeders, geen afdeling toxicologie van een universiteitquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Naar mijn weten is die Top 10 lijst correct, immers, anders zou de Jellinek wel erg hard falen.
boos of niet hehequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
TS, dit filmpje geeft perfect weer hoe ik over je denk.
Je bent met stipt de meest achterlijke, infantiele user die ik ooit gezien heb op dit forum. Da's een twijfelachtige eer, want ik heb hele matige users voorbij zien komen. Niemand, maar dan ook echt niemand, komt in de buurt van jouw -blijkbaar onbegrensde- stupiditeit. Ik denk dan ook niet dat er een bestaande term is die kan omschrijven hoe jij je manifesteert op dit forum. Als ik een aantal knupjes mag uitvoeren kom je nog het meest in de buurt van een astmatische alzheimerslijende COPD patient met een ernstig gezwel aan de hersenstam. Het verbaast me dat je eigenlijk nog in staat bent om in te loggen en daadwerkelijk wat uit die kromme vingers van je te krijgen.
Doe ons allemaal een groot plezier en snij je oogballen eruit en tieft gewoon een lekker eind op. Wil je?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Je bent met stipt de meest achterlijke, infantiele user die ik ooit gezien heb op dit forum. Da's een twijfelachtige eer, want ik heb hele matige users voorbij zien komen. Niemand, maar dan ook echt niemand, komt in de buurt van jouw -blijkbaar onbegrensde- stupiditeit. Ik denk dan ook niet dat er een bestaande term is die kan omschrijven hoe jij je manifesteert op dit forum. Als ik een aantal knupjes mag uitvoeren kom je nog het meest in de buurt van een astmatische alzheimerslijende COPD patient met een ernstig gezwel aan de hersenstam. Het verbaast me dat je eigenlijk nog in staat bent om in te loggen en daadwerkelijk wat uit die kromme vingers van je te krijgen.
Doe ons allemaal een groot plezier en snij je oogballen eruit en tieft gewoon een lekker eind op. Je bent net zo gewenst als een negerbaby met aids in zuid zimbabwe.
U bent een baas.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe ons allemaal een groot plezier en snij je oogballen eruit en tieft gewoon een lekker eind op. Je bent net zo gewenst als een negerbaby met hiv in zuid zimbabwe.
Dit is ook weer niet nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe ons allemaal een groot plezier en snij je oogballen eruit en tieft gewoon een lekker eind op. Je bent net zo gewenst als een negerbaby met hiv in zuid zimbabwe.
Sorry, je hebt gelijk. "negerbaby" is racistisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit is ook weer niet nodig.
welk ras zijn babies?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. "negerbaby" is racistisch.
Discriminerend, dan. Niets van mij aannemen hoor. Ik gebruikte drugsquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
astmatische alzheimerslijende COPD patient met een ernstig gezwel aan de hersenstam
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach schat drink jij lekker je wijntje en laat anderen in hun waarde ok?
TS neemt zichzelf uberhaupt serieus na het zeggen van de zin, ik keur alle drugs af behalve de slechste drugs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef Drakire het volgende:
Aan de op te lezen heb je gewoon een vuist in je kut nodig.
[..]
Eginszins verbaast het mij ook, maar ja laten we het houden op mannen die gefrustreerd raken en boos worden als je ze niet doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
Kkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer: Elke vrouw heeft een prijs. Je zet al niet hoog in maar zakt ongetwijfeld nog sneller.
wickedmen probeert in het broekje van -sg- te komen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:27 schreef Serpenthax het volgende:
8 posts in nog geen tien minuten. Wat is dezen?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
wickedmen probeert in het broekje van -sg- te komen.
quote:
Klopt niet.quote:
quote:
quote:
truste mattiequote:
vijf euro de gram krijg je normaal al gewoon meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou niet dus, want ik kan het niet betalen.
Uitzondering van DE drug die de meeste slachtoffers veroorzaakt met factor 100,die het meeste geweld veroorzaakt, zelfs procentueel gezien...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die roepen;
'Pilleeeeen'
Ik zal wel een saai nuchter Zeeuws meisje zijn, maar ik lijk steeds meer tot
een zeer kleine minderheid te behoren die nog nooit aan de drugs heeft gezeten en dit ook nooit wil en zal doen.
xoxo
BAMquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef bosatlas het volgende:
[..]
Het is je eigen leven.
En wat heeft dit met rokers te maken?? Als niet roker snap ik dat roken tijdens uitgaan ed stinkt en het schadelijk voor mij is.
Wie heeft er last van als ik een pilletje neem??? Juist niemand.
deze trollquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen?
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar alcohol is ook drugs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Daar ben ik het dan niet helemaal mee eens. Dat verschilt, evenals de uitwerking van pillen / m / ghb op sommige mensen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En ik weet niet of je het in de gaten hebt maar alcohol is op een gegeven moment saai.
Van alcohol word je alleen maar moe, gaar en brak op het moment dat het werkzaam is. Van een pilletje word je vrolijk, gaat er een wereld voor je open, een ervaring om nooit meer te vergeten en ach, die kater valt heus wel mee als je de dag erna niets plant.
Pussy.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef JenHermes het volgende:
Als ik een kater van alcohol heb, kan ik gewoon helemaal niets behalve liggen en de tijd uitzitten.
pep ja, dit ging over cokequote:Op woensdag 19 februari 2014 07:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vijf euro de gram krijg je normaal al gewoon mee
nopequote:
Kijk, ik kom met argumenten, dan wordt ik troll genoemd. Getuigd toch maar van je hersenschade.quote:
echt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk, ik kom met argumenten, dan wordt ik troll genoemd. Getuigd toch maar van je hersenschade.
Weet het verschil tussen inhoudelijk reageren en speelkwartiertje.
Net als met drank dienen mensen met drugs op gewoon niet te rijden. Heeft niets met drugs zelf te makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt.
XTC verslaving een kleine verslaving? Ten eerste heel zeldzaam omdat het spul steeds minder werkt als je het achter elkaar blijft nemen, maar als je er dan echt aan verslaafd bent lijkt dat me niet zo klein.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc...
Is het niet veel triester om dingen zonder enige hinder van kennis of ervaring te veroordelen, en andere mensen "droeftoeters" noemen, omdat ze het soms erbij nemen op een goede avond, zoals jij geniet van een wijntje, goede whiskey, sigaar, stuk chocolade, of iets anders zintuigstrelends?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt.
Nee wat jij doet is alles goed proberen te praten met halfware lariekoek. Je raakt er niet fysiek maar wel mentaal aan verslaafd omdat je het telkens wilt nemen op zo'n feest om dat blije effect weer te hebben. Jij hebt duidelijk geen enige kennis van de menselijke psychologie, en daar hoef je het vak zelf niet voor gestudeerd te hebben hoor...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt?
[..]
Net als met drank dienen mensen met drugs op gewoon niet te rijden. Heeft niets met drugs zelf te maken
[..]
XTC verslaving een kleine verslaving? Ten eerste heel zeldzaam omdat het spul steeds minder werkt als je het achter elkaar blijft nemen, maar als je er dan echt aan verslaafd bent lijkt dat me niet zo klein.En LSD verslaving? Daar heb ik echt nog nooit in mijn leven iemand over gehoord.
[..]
Is het niet veel triester om dingen zonder enige hinder van kennis of ervaring te veroordelen, en andere mensen "droeftoeters" noemen, omdat ze het soms erbij nemen op een goede avond, zoals jij geniet van een wijntje, goede whiskey, sigaar, stuk chocolade, of iets anders zintuigstrelends?![]()
Kortom, je bent zwaar kortzichtig en je kennis betreffende dit onderwerp reikt niet verder dan "aaaah ik ken het niet dus het is eng"
Triest.
Even aangepast voor mezelfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die roepen;
'Pilleeeeen'
Ik heb zelfs een heuse afkeer voor deze mensen. Walgelijk, maar ik lijk steeds meer tot
Dit is jouw reactie? Jouw volledige onwetendheid ga je niet proberen goed te praten ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee wat jij doet is alles goed proberen te praten met halfware lariekoek. Je raakt er niet fysiek maar wel mentaal aan verslaafd omdat je het telkens wilt nemen op zo'n feest om dat blije effect weer te hebben. Jij hebt duidelijk geen enige kennis van de menselijke psychologie, en daar hoef je het vak zelf niet voor gestudeerd te hebben hoor...
watquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen?
Maat, dit heb ik je al eerder gezegd: hou je bek dicht als je niet weet waar je het over hebt. Lsd is niet verslavend (als in 0,00000000) en xtc is ook nauwelijks verslavend. Je moet heel goed je best doen wil je verslaafd raken aan xtc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Af en toe beetje keta moet ook kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
Af en toe een jointje en XTC op een feestje moet kunnen.
Elke drug moet kunnen. Enigen die ik nooit zal willen proberen zijn heroïne en krokquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Af en toe beetje keta moet ook kunnen
Keta heb ik keer gedaan maar te weinig genomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Af en toe beetje keta moet ook kunnen
Ik heb truffels,2CB,pep,hasj,wiet,XTC gedaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elke drug moet kunnen. Enigen die ik nooit zal willen proberen zijn heroïne en krok
stoerquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb truffels,2CB,pep,hasj,wiet,XTC gedaan.
Grootste mongol ooit hier...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk ook geen slet...daar is ze ook veelste netjes en te gemiddeld voor. Van die mensen die dan dood gaan en hun hele leven heeft bestaan uit een en al middelmatigheid en als ze terugkijken was het gekste wat ze ooit hebben gedaan die "ene vakantie" naar (insert land)"quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk ook geen slet...daar is ze ook veelste netjes en te gemiddeld voor. Van die mensen die dan dood gaan en hun hele leven heeft bestaan uit een en al middelmatigheid en als ze terugkijken was het gekste wat ze ooit hebben gedaan die "ene vakantie" naar (insert land)"
Heeeeel apart daar...TOTAAL ANDERE CULTUUR! Als je dan terug komt besef je pas hoe GOED wij het hier eigenlijk hebben, spreekt ze dan et een spa appel vanuit haar ikea stoel in haar vinex woning samen met een of andere lege huls als vriend. Ohja, en een foto met 3 ondervoede local kindjes voor op FB.
Ohja, en 50% van haar leven heeft bestaan uit het aan anderen vertellen wat volgens haar wel of niet "normaal" is om te doen in het leven
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef BMTH het volgende:
heb zelf het effect gemerkt van mensen die zeggen dat alle drugs slecht is, doet alleen maar meer schade.
begon eerst met onschuldig wiet te roken terwijl ik mijn hele leven te horen kreeg dat wiet of ieder ander drugs ''hetzelfde effect als heroïne op mijn leven zou hebben'', heb zelf de effecten van wiet gevoeld om te kijken of het allemaal wel echt waar was, bleek geen flikker aan mij mentaal of fysiek veranderd te zijn.
tijdje later wou ik wel wat sterkers proberen, heb wat paddo's gekocht in de smartshop, heb er tot nu toe alleen maar postieve ervaring mee gehad, dacht uiteindelijk dat drugs helemaal niet zo slecht voor je was, er waren geen grenzen meer voor mij, begon met cocaïne en dat soort troep, uiteindelijk verslaafd geraakt, lichaam begint af te takelen, mentaal werd ik minder,sociale isolatie en andere bullshit, maar het kon mij niks meer schelen.
allemaal omdat ik geen sterk en op feiten gebaseerde visie aangeleerd had op jonge leeftijd over drugs, maar in plaats daarvan alleen maar inzicht erover kreeg van mensen dat geheel gebaseerd was op meningen van anderen, kon uiteindelijk niemand meer geloven wat waar was en wat niet, omdat mensen gewoon hun bek niet kunnen houden als ze een mening hebben over iets, inplaats van naar de feiten te kijken.
Het was wel voor het grootste gedeelte mijn schuld, maar ook een gedeelte aan mensen zoals TS.
Deze reactie,quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef BMTH het volgende:
heb zelf het effect gemerkt van mensen die zeggen dat alle drugs slecht is, doet alleen maar meer schade.
begon eerst met onschuldig wiet te roken terwijl ik mijn hele leven te horen kreeg dat wiet of ieder ander drugs ''hetzelfde effect als heroïne op mijn leven zou hebben'', heb zelf de effecten van wiet gevoeld om te kijken of het allemaal wel echt waar was, bleek geen flikker aan mij mentaal of fysiek veranderd te zijn.
tijdje later wou ik wel wat sterkers proberen, heb wat paddo's gekocht in de smartshop, heb er tot nu toe alleen maar postieve ervaring mee gehad, dacht uiteindelijk dat drugs helemaal niet zo slecht voor je was, er waren geen grenzen meer voor mij, begon met cocaïne en dat soort troep, uiteindelijk verslaafd geraakt, lichaam begint af te takelen, mentaal werd ik minder,sociale isolatie en andere bullshit, maar het kon mij niks meer schelen.
allemaal omdat ik geen sterk en op feiten gebaseerde visie aangeleerd had op jonge leeftijd over drugs, maar in plaats daarvan alleen maar inzicht erover kreeg van mensen dat geheel gebaseerd was op meningen van anderen, kon uiteindelijk niemand meer geloven wat waar was en wat niet, omdat mensen gewoon hun bek niet kunnen houden als ze een mening hebben over iets, inplaats van naar de feiten te kijken.
Het was wel voor het grootste gedeelte mijn schuld, maar ook een gedeelte aan mensen zoals TS.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Maarja, alcohol is geen drugs, aldus TS.
quote:
battieboiquote:
Alleen de muziek die bij de "straight edge-scene" hoort is leuk, verder is het onzinnig gedoe.quote:
roken is 10 keer dodelijkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dat er niks over eten in de top10 staat van Jellinek, als er iets is waar je de pijp van uitgaat is het wel de hele dag hamburgers vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |