Hou dan gewoon je bekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Boh ja erg he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef oxy88 het volgende:
Kijk iedereen de 'ja alcohol is ook drugs' kaart spelen.
We doen alleen maar wat ts graag wilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef oxy88 het volgende:
Kijk iedereen de 'ja alcohol is ook drugs' kaart spelen.
Oeh je speelt de kaart! Pas op hoor!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Drugs
Alles drugs afkeuren 'behalve alcohol'
En gek genoeg hebben die het meer op een rijtje dan jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Hmm ik wist dat ik veel haatreacties ging krijgen, omdat ik al een vermoeden had dat het aantal drugsgebruikers hier redelijk hoog ligt!
Nee, je wist dat je veel reacties ging krijgen, daarom heb je je op zo geformuleerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Hmm ik wist dat ik veel haatreacties ging krijgen, omdat ik al een vermoeden had dat het aantal drugsgebruikers hier redelijk hoog ligt!
Omdat ze daarvan geniet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, je wist dat je veel reacties ging krijgen, daarom heb je je op zo geformuleerd
Argumenten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En gek genoeg hebben die het meer op een rijtje dan jij.
Ja, je bent een heel saai nuchter Zeeuws meisje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Mensen die roepen;
'Pilleeeeen'
'We trippen hem helemaal door'
'Vanavond gaan we he-le-maal kapot'
;heb ik nooit zo begrepen, en neem ik ook niet serieus in het leven.
Ik heb zelfs een heuze afkeer voor deze mensen. Walgelijk en onaantrekkelijk.
Ik zal wel een saai nuchter Zeeuws meisje zijn, maar ik lijk steeds meer tot
een zeer kleine minderheid te behoren die nog nooit aan de drugs heeft gezeten en dit ook nooit wil en zal doen.
xoxo
Je tript (haha) op aandachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef -supergirl- het volgende:
Een dag levenloos op de bank liggen met een fles cola, Je beweert een vriend te hebben maar heel de dag bezig op Hot or Notquote:
Ja hoor, dat begrijpt iedereen. Maar jij bent dat niet want jij vind alcohol wel oke. Dat is hetzelfde als een heroinejunk die tegen drugs is behalve heroine.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
Ik troll niet. Ik ben bloedserieus.
Zo ernstig is het dus al!!! De junks kunnen niet begrijpen dat
er ook werkelijk anti-drugs-mensen bestaan![]()
![]()
Je bent niet anti drugs, want je bent pro alcoholquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
-supergirl-.rar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef basvandalen het volgende:
[..]
ik kan me foto's van jou herinneren
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb zelfs een heuze afkeer voor deze mensen. Walgelijk en onaantrekkelijk.
Dat kan iedereen prima begrijpen. Zoals er ook mensen zijn die scientology aanhangen, of mensen die geiten neuken, of mensen die voor de doodstraf zijn, mensen die vinden dat het belangrijk is dat iedereen wapens mag dragen, etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
Jij bent opmerkelijk goed op de hoogte. Ben ik zo interessant?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Een dag levenloos op de bank liggen met een fles cola, Je beweert een vriend te hebben maar heel de dag bezig op Hot or Not
Nog niet misschien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent opmerkelijk goed op de hoogte. Ben ik zo interessant?
makkelijk, zou jou eerder beschrijvenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een afkeer voor jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ja, daar heb ik ook een afkeer voor ja
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:32 schreef basvandalen het volgende:
[..]
makkelijk, zou jou eerder beschrijven
zoveel lopen aandachtshoeren en het raar vinden dat mensen dingen van je weten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maak je geen illusies... Heb de vloek van een uiterst goed werkend geheugen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe even die foto's posten weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |