Hou dan gewoon je bekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Boh ja erg he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef oxy88 het volgende:
Kijk iedereen de 'ja alcohol is ook drugs' kaart spelen.
We doen alleen maar wat ts graag wilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef oxy88 het volgende:
Kijk iedereen de 'ja alcohol is ook drugs' kaart spelen.
Oeh je speelt de kaart! Pas op hoor!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Drugs
Alles drugs afkeuren 'behalve alcohol'
En gek genoeg hebben die het meer op een rijtje dan jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Hmm ik wist dat ik veel haatreacties ging krijgen, omdat ik al een vermoeden had dat het aantal drugsgebruikers hier redelijk hoog ligt!
Nee, je wist dat je veel reacties ging krijgen, daarom heb je je op zo geformuleerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Hmm ik wist dat ik veel haatreacties ging krijgen, omdat ik al een vermoeden had dat het aantal drugsgebruikers hier redelijk hoog ligt!
Omdat ze daarvan geniet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, je wist dat je veel reacties ging krijgen, daarom heb je je op zo geformuleerd
Argumenten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En gek genoeg hebben die het meer op een rijtje dan jij.
Ja, je bent een heel saai nuchter Zeeuws meisje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Mensen die roepen;
'Pilleeeeen'
'We trippen hem helemaal door'
'Vanavond gaan we he-le-maal kapot'
;heb ik nooit zo begrepen, en neem ik ook niet serieus in het leven.
Ik heb zelfs een heuze afkeer voor deze mensen. Walgelijk en onaantrekkelijk.
Ik zal wel een saai nuchter Zeeuws meisje zijn, maar ik lijk steeds meer tot
een zeer kleine minderheid te behoren die nog nooit aan de drugs heeft gezeten en dit ook nooit wil en zal doen.
xoxo
Je tript (haha) op aandachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Een dag levenloos op de bank liggen met een fles cola, Je beweert een vriend te hebben maar heel de dag bezig op Hot or Notquote:
Ja hoor, dat begrijpt iedereen. Maar jij bent dat niet want jij vind alcohol wel oke. Dat is hetzelfde als een heroinejunk die tegen drugs is behalve heroine.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
Ik troll niet. Ik ben bloedserieus.
Zo ernstig is het dus al!!! De junks kunnen niet begrijpen dat
er ook werkelijk anti-drugs-mensen bestaan![]()
![]()
Je bent niet anti drugs, want je bent pro alcoholquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
-supergirl-.rar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef basvandalen het volgende:
[..]
ik kan me foto's van jou herinneren
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb zelfs een heuze afkeer voor deze mensen. Walgelijk en onaantrekkelijk.
Dat kan iedereen prima begrijpen. Zoals er ook mensen zijn die scientology aanhangen, of mensen die geiten neuken, of mensen die voor de doodstraf zijn, mensen die vinden dat het belangrijk is dat iedereen wapens mag dragen, etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
Jij bent opmerkelijk goed op de hoogte. Ben ik zo interessant?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Een dag levenloos op de bank liggen met een fles cola, Je beweert een vriend te hebben maar heel de dag bezig op Hot or Not
Nog niet misschien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent opmerkelijk goed op de hoogte. Ben ik zo interessant?
makkelijk, zou jou eerder beschrijvenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een afkeer voor jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ja, daar heb ik ook een afkeer voor ja
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef basvandalen het volgende:
[..]
makkelijk, zou jou eerder beschrijven
zoveel lopen aandachtshoeren en het raar vinden dat mensen dingen van je weten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maak je geen illusies... Heb de vloek van een uiterst goed werkend geheugen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe even die foto's posten weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je over praat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef basvandalen het volgende:
[..]
doe even die foto's posten weer.
dat ging vorige keer ook zo goed.
die worden al genoeg, "serieus genomen"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik neem meisjes die inmiddels een klein bataljon aan penissen hebben ontvangen daarentegen wel heel serieus.
Sluit maar aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik neem meisjes die inmiddels een klein bataljon aan penissen hebben ontvangen daarentegen wel heel serieus.
Maar eentje heeft een voorkeursbehandeling.quote:
Ik vind het altijd een beetje genant wanneer mensen deze 'woordgrap' nog maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef basvandalen het volgende:
[..]
die worden al genoeg, "serieus genomen"
maar hij komt hier zo goed tot zijn recht dat ik het niet kon latenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje genant wanneer mensen deze 'woordgrap' nog maken.
Alle drugs zijn slecht, behalve die ene. En misschien die andere. Juis ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef basvandalen het volgende:
[..]
die worden al genoeg, "serieus genomen"
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandelingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar eentje heeft een voorkeursbehandeling.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
laat je gewoon weer keer onderblaffen tot je bellen blaast dan krijg je vast wel een voorkeursbehandelingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandeling
Van die lijst klopt weinig in mijn ogen, GHB kan wel 10 plaatsen omhoog en barbituraten worden niet meer gebruikt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zie hier een lijst van "The Lancet" toonaangevend wetenschapelijk tijdschrift. Gevaarlijkste drug op 1, minst gevaarlijke op 20:
1 Heroïne
2 Cocaïne
3 Barbituraten (slaapmiddelen/ kalmeringsmiddelen)
4 Straatmethadon
5 Alcohol
6 Ketamine (verdovingsmiddel)
7 Benzodiazepinen (Valium)
8 Amfetamine (speed)
9 Tabak
10 Buprenorphine (vervangmiddel voor heroïne, zoals methadon)
11 Cannabis
12 Oplosmiddelen (lijm)
13 4-MTA (pepmiddel)
14 LSD
15 Methylfenidaat (Ritalin)
16 Anabole steroïden (prestatieverhogende middelen)
17 GHB (slaapmiddel/ narcosemiddel/ partydrug)
18 XTC
19 Alkyl nitraten (spierontspanner, partydrug)
20 Khat (mild stimulerende plant)
*Bellen blaastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef basvandalen het volgende:
[..]
laat je gewoon weer keer onderblaffen tot je bellen blaas dan krijg je vast wel een voorkeursbehandeling
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
Krijg soms gebrekkige whatsapp-berichtjes van supergirl rond een uur of zeven, nog voor ze haar eerst shotje vodka naar binnen heeft kunnen keilen. zzzieieet eerrrrr eenene beetjkme zpppooo uuiitttit
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven? Beetje roeren tussen de restjes van je KLB voorgangers?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
Krijg soms gebrekkige whatsapp-berichtjes van supergirl rond een uur of zeven, nog voor ze haar eerst shotje vodka naar binnen heeft kunnen keilen. zzzieieet eerrrrr eenene beetjkme zpppooo uuiitttit
opa niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven?
2, 5quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, je bent een heel saai nuchter Zeeuws meisje.
en alcohol is zo'n beetje de schadelijkste harddrug die er is. Maar zeeuwen staan bekend om koppigheid dus dat zal je wel niet aan willen nemen.
Zie hier een lijst van "The Lancet" toonaangevend wetenschapelijk tijdschrift. Gevaarlijkste drug op 1, minst gevaarlijke op 20:
1 Heroïne
2 Cocaïne
3 Barbituraten (slaapmiddelen/ kalmeringsmiddelen)
4 Straatmethadon
5 Alcohol
6 Ketamine (verdovingsmiddel)
7 Benzodiazepinen (Valium)
8 Amfetamine (speed)
9 Tabak
10 Buprenorphine (vervangmiddel voor heroïne, zoals methadon)
11 Cannabis
12 Oplosmiddelen (lijm)
13 4-MTA (pepmiddel)
14 LSD
15 Methylfenidaat (Ritalin)
16 Anabole steroïden (prestatieverhogende middelen)
17 GHB (slaapmiddel/ narcosemiddel/ partydrug)
18 XTC
19 Alkyl nitraten (spierontspanner, partydrug)
20 Khat (mild stimulerende plant)
Ja, jij zal het beter weten dan de mensen die er daadwerkelijk onderzoek naar hebben gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Van die lijst klopt weinig in mijn ogen, GHB kan wel 10 plaatsen omhoog en barbituraten worden niet meer gebruikt tegenwoordig.
een nachtje met supergirl blijft je lang heugenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben volgens mij de enige die nog niet over haar heen is geweest, ondanks al mijn verwoede pogingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven? Beetje roeren tussen de restjes van je KLB voorgangers?
Hmmm. Dat vond ik niet. Ik ging van straalbezopen naar een soort van nuchter in mijn hoofd alleen dacht mijn motoriek er anders over en liep ik nog steeds rond als een zwabber maar was ik me daar heel bewust van.quote:
Gewoon een foto van je snikkel sturen toch? Dat schijnt tegenwoordig dé manier te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die nog niet over haar heen is geweest, ondanks al mijn verwoede pogingen.
Ik snap er serieus ook helemaal niets van. Ik heb haar betaalde vakanties en al aangeboden
Zelfs de slet der sletten moet mij niet
Ongeveer 100%quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb enkel foto's van mijzelf in ondergoedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon een foto van je snikkel sturen toch? Dat schijnt tegenwoordig dé manier te zijn.
verhoudingen en timing, als je tegen de tijd dat je straalbezopen bent pas begint is het eigenlijk al te laat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmmm. Dat vond ik niet. Ik ging er door van straalbezopen naar een soort van nuchter in mijn hoofd alleen dacht mijn motoriek er anders over en liep ik nog steeds rond als een zwabber maar was ik me daar heel bewust van.
Valt dat even tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandeling
Wat kost het om daar verandering in te brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
ik sta te kijken van wat ik hier allemaal leesik ben 1 van de weinige vrouwen hier die nog NOOIT iets met een fokker heeft gedaan hoor
Korsakoff is a bitchquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
ik sta te kijken van wat ik hier allemaal leesik ben 1 van de weinige vrouwen hier die nog NOOIT iets met een fokker heeft gedaan hoor
Ik ben vanmorgen nog in twee pijpen gestapt. Zo doet supergirl er na het stappen twee pijpenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
Alcohol is geen drugs en pijpen is geen seks, zoiets?
Zo zie je maar weer: Elke vrouw heeft een prijs. Je zet al niet hoog in maar zakt ongetwijfeld nog sneller.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
dven, voor jou vriendenprijsje van 9999,99 euro
Ik wacht wel tot de handel dichtbij de houdbaarheidsdatum zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
Met condoom telt ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
Alcohol is geen drugs en pijpen is geen seks, zoiets?
Eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Van die lijst klopt weinig in mijn ogen, GHB kan wel 10 plaatsen omhoog en barbituraten worden niet meer gebruikt tegenwoordig.
Stuur een kopie van je ID-bewijs naar mij op whatsapp. Dan boek ik vandaag nog vluchten voor volgend weekend. 9999,99 is dat per dag of een totaalprijs?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
Niet hoog inzetten? Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel voor een vrouw moeten betalen. Maar goed, je moet er wat voor overhebben om je al drie jaar oude droom eens te kunnen verwezelijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer: Elke vrouw heeft een prijs. Je zet al niet hoog in maar zakt ongetwijfeld nog sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |