U bent een baas.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
TS, dit filmpje geeft perfect weer hoe ik over je denk.
Je bent met stipt de meest achterlijke, infantiele user die ik ooit gezien heb op dit forum. Da's een twijfelachtige eer, want ik heb hele matige users voorbij zien komen. Niemand, maar dan ook echt niemand, komt in de buurt van jouw -blijkbaar onbegrensde- stupiditeit. Ik denk dan ook niet dat er een bestaande term is die kan omschrijven hoe jij je manifesteert op dit forum. Als ik een aantal knupjes mag uitvoeren kom je nog het meest in de buurt van een astmatische alzheimerslijende COPD patient met een ernstig gezwel aan de hersenstam. Het verbaast me dat je eigenlijk nog in staat bent om in te loggen en daadwerkelijk wat uit die kromme vingers van je te krijgen.
Doe ons allemaal een groot plezier en snij je oogballen eruit en tieft gewoon een lekker eind op. Je bent net zo gewenst als een negerbaby met hiv in zuid zimbabwe.
Dit is ook weer niet nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
TS, dit filmpje geeft perfect weer hoe ik over je denk.
Je bent met stipt de meest achterlijke, infantiele user die ik ooit gezien heb op dit forum. Da's een twijfelachtige eer, want ik heb hele matige users voorbij zien komen. Niemand, maar dan ook echt niemand, komt in de buurt van jouw -blijkbaar onbegrensde- stupiditeit. Ik denk dan ook niet dat er een bestaande term is die kan omschrijven hoe jij je manifesteert op dit forum. Als ik een aantal knupjes mag uitvoeren kom je nog het meest in de buurt van een astmatische alzheimerslijende COPD patient met een ernstig gezwel aan de hersenstam. Het verbaast me dat je eigenlijk nog in staat bent om in te loggen en daadwerkelijk wat uit die kromme vingers van je te krijgen.
Doe ons allemaal een groot plezier en snij je oogballen eruit en tieft gewoon een lekker eind op. Je bent net zo gewenst als een negerbaby met hiv in zuid zimbabwe.
Sorry, je hebt gelijk. "negerbaby" is racistisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit is ook weer niet nodig.
welk ras zijn babies?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. "negerbaby" is racistisch.
Discriminerend, dan. Niets van mij aannemen hoor. Ik gebruikte drugsquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
astmatische alzheimerslijende COPD patient met een ernstig gezwel aan de hersenstam
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach schat drink jij lekker je wijntje en laat anderen in hun waarde ok?
TS neemt zichzelf uberhaupt serieus na het zeggen van de zin, ik keur alle drugs af behalve de slechste drugs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
Ik troll niet. Ik ben bloedserieus.
Zo ernstig is het dus al!!! De junks kunnen niet begrijpen dat
er ook werkelijk anti-drugs-mensen bestaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef Drakire het volgende:
Aan de op te lezen heb je gewoon een vuist in je kut nodig.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
Eginszins verbaast het mij ook, maar ja laten we het houden op mannen die gefrustreerd raken en boos worden als je ze niet doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
ik sta te kijken van wat ik hier allemaal leesik ben 1 van de weinige vrouwen hier die nog NOOIT iets met een fokker heeft gedaan hoor
Kkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer: Elke vrouw heeft een prijs. Je zet al niet hoog in maar zakt ongetwijfeld nog sneller.
wickedmen probeert in het broekje van -sg- te komen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:27 schreef Serpenthax het volgende:
8 posts in nog geen tien minuten. Wat is dezen?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
wickedmen probeert in het broekje van -sg- te komen.
quote:
Klopt niet.quote:
quote:
quote:
truste mattiequote:
vijf euro de gram krijg je normaal al gewoon meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou niet dus, want ik kan het niet betalen.
Uitzondering van DE drug die de meeste slachtoffers veroorzaakt met factor 100,die het meeste geweld veroorzaakt, zelfs procentueel gezien...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Mensen die roepen;
'Pilleeeeen'
'We trippen hem helemaal door'
'Vanavond gaan we he-le-maal kapot'
;heb ik nooit zo begrepen, en neem ik ook niet serieus in het leven.
Ik heb zelfs een heuze afkeer voor deze mensen. Walgelijk en onaantrekkelijk.
Ik zal wel een saai nuchter Zeeuws meisje zijn, maar ik lijk steeds meer tot
een zeer kleine minderheid te behoren die nog nooit aan de drugs heeft gezeten en dit ook nooit wil en zal doen.
xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |