abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136897681
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef Splutje het volgende:

[..]

Af en toe beetje keta moet ook kunnen
Elke drug moet kunnen. Enigen die ik nooit zal willen proberen zijn heroïne en krok
pi_136897911
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef Splutje het volgende:

[..]

Af en toe beetje keta moet ook kunnen
Keta heb ik keer gedaan maar te weinig genomen :')
pi_136897955
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Elke drug moet kunnen. Enigen die ik nooit zal willen proberen zijn heroïne en krok
Ik heb truffels,2CB,pep,hasj,wiet,XTC gedaan.
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:21:24 #279
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136897966
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ik heb truffels,2CB,pep,hasj,wiet,XTC gedaan.
stoer
En altijd het laatste woord.
pi_136897975
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

stoer
ja man echt wel
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:10:22 #281
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_136899352
Al die boze drugsgebruikers hier _O-.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_136902131
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

deze troll :')
dat troll klopt wel, ik heb zijn fb gezien
pi_136908970
Die wereldvreemde TS weer. :')
pi_136909406
Dit topic :`)

Af en toe druks _O_

Mensen die per definitie "tegen" drugs zijn (vooral degene die het zelf nooit hebben gedaan) :`) :`) :`)
pi_136910350
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:

[..]

Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen? 8-)
Grootste mongol ooit hier...
Als ik drugs gebruik rij ik ook niet, dus ook hier heeft niemand last van.
Haha verslaafd daaraan? Je weet er echt niets vanaf...
Ja ik kan goed zonder, soms maanden lang uitgaan zonder iets zonder probleem.
Mag ik jou vragen of je ooit iets hebt gebruikt!?
melk is goed voor elk
-imikethat
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:55:19 #286
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_136912961
Saaie Zeeuwse Slet.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_136913397
Morgenavond voor t eerst sinds augustus weer eens spacen _O_
pi_136914783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef De_Dorstige het volgende:
Saaie Zeeuwse Slet.
Nee waarschijnlijk ook geen slet...daar is ze ook veelste netjes en te gemiddeld voor. Van die mensen die dan dood gaan en hun hele leven heeft bestaan uit een en al middelmatigheid en als ze terugkijken was het gekste wat ze ooit hebben gedaan die "ene vakantie" naar (insert land)"

Heeeeel apart daar...TOTAAL ANDERE CULTUUR! Als je dan terug komt besef je pas hoe GOED wij het hier eigenlijk hebben, spreekt ze dan et een spa appel vanuit haar ikea stoel in haar vinex woning samen met een of andere lege huls als vriend. Ohja, en een foto met 3 ondervoede local kindjes voor op FB.

Ohja, en 50% van haar leven heeft bestaan uit het aan anderen vertellen wat volgens haar wel of niet "normaal" is om te doen in het leven :`)
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:34:01 #289
395200 deadprez
One more rail
pi_136914910
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee waarschijnlijk ook geen slet...daar is ze ook veelste netjes en te gemiddeld voor. Van die mensen die dan dood gaan en hun hele leven heeft bestaan uit een en al middelmatigheid en als ze terugkijken was het gekste wat ze ooit hebben gedaan die "ene vakantie" naar (insert land)"

Heeeeel apart daar...TOTAAL ANDERE CULTUUR! Als je dan terug komt besef je pas hoe GOED wij het hier eigenlijk hebben, spreekt ze dan et een spa appel vanuit haar ikea stoel in haar vinex woning samen met een of andere lege huls als vriend. Ohja, en een foto met 3 ondervoede local kindjes voor op FB.

Ohja, en 50% van haar leven heeft bestaan uit het aan anderen vertellen wat volgens haar wel of niet "normaal" is om te doen in het leven :`)
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:58:05 #290
358807 BMTH
nooit met je eens.
pi_136915769
heb zelf het effect gemerkt van mensen die zeggen dat alle drugs slecht is, doet alleen maar meer schade.

begon eerst met onschuldig wiet te roken terwijl ik mijn hele leven te horen kreeg dat wiet of ieder ander drugs ''hetzelfde effect als heroïne op mijn leven zou hebben'', heb zelf de effecten van wiet gevoeld om te kijken of het allemaal wel echt waar was, bleek geen flikker aan mij mentaal of fysiek veranderd te zijn.

tijdje later wou ik wel wat sterkers proberen, heb wat paddo's gekocht in de smartshop, heb er tot nu toe alleen maar postieve ervaring mee gehad, dacht uiteindelijk dat drugs helemaal niet zo slecht voor je was, er waren geen grenzen meer voor mij, begon met cocaïne en dat soort troep, uiteindelijk verslaafd geraakt, lichaam begint af te takelen, mentaal werd ik minder,sociale isolatie en andere bullshit, maar het kon mij niks meer schelen.

allemaal omdat ik geen sterk en op feiten gebaseerde visie aangeleerd had op jonge leeftijd over drugs, maar in plaats daarvan alleen maar inzicht erover kreeg van mensen dat geheel gebaseerd was op meningen van anderen, kon uiteindelijk niemand meer geloven wat waar was en wat niet, omdat mensen gewoon hun bek niet kunnen houden als ze een mening hebben over iets, inplaats van naar de feiten te kijken.

Het was wel voor het grootste gedeelte mijn schuld, maar ook een gedeelte aan mensen zoals TS.
Op maandag 13 januari 2014 15:23 schreef SimplyAlex het volgende
Tering, jij hebt anger management issues ... laat je nakijken, dwaas!
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:59:39 #291
395200 deadprez
One more rail
pi_136915830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef BMTH het volgende:
heb zelf het effect gemerkt van mensen die zeggen dat alle drugs slecht is, doet alleen maar meer schade.

begon eerst met onschuldig wiet te roken terwijl ik mijn hele leven te horen kreeg dat wiet of ieder ander drugs ''hetzelfde effect als heroïne op mijn leven zou hebben'', heb zelf de effecten van wiet gevoeld om te kijken of het allemaal wel echt waar was, bleek geen flikker aan mij mentaal of fysiek veranderd te zijn.

tijdje later wou ik wel wat sterkers proberen, heb wat paddo's gekocht in de smartshop, heb er tot nu toe alleen maar postieve ervaring mee gehad, dacht uiteindelijk dat drugs helemaal niet zo slecht voor je was, er waren geen grenzen meer voor mij, begon met cocaïne en dat soort troep, uiteindelijk verslaafd geraakt, lichaam begint af te takelen, mentaal werd ik minder,sociale isolatie en andere bullshit, maar het kon mij niks meer schelen.

allemaal omdat ik geen sterk en op feiten gebaseerde visie aangeleerd had op jonge leeftijd over drugs, maar in plaats daarvan alleen maar inzicht erover kreeg van mensen dat geheel gebaseerd was op meningen van anderen, kon uiteindelijk niemand meer geloven wat waar was en wat niet, omdat mensen gewoon hun bek niet kunnen houden als ze een mening hebben over iets, inplaats van naar de feiten te kijken.

Het was wel voor het grootste gedeelte mijn schuld, maar ook een gedeelte aan mensen zoals TS.
_O_
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136916422
Eigenlijk is het gewoon triest. Het feit dat je zo gehersenspoeld bent dat je zo anti drugs bent. Drugs zijn slecht voor je, inderdaad. Net zoals te veel vet en alcohol. Overigens alcohol als uitzondering noemen :') Hoe kk dom/hypocriet ben je?

Als er één drug illegaal gemaakt zou moeten worden is het alcohol wel. Naïef dom kind. Achja, iets van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Je kent het niet.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_136916548
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef BMTH het volgende:

Deze reactie, _O_ overigens krijg je die symptomen ook van alcohol misbruik. Maarja, alcohol is geen drugs, aldus TS.

Niks mis met drugs <3
Misbruik wel, maar het zelfde geld voor alcohol, maar sinds wanneer is alcohol geen (hard)drugs?

Een pilletje op zijn tijd, of lijntje, of jezelf de tering in zuipen is niks mis mee.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  donderdag 20 februari 2014 @ 00:36:22 #294
395200 deadprez
One more rail
pi_136916679
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Maarja, alcohol is geen drugs, aldus TS.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
uitzondering alcohol
Stop the violence
Down with the hate
pi_136916730
Niet straight-edge zijn :')
It’s coming home
  donderdag 20 februari 2014 @ 00:41:08 #296
395200 deadprez
One more rail
pi_136916770
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:38 schreef Groby het volgende:
battieboi
Stop the violence
Down with the hate
pi_136916853
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:38 schreef Groby het volgende:
Alleen de muziek die bij de "straight edge-scene" hoort is leuk, verder is het onzinnig gedoe.
pi_136916985
Dat er niks over eten in de top10 staat van Jellinek, als er iets is waar je de pijp van uitgaat is het wel de hele dag hamburgers vreten
pi_136916990
Ze zijn Krokodil ook vergeten?
pi_136917004
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:55 schreef arjan1112 het volgende:
Ze zijn Krokodil ook vergeten?
wordt niet gebruikt in Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')