BAMquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
TS, dit filmpje geeft perfect weer hoe ik over je denk.
Je bent met stipt de meest achterlijke, infantiele user die ik ooit gezien heb op dit forum. Da's een twijfelachtige eer, want ik heb hele matige users voorbij zien komen. Niemand, maar dan ook echt niemand, komt in de buurt van jouw -blijkbaar onbegrensde- stupiditeit. Ik denk dan ook niet dat er een bestaande term is die kan omschrijven hoe jij je manifesteert op dit forum. Als ik een aantal knupjes mag uitvoeren kom je nog het meest in de buurt van een astmatische alzheimerslijende COPD patient met een ernstig gezwel aan de hersenstam. Het verbaast me dat je eigenlijk nog in staat bent om in te loggen en daadwerkelijk wat uit die kromme vingers van je te krijgen.
Doe ons allemaal een groot plezier en snij je oogballen eruit en tieft gewoon een lekker eind op. Je bent net zo gewenst als een negerbaby met hiv in zuid zimbabwe.
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef bosatlas het volgende:
[..]
Het is je eigen leven.
En wat heeft dit met rokers te maken?? Als niet roker snap ik dat roken tijdens uitgaan ed stinkt en het schadelijk voor mij is.
Wie heeft er last van als ik een pilletje neem??? Juist niemand.
deze trollquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen?
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar alcohol is ook drugs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Daar ben ik het dan niet helemaal mee eens. Dat verschilt, evenals de uitwerking van pillen / m / ghb op sommige mensen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En ik weet niet of je het in de gaten hebt maar alcohol is op een gegeven moment saai.
Van alcohol word je alleen maar moe, gaar en brak op het moment dat het werkzaam is. Van een pilletje word je vrolijk, gaat er een wereld voor je open, een ervaring om nooit meer te vergeten en ach, die kater valt heus wel mee als je de dag erna niets plant.
Pussy.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:38 schreef JenHermes het volgende:
Als ik een kater van alcohol heb, kan ik gewoon helemaal niets behalve liggen en de tijd uitzitten.
pep ja, dit ging over cokequote:Op woensdag 19 februari 2014 07:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vijf euro de gram krijg je normaal al gewoon mee
nopequote:
Kijk, ik kom met argumenten, dan wordt ik troll genoemd. Getuigd toch maar van je hersenschade.quote:
echt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk, ik kom met argumenten, dan wordt ik troll genoemd. Getuigd toch maar van je hersenschade.
Weet het verschil tussen inhoudelijk reageren en speelkwartiertje.
Net als met drank dienen mensen met drugs op gewoon niet te rijden. Heeft niets met drugs zelf te makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt.
XTC verslaving een kleine verslaving? Ten eerste heel zeldzaam omdat het spul steeds minder werkt als je het achter elkaar blijft nemen, maar als je er dan echt aan verslaafd bent lijkt dat me niet zo klein.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc...
Is het niet veel triester om dingen zonder enige hinder van kennis of ervaring te veroordelen, en andere mensen "droeftoeters" noemen, omdat ze het soms erbij nemen op een goede avond, zoals jij geniet van een wijntje, goede whiskey, sigaar, stuk chocolade, of iets anders zintuigstrelends?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt.
Nee wat jij doet is alles goed proberen te praten met halfware lariekoek. Je raakt er niet fysiek maar wel mentaal aan verslaafd omdat je het telkens wilt nemen op zo'n feest om dat blije effect weer te hebben. Jij hebt duidelijk geen enige kennis van de menselijke psychologie, en daar hoef je het vak zelf niet voor gestudeerd te hebben hoor...quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt?
[..]
Net als met drank dienen mensen met drugs op gewoon niet te rijden. Heeft niets met drugs zelf te maken
[..]
XTC verslaving een kleine verslaving? Ten eerste heel zeldzaam omdat het spul steeds minder werkt als je het achter elkaar blijft nemen, maar als je er dan echt aan verslaafd bent lijkt dat me niet zo klein.En LSD verslaving? Daar heb ik echt nog nooit in mijn leven iemand over gehoord.
[..]
Is het niet veel triester om dingen zonder enige hinder van kennis of ervaring te veroordelen, en andere mensen "droeftoeters" noemen, omdat ze het soms erbij nemen op een goede avond, zoals jij geniet van een wijntje, goede whiskey, sigaar, stuk chocolade, of iets anders zintuigstrelends?![]()
Kortom, je bent zwaar kortzichtig en je kennis betreffende dit onderwerp reikt niet verder dan "aaaah ik ken het niet dus het is eng"
Triest.
Even aangepast voor mezelfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik keur drugsgebruik af (uitzondering alcohol).
Mensen die roepen;
'Pilleeeeen'
'We trippen hem helemaal door'
'Vanavond gaan we he-le-maal kapot'
;heb ik nooit zo begrepen, en neem ik ook niet serieus in het leven.
Ik heb zelfs een heuse afkeer voor deze mensen. Walgelijk, maar ik lijk steeds meer tot
een zeer kleine minderheid te behoren die nog nooit aan de drugs heeft gezeten en dit ook nooit wil en zal doen.
Dit is jouw reactie? Jouw volledige onwetendheid ga je niet proberen goed te praten ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee wat jij doet is alles goed proberen te praten met halfware lariekoek. Je raakt er niet fysiek maar wel mentaal aan verslaafd omdat je het telkens wilt nemen op zo'n feest om dat blije effect weer te hebben. Jij hebt duidelijk geen enige kennis van de menselijke psychologie, en daar hoef je het vak zelf niet voor gestudeerd te hebben hoor...
watquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hyper gedrag en zeker als het op dingen als verkeer komt. Daarbij ontstaan door kleine verslavingen grote. Bvb eerst is het xtc, dan lsd, etc... Beter blijf je er van af, je bent echt een droeftoeter als je zo'n dingen nodig hebt. Beweer je dat je perfect zonder kan? Laat ze dan liggen?
Maat, dit heb ik je al eerder gezegd: hou je bek dicht als je niet weet waar je het over hebt. Lsd is niet verslavend (als in 0,00000000) en xtc is ook nauwelijks verslavend. Je moet heel goed je best doen wil je verslaafd raken aan xtc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Af en toe beetje keta moet ook kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
Af en toe een jointje en XTC op een feestje moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |