Voordat je daadwerkelijk hier bent heb je zonder problemen 9991 van de prijs af weten te praten man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet hoog inzetten? Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel voor een vrouw moeten betalen. Maar goed, je moet er wat voor overhebben om je al drie jaar oude droom eens te kunnen verwezelijken.
Tik 3 buisjes weg en bel me.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, jij zal het beter weten dan de mensen die er daadwerkelijk onderzoek naar hebben gedaan
neem een overdosis van wat dan ook en bel me.quote:
Ik wil graag eenmaal in en uit je glijden. Er van uitgaande dat dit vijf seconden in beslag neemt, kost mij dit 13,88. Om bij de vriendendienst te blijven ronden we dit voor het gemak naar boven af en krijg je 15 euro van me. Ik verhuis 1 april, laat me dus even weten wanneer je vanaf 1 april beschikbaar bent.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:44 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte klacht, kijk al die smerige junkies haten dan
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan je wel bij elk topic hier denken.
Ik ook, anders kan je wel bij elk topic roepen dat het nep is. Maar ja, veel van de mensen hier zijn sowieso het contact met de realiteit kwijt.quote:
Dat doet FOK! met jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, anders kan je wel bij elk topic roepen dat het nep is. Maar ja, veel van de mensen hier zijn sowieso het contact met de realiteit kwijt.
Ik vind het wel grappig dat fok dat met me zou doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doet FOK! met jemaar idd. Hoop geestezieken hier
Hier stopte ik met lezenquote:
Sommige drugs of sommige users? *iets mompelt over beide, tegelijkertijd*quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou sommige best eens willen gebruiken eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Drugs
Alles drugs afkeuren 'behalve alcohol'
zeeuwse meisjes bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou sommige best eens willen gebruiken eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |