Ik weet niet waar je over praat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef basvandalen het volgende:
[..]
doe even die foto's posten weer.
dat ging vorige keer ook zo goed.
die worden al genoeg, "serieus genomen"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik neem meisjes die inmiddels een klein bataljon aan penissen hebben ontvangen daarentegen wel heel serieus.
Sluit maar aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik neem meisjes die inmiddels een klein bataljon aan penissen hebben ontvangen daarentegen wel heel serieus.
Maar eentje heeft een voorkeursbehandeling.quote:
Ik vind het altijd een beetje genant wanneer mensen deze 'woordgrap' nog maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef basvandalen het volgende:
[..]
die worden al genoeg, "serieus genomen"
maar hij komt hier zo goed tot zijn recht dat ik het niet kon latenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje genant wanneer mensen deze 'woordgrap' nog maken.
Alle drugs zijn slecht, behalve die ene. En misschien die andere. Juis ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef basvandalen het volgende:
[..]
die worden al genoeg, "serieus genomen"
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandelingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar eentje heeft een voorkeursbehandeling.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het zelfde idee bij iemand die een heel forum afwerkt, tussen de lakens.
laat je gewoon weer keer onderblaffen tot je bellen blaast dan krijg je vast wel een voorkeursbehandelingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. Ik wil ook altijd de voorkeursbehandeling
Van die lijst klopt weinig in mijn ogen, GHB kan wel 10 plaatsen omhoog en barbituraten worden niet meer gebruikt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zie hier een lijst van "The Lancet" toonaangevend wetenschapelijk tijdschrift. Gevaarlijkste drug op 1, minst gevaarlijke op 20:
1 Heroïne
2 Cocaïne
3 Barbituraten (slaapmiddelen/ kalmeringsmiddelen)
4 Straatmethadon
5 Alcohol
6 Ketamine (verdovingsmiddel)
7 Benzodiazepinen (Valium)
8 Amfetamine (speed)
9 Tabak
10 Buprenorphine (vervangmiddel voor heroïne, zoals methadon)
11 Cannabis
12 Oplosmiddelen (lijm)
13 4-MTA (pepmiddel)
14 LSD
15 Methylfenidaat (Ritalin)
16 Anabole steroïden (prestatieverhogende middelen)
17 GHB (slaapmiddel/ narcosemiddel/ partydrug)
18 XTC
19 Alkyl nitraten (spierontspanner, partydrug)
20 Khat (mild stimulerende plant)
*Bellen blaastquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef basvandalen het volgende:
[..]
laat je gewoon weer keer onderblaffen tot je bellen blaas dan krijg je vast wel een voorkeursbehandeling
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
Krijg soms gebrekkige whatsapp-berichtjes van supergirl rond een uur of zeven, nog voor ze haar eerst shotje vodka naar binnen heeft kunnen keilen. zzzieieet eerrrrr eenene beetjkme zpppooo uuiitttit
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven? Beetje roeren tussen de restjes van je KLB voorgangers?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
Krijg soms gebrekkige whatsapp-berichtjes van supergirl rond een uur of zeven, nog voor ze haar eerst shotje vodka naar binnen heeft kunnen keilen. zzzieieet eerrrrr eenene beetjkme zpppooo uuiitttit
opa niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij bent er ook al overheen geweest, Dven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |