SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze is dyslectisch hé? Dan krijg je dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is dree de verkeerde over aan het schilderen
Die hangt dat ding straks gewoon ondersteboven, wat ik je brom.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is dyslectisch hé? Dan krijg je dat.
Dat weet ik bijna wel zeker. Mèn, wat is dat mens dom.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is dree de verkeerde over aan het schilderen
LoL ik zat ook ff te wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Wil moet weg
ZIt te wachten op een nieuwe moet ik het zelf doen gggrrrrr
Ik kon niks gevats bedenkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Wil moet weg
ZIt te wachten op een nieuwe moet ik het zelf doen gggrrrrr
Ik zou zeggen: Greetje kom er maar in.... als het klaar is. En vraag je geld terugquote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Is ze echt de verkeerde aan het schilderen?
Let daar niet op, mocht ik het toevallig zien dan post ik die laatste niet.quote:
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Doe je het zonder titel hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Let daar niet op, mocht ik het toevallig zien dan post ik die laatste niet.
Weet nooit een titel
Echt?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.
Ja, het moet die andere zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.
Guusje was het toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Greetje kom er maar in.... als het klaar is. En vraag je geld terug
Kan ook,quote:
Zij schuift het altijd op haar dyslexie. Hypochonder.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Urb het volgende:
Dan is ze toch echt van het padje als ze de verkeerde namaakt?
Oh jaquote:
You know nothing, Jon Snoooohw.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Ygritte het volgende:
Ik vermaak mij opperste best met de COS en streams aan en kom nu ook maar eens ukt de lurkstand.... (mag dat.....)
Andrea heeft dat 'ontwerpje' toch nog aardig in der hoofd zitten.
Nee, helaas toch de goede.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Nu snap ik het niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef martend het volgende:
Ze staat de verkeerde te schilderen, dat ding dat verkocht is, moest ze nog een keer schilderen, maar daar heeft ze alleen nog maar een foto van.
Niet vergeten dat ze in 't Gooi zitten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Wie betaald er 30-40 euro om z'n kinderen daar bij die idioten een paar uurtjes te laten foeballe?
Vast niet maar "ik MOET schilderen"quote:
Ik zou het niet weten, vind het een belachelijk hoog bedrag.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Wie betaald er 30-40 euro om z'n kinderen daar bij die idioten een paar uurtjes te laten foeballe?
Dagje Befteling is goedkoper......quote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, vind het een belachelijk hoog bedrag.
Die paar uurtjes, worden ook wel korter, want dat zal ze niet meevallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
En voor de kinderen waarschijnlijk leuker!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dagje Befteling is goedkoper......
Nee joh, ze schildert de goeie, staat op de Sony.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Rechts bovenaan, staat een symbooltjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Ygritte het volgende:
Werken op zondag, ze mag zelfs werken op zondag in een gestolen 'verf shirt'.
(noob question, hoe kan ik quoten?)
Snap ook niet dat dat zomaar mag, training geven aan kinderen tegen een geldelijke vergoeding. Heb je daar niet iets van een LO opleiding voor nodig gehad?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die paar uurtjes, worden ook wel korter, want dat zal ze niet meevallen.
(Ga naar de comment die je wilt quoten, ga met je muis rechtsboven in de comment, daar verschijnen icoontjes, kies de meest rechtste)quote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Ygritte het volgende:
Zijn ze nu toch weer in zee gegaan met die mensen. Heb ik ook weer ff gemist.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Billy's schilderijen gaan voor minimaal 200 euro voor het goede doel
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen mag dat en Isa heeft EHBO, dat is wél verplichtquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef martend het volgende:
[..]
Snap ook niet dat dat zomaar mag, training geven aan kinderen tegen een geldelijke vergoeding. Heb je daar niet iets van een LO opleiding voor nodig gehad?
Die 2 komma's aan de rechterkantquote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Ygritte het volgende:
Vage actie om op deze manier geld te werven.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Billy's schilderijen gaan voor minimaal 200 euro voor het goede doel
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die op tv willen en hun kids ook op tv zettenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Aah dank u, heb geen muis maar een vinger, tis gelukt!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
(Ga naar de comment die je wilt quoten, ga met je muis rechtsboven in de comment, daar verschijnen icoontjes, kies de meest rechtste)
Ja maar, Billy heeft dat ook gedaan en nu wil ik dat ooooookkkkk...quote:Op zondag 16 februari 2014 14:27 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte wil haar haar verfen . dat is ook zo noodzakelijk.
Fake biedingen worden genegeerd.quote:
Dat dusquote:
Ja, Lot loopt tegenwoordig ook met van die vage doeken in haar haar (want, heeft Billy ooohoook)quote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ja maar, Billy heeft dat ook gedaan en nu wil ik dat ooooookkkkk...
Dus als millionair kan je lekker trollen, dan doe je een bieding vaan 5.000 en dat word gezien als een grapje, en dan stuur je later een foto van je ferraripark opquote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Fake biedingen worden genegeerd.
Lulkoek, daar kom je pas achter als je denkt iets te hebben verkocht en de betaling komt niet binnen.
Vooraf negeren is onmogelijk.
Of je negeert alles of je verkoopt of je wordt in de maling genomen. Zo werkt marktplaats.
Is ook nog niet betaaldquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, Lot loopt tegenwoordig ook met van die vage doeken in haar haar (want, heeft Billy ooohoook)
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dus als millionair kan je lekker trollen, dan doe je een bieding vaan 5.000 en dat word gezien als een grapje, en dan stuur je later een foto van je ferraripark op
Mja, Billy moet dat dan wel weer met d'r mooie oranje plukkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, Lot loopt tegenwoordig ook met van die vage doeken in haar haar (want, heeft Billy ooohoook)
Meende van de week gelezen te hebben dat hij geld aan iemand had geleend om peuken te kunnen kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef Brabopapa het volgende:
Zijn het nu de hartjes van Laura,, Rienk zien we bijna nooit meer hartjes maken, want er gaat van gerookt worden. Geef dat kind een powertool, zo'n vibrerend ding kun je ook mee beitelen en heeft minimaal slijtage met weinig geluidsproduktie
En welke bosmongool deed vorige keer 3 stemmen op Bil?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:32 schreef Urb het volgende:
Rienk adviseerd dat de dames het beste stemmen kunnen spreiden.
Bah, slappe safe hap.
Kijk al me Ferrari's, kut! Muhahahahah (insert Hans Teeuwen lach)quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dus als millionair kan je lekker trollen, dan doe je een bieding vaan 5.000 en dat word gezien als een grapje, en dan stuur je later een foto van je ferraripark op
Het kan misschien stemmen schelen, als bank van lening...quote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meende van de week gelezen te hebben dat hij geld aan iemand had geleend om peuken te kunnen kopen.
Vond dat heel raar omdat hij er zo tegen was
Dat moet Rienk zijn. Maar behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst he.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En welke bosmongool deed vorige keer 3 stemmen op Bil?
Ik ben z'n naam ff kwijt.
Ja klopt, maar meteen nadat hij Vanes heel slim zag spreiden zei hij, oh zo had ik het eigelijk ook kunnen/moeten doen!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En welke bosmongool deed vorige keer 3 stemmen op Bil?
Ik ben z'n naam ff kwijt.
Rienk begint ineens over moedervlekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef -sabine- het volgende:
Bil begint een verhaal over dr jeugd, Aike en Isa staan op en lopen weg. Gelukkig zit Rienk er nog.
Snotjan dorie ga ik naar de andere stream om te luisteren staat die verrotte zaag weer aan .quote:
Zo te horen Jim, dat ze die er niet uit krijgen omdat de dames in de meerderheid zijn.quote:
Ja was ook vaagquote:Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef -sabine- het volgende:
Isa weer terug, Bil stapt op.
Isa wederom vaag: En dan had ik mijn rijbewijs en mijn moeder kende me toen al beter dan ik mezelf ooit ga leren kennen, ging ik met de auto naar school stappen???????
Hakim smoesde: De vrouwen zijn nu wel in de meerderheidquote:Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef Urb het volgende:
Hakim wil NU weten op wie Paul gaat, hij zal zn rondje wel weer doen de komende dagen
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoppa streams weg bij H en P, dat lawaai was bedoeld om te kunnen fluisteren..
Ok thanks, niet verrassend. Hakim houd niet van anderen die initiatief tonen (zn eigen woorden) dus die moeten weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Over het stemmen op Nico en Jimmy.
Paul kan Jim wel hebben, dus...quote:Op zondag 16 februari 2014 14:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ok thanks, niet verrassend. Hakim houd niet van anderen die initiatief tonen (zn eigen woorden) dus die moeten weg.
En toen was Huub vrijquote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef renevanlaaren het volgende:
huub heb je nog een verassing voor ons![]()
![]()
![]()
beetje saai nu
Hey ben jij die Guusje van dat schilderij?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahaha , geweldig heel zo forum vol over me grap van vanochtend hahahaha
Guusje?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Duncan Stutterheim is twee keer het terrein opgestapt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef pullup het volgende:
Welke stappen zijn er nu daadwerkelijk in februari gezet om tot een Utopia te komen ?
geregistreerd op: zondag 16 februari 2014 @ 14:37quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Guusje? Nam jij de telefoon op dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Helemaal niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Ygritte het volgende:
Wat heeft Hakim eigenlijk effectief aan dat autootje gedaan? (behalve dingen aangeven/vasthouden voor Paul)
Helaas is dat verijdeld jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef bull1966 het volgende:
hakom weet dat ie de internetstem krijgt
als ie er drie kon krijgen kreeg ie er drie
Als niet miljonair kun je ook trollen. Je biedt 1 euro met het bericht dat je in de bijstand zit en graag een schilderij wilt maar niet kunt betalen. Benieuwd of utopia ook een hart heeft ;-)quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
maarja ieder beetje helpt ( zei de non..en ze piste in de zee )quote:
Andrea,quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Isa "Er is iets veranderd met de koeien en inens kijken bepaalde personen er niet meer naar om"
Billy en Lot?
Aha lees nu van Urb waar het over gingquote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Ebinas het volgende:
Als Isa het over anderen heeft is dat zo duidelijk aan haar gedrag te zien.
Viel me alleen te laat op, dus viel te laat in
Omdat die niet meer bij de koeien zijn, en Andrea niet aan die tepels trok of het rekkertjes waren, zijn de koeien heel wat relaxter geworden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Isa "Er is iets veranderd met de koeien en inens kijken bepaalde personen er niet meer naar om"
Billy en Lot?
Dat moet wel. Andrea kan ook nogquote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Billy en Lot?
Maar heb je nu wel of geen schilderij gekocht?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahaha ja ik ben de gene die hun gemailt had haha , ik zag toevallig in de streams dat ze het schilderij van die guusje verkochte dus dacht meteen aan om een grap uit te halen hahaha , had het nummer van een vriend gegeven die wist er niks van af hahaha ,iemand dit toevallig opgenomen ?
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahaha ja ik ben de gene die hun gemailt had haha , ik zag toevallig in de streams dat ze het schilderij van die guusje verkochte dus dacht meteen aan om een grap uit te halen hahaha , had het nummer van een vriend gegeven die wist er niks van af hahaha ,iemand dit toevallig opgenomen ?
Nog een keer over de tering kut auto en ik stuur iemand langs met een stuk hout. Hij heeft binnenkort toch niets te doen ;-)quote:
Haha, jij bent lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Nope niet gebeurd, zal ook niet gebeuren denk ik, of het moet de laatste ronde zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, maar die wilde gister nog meehelpen weer ineens. Niet gebeurd geloof ik
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nog een keer over de tering kut auto en ik stuur iemand langs met een stuk hout. Hij heeft binnenkort toch niets te doen ;-)
Als het waar is, dan hulde. Maar als ik het dan goed begrijp staat ze nu voor jankut een schilderij te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Zijn nummer is nu wel bekend, Hakim las hem hardop voorquote:
En hoe kom je dan in hemelsnaam op het idee om je op FOK! te registreren? Kloon!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Nee, der was nog een Guusje, Guusje Hendrikse toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als het waar is, dan hulde. Maar als ik het dan goed begrijp staat ze nu voor jankut een schilderij te maken
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn nummer is nu wel bekend, Hakim las hem hardop voor
Haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
kan je geen mail sturen dat je nu die auto wil omdat het schilderij weg is gegevenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn nummer is nu wel bekend, Hakim las hem hardop voor
Yep, ik heb het nummer hier braaf gepostquote:
Hakim ziet de bui al hangen. Dat wordt een gehaakte voodoo pop zijn kind.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hakim smoesde: De vrouwen zijn nu wel in de meerderheid
Streams verdwijnen niet, we betalen ervoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
En straks met zijn allen janken als de streams verdwijnen vanwege flauwe inmenging van streamers.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
En straks met zijn allen janken als de streams verdwijnen vanwege flauwe inmenging van streamers.
ik denk dat dat een onderdeel is van het experimantquote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
O je mailde toen die andere er was.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahah @Dotteke , nee ik heb geen schilderij gekocht haha , ik was de gene van het "boze mailtje" waarna andrea en hakim meteen gingen bellen haha .. als iemand dit toevallig opgenomen heeft ben ik die gene heel dankbaar haha !
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik denk dat dat een onderdeel is van het experimant
Schattig, die naïviteit.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef martend het volgende:
Streams verdwijnen niet, we betalen ervoor
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hier zie je hoe gepokt en gepekeld die Hakim is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef guusjeutopia het volgende:
Ja ze staat voor jan kut te schilderen denk ik haha , en nee niet het juiste nummer is gegeven door hakim, de laatste 2 cyfers kloppen niet ;-)
Je ziet hem bijna 'graftakkenloods' denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden.
Schimmelrat zocht koffiepoeder () maar is op.
Toen was hij niet blij, met zijn valse rattekop.
[ afbeelding ]
Ik zie een aantal er wel voor aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.
Was jij allebei de Guusjes dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef guusjeutopia het volgende:
Ja ze staat voor jan kut te schilderen denk ik haha , en nee niet het juiste nummer is gegeven door hakim, de laatste 2 cyfers kloppen niet ;-)
Lekker dan, goed besteld dus van Vanessaquote:
Maar daar zullen we dan nooit iets over horen of van zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope, naïviteit geen last van, schattig ben ik welquote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig, die naïviteit.
Die 2,50 per maand zijn pinda's.
Hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
hahaha @Dotteke haha ik heb al een mailtje gestuurd naar Hakim of ik ook zo auto mag kopen voor 200 euro , weer met het nummer van die vriend van me hahaha
Streams sluiten hier echt niet door hoor mensen, die bewoners snapte er geen hol meer van haha
Iedereen een Go-Pro op z'n pannekoek, komt helemaal goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar daar zullen we dan nooit iets over horen of van zien.
Die vriend zal blij zijn met jouquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
hahaha @Dotteke haha ik heb al een mailtje gestuurd naar Hakim of ik ook zo auto mag kopen voor 200 euro , weer met het nummer van die vriend van me hahaha
Streams sluiten hier echt niet door hoor mensen, die bewoners snapte er geen hol meer van haha
De regie bepaald wat er wel of niet doorkomt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
Wat Knalluh hé die Laura!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef RVer het volgende:
Wat een aanwinst is ze toch
[ afbeelding ]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een paar drones erbij en maken we er een eigen stream vanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De regie bepaalt niets. De regie zorgt enkel voor mooie beelden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Urb het volgende:
De regie bepaald wat er wel of niet doorkomt.
Echt ik blijf aan die streams gekluisterd.quote:
Haha!quote:
Och...liggen kleren genoeg om je reet mee af te vegenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Schijtpapier is op. Hakim klagen. Veeg je reet af met die vijl.
Ja, dat klinkt als een logisch scenario.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een npaar drones erbij en maken we er een eigen stream van
Dat is hetzelfdequote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De regie bepaalt niets. De regie zorgt enkel voor mooie beelden.
Dat tikt lekker aan ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Duncan Stutterheim is twee keer het terrein opgestapt.
Echt hè?quote:
Helemaal vergeten! Goed idee.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Och...liggen kleren genoeg om je reet mee af te vegen
Google is your friend. Hahaha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef guusjeutopia het volgende:
Andre pronk negatief of positief ? ahaha
Nee hoor. Jij bent in de war met de redactie.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een paar drones erbij en maken we er een eigen stream van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Nah, da's vast zoiets als IK of Laat het los.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Ebinas het volgende:
Telepathische bende daar.
Laura voelde het.
Paul vorige week ook al.
En Andrea is een zweefk*t
Ligt vast aan die kutloodsquote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Ebinas het volgende:
Telepathische bende daar.
Laura voelde het.
Paul vorige week ook al.
En Andrea is een zweefk*t
Ja oke, die dusquote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent in de war met de redactie.
Ze is tante geworden, dus waarschijnlijk haar zusquote:Op zondag 16 februari 2014 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vriendin van Laura heeft geworpen, Laura huilt van geluk.
En natuurlijk staat die crackkop er weer naast voor het TV-momentje.![]()
![]()
Hier wel weggelaten, mijn beeldscherm moet nog langer mee
[ afbeelding ]
Een deze dagen bevalt mijn vriendin en ik ben er nog niet uit of ik tante, beppe of wat dan ook word dan. Mag vandaag wel!!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is tante geworden, dus waarschijnlijk haar zus
Ze zei steeds dat haar beste vriendin zwanger was. Nou kan je zus dat ook zijn maar ze bracht het alsof haar eigen vriendin zwanger was.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Ze is tante geworden, dus waarschijnlijk haar zus
Die is vast op pad gestuurd door Sultan Hakim.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Urb het volgende:
Aike is wel veranderd mbt stemming, die heeft het er nu constant over met anderen. Vorige maand was ze behalve Jimmy de enige die het voor zichzelf hield.
Zal ze nattigheid voelen of komt ze los?
O)f met Paul, heeft toch een kop als een dweilquote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Schijtpapier is op. Hakim klagen. Veeg je reet af met die vijl.
Ja, je zus kan ook je vriendin zijn, of je schoondochter kan ook je vriendin zijn, je weet het niet hequote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Een deze dagen bevalt mijn vriendin en ik ben er nog niet uit of ik tante, beppe of wat dan ook word dan. Mag vandaag wel!!!!
Denk dat ze bepaalde familie "events" niet achterhouden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Ik dacht dat ze geen bericht mochten hebben van de familie/vrienden buiten het hek?
We dachten wel meer héquote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Ik dacht dat ze geen bericht mochten hebben van de familie/vrienden buiten het hek?
Is weer een minuutje tvquote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze haar niet op die pakjes Marlboro zetten?
Jonguh geen regels! Jeweet tog.... Tis ook MIJN Utopia!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Lekker die bos krullen langs Hakim zijn arie schurenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
O)f met Paul, heeft toch een kop als een dweil
[ afbeelding ]
Gelijk een kleurspoelinkje erin. En Hakim gaf eerder aan dat hij niet stopt met vegen tot er geen poep meer aan zit, dus dat belooft wat.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker die bos krullen langs Hakim zijn arie schuren
Blijft een feit dat alleen de makers de enigen zijn die invloed hebben op/beslissen over wat er met de streams gebeurd.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent in de war met de redactie.
Die zweefkut kreeg toch ook bericht dat haar stiefdochter was overleden, waar ze niets om gaf.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Ah, gelukkig. Nog meer tranen gegarandeerd.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef -sabine- het volgende:
Lau's zus en vriendin waren beide tegelijk zwanger. Zus bevallen, vriendin moet nog.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelijk een kleurspoelinkje erin. En Hakim gaf eerder aan dat hij niet stopt met vegen tot er geen poep meer aan zit, dus dat belooft wat.
hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
Die auto denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef martend het volgende:
Waar wil Hakim nu weer iets achterin douwen?
Nou, ik denk dat dat vooral in handen van John de Mol zelf ligt, wat en of er iets gebeurt met de streams. Als hij genoeg heeft van die kinderachtige inmenging van buiten die het programma in de weg gaan zitten, kan hij wel eens dat veto nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef Urb het volgende:
Blijft een feit dat alleen de makers de enigen zijn die invloed hebben op/beslissen over wat er met de streams gebeurd.
Maar natuurlijk zullen alleen de kijkers treuren mocht er iets veranderen met de streams.
Aike gaat stemmen op mensen die zich het minst inzetten voor de groep.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef Urb het volgende:
Aike weer over stemmen, OMG?
180 graden omgedraaid hierover dus.
Hij of zij die zich het beste weet weg te cijferen voor de groep hoor ik aike zeggen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hij of zij die zich het beste weet weg te cijferen voor de groep hoor ik aike zeggen.
nou opbokken dus met je pus klauw.
En neemt Hakim en Andrea mee.
Krijgen we een leuk utopia.
"Geleend" uit de humana zakken.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Heeft Andrea nu opeens een schildershemd?
Ze gaat stemmen op Hakim!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Aike gaat stemmen op mensen die zich het minst inzetten voor de groep.
Mede mogelijk gemaakt door Humana.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gepikt uit de zakken vanmorgenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Had ze wel 1 euro voor over...........quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Mogen ze wel op zichzelf stemmen?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Humana bepaalt de prijs.. hoop dat ze haar er flink voor laten dokken!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Had ze wel 1 euro voor over...........
Dan mag ze wel op zichzelf stemmen..... Ohneee.... ze is juist heeeeeel transparant...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Is allemaal genoteerd door Nico, het witte overhemd van Andrea niet!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Zie Billy en Rienk ook lopen met kleding uit die zakken en Lot met dat hoofddoekje
JonDeMizzle zal Humana wel wat extra geld geven, zodat de bewoners niet in een nog slechter daglicht komen te staan. Beetje imagobescherming.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Zie Billy en Rienk ook lopen met kleding uit die zakken en Lot met dat hoofddoekje
Als je daar nu roept "Alle humana kleding naar de zenderkamer"quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als je daar nu roept "Alle humana kleding naar de zenderkamer"
Lopen ze allemaal spriernakende rond en staat het bed van Andrea ook in de zenderkamer.
Op haar vriendje Hakim dus?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Benieuwd wie in het lijstje overhead zitten?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogen ze wel op zichzelf stemmen?
De eierstokken van Isa zijn al aan het ramellenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef martend het volgende:
Boetkamperssss het estrogenen gehalte van een aantal zal wel weer gaan knalluh
Wat?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zo te horen ook weer een paar pigment gehandicapten naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |