Elke drug moet kunnen. Enigen die ik nooit zal willen proberen zijn heroïne en krokquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Af en toe beetje keta moet ook kunnen
Keta heb ik keer gedaan maar te weinig genomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Af en toe beetje keta moet ook kunnen
Ik heb truffels,2CB,pep,hasj,wiet,XTC gedaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elke drug moet kunnen. Enigen die ik nooit zal willen proberen zijn heroïne en krok
stoerquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb truffels,2CB,pep,hasj,wiet,XTC gedaan.
Grootste mongol ooit hier...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen?
Nee waarschijnlijk ook geen slet...daar is ze ook veelste netjes en te gemiddeld voor. Van die mensen die dan dood gaan en hun hele leven heeft bestaan uit een en al middelmatigheid en als ze terugkijken was het gekste wat ze ooit hebben gedaan die "ene vakantie" naar (insert land)"quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk ook geen slet...daar is ze ook veelste netjes en te gemiddeld voor. Van die mensen die dan dood gaan en hun hele leven heeft bestaan uit een en al middelmatigheid en als ze terugkijken was het gekste wat ze ooit hebben gedaan die "ene vakantie" naar (insert land)"
Heeeeel apart daar...TOTAAL ANDERE CULTUUR! Als je dan terug komt besef je pas hoe GOED wij het hier eigenlijk hebben, spreekt ze dan et een spa appel vanuit haar ikea stoel in haar vinex woning samen met een of andere lege huls als vriend. Ohja, en een foto met 3 ondervoede local kindjes voor op FB.
Ohja, en 50% van haar leven heeft bestaan uit het aan anderen vertellen wat volgens haar wel of niet "normaal" is om te doen in het leven
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef BMTH het volgende:
heb zelf het effect gemerkt van mensen die zeggen dat alle drugs slecht is, doet alleen maar meer schade.
begon eerst met onschuldig wiet te roken terwijl ik mijn hele leven te horen kreeg dat wiet of ieder ander drugs ''hetzelfde effect als heroïne op mijn leven zou hebben'', heb zelf de effecten van wiet gevoeld om te kijken of het allemaal wel echt waar was, bleek geen flikker aan mij mentaal of fysiek veranderd te zijn.
tijdje later wou ik wel wat sterkers proberen, heb wat paddo's gekocht in de smartshop, heb er tot nu toe alleen maar postieve ervaring mee gehad, dacht uiteindelijk dat drugs helemaal niet zo slecht voor je was, er waren geen grenzen meer voor mij, begon met cocaïne en dat soort troep, uiteindelijk verslaafd geraakt, lichaam begint af te takelen, mentaal werd ik minder,sociale isolatie en andere bullshit, maar het kon mij niks meer schelen.
allemaal omdat ik geen sterk en op feiten gebaseerde visie aangeleerd had op jonge leeftijd over drugs, maar in plaats daarvan alleen maar inzicht erover kreeg van mensen dat geheel gebaseerd was op meningen van anderen, kon uiteindelijk niemand meer geloven wat waar was en wat niet, omdat mensen gewoon hun bek niet kunnen houden als ze een mening hebben over iets, inplaats van naar de feiten te kijken.
Het was wel voor het grootste gedeelte mijn schuld, maar ook een gedeelte aan mensen zoals TS.
Deze reactie,quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef BMTH het volgende:
heb zelf het effect gemerkt van mensen die zeggen dat alle drugs slecht is, doet alleen maar meer schade.
begon eerst met onschuldig wiet te roken terwijl ik mijn hele leven te horen kreeg dat wiet of ieder ander drugs ''hetzelfde effect als heroïne op mijn leven zou hebben'', heb zelf de effecten van wiet gevoeld om te kijken of het allemaal wel echt waar was, bleek geen flikker aan mij mentaal of fysiek veranderd te zijn.
tijdje later wou ik wel wat sterkers proberen, heb wat paddo's gekocht in de smartshop, heb er tot nu toe alleen maar postieve ervaring mee gehad, dacht uiteindelijk dat drugs helemaal niet zo slecht voor je was, er waren geen grenzen meer voor mij, begon met cocaïne en dat soort troep, uiteindelijk verslaafd geraakt, lichaam begint af te takelen, mentaal werd ik minder,sociale isolatie en andere bullshit, maar het kon mij niks meer schelen.
allemaal omdat ik geen sterk en op feiten gebaseerde visie aangeleerd had op jonge leeftijd over drugs, maar in plaats daarvan alleen maar inzicht erover kreeg van mensen dat geheel gebaseerd was op meningen van anderen, kon uiteindelijk niemand meer geloven wat waar was en wat niet, omdat mensen gewoon hun bek niet kunnen houden als ze een mening hebben over iets, inplaats van naar de feiten te kijken.
Het was wel voor het grootste gedeelte mijn schuld, maar ook een gedeelte aan mensen zoals TS.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:30 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Maarja, alcohol is geen drugs, aldus TS.
quote:
battieboiquote:
Alleen de muziek die bij de "straight edge-scene" hoort is leuk, verder is het onzinnig gedoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |