Of gewoon namaken, en half verbrand terug zettenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Eerst stiekem een paar delen namaken, dan kapot breken.
Lijkt het of die wagen gesloopt is. Of op het vuur buiten.
En dan zeggen: "Het is hier verdomme geen privécliniek, groepsgevoel jonguhhh"
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef zwellever het volgende:
Vanas al heul d'r leven in de bijstand maar wel ieder jaar op wintersport!
In de haard, dan klein stukje namaken en ervoor leggen wat dan zogenaamd is verkoold. Als Happy dan boos is moet Ruud zeggen: "Oh ik dacht dat het een trendy sinaasappelkistje was die heb ik opgefikt"quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Eerst stiekem een paar delen namaken, dan kapot breken.
Lijkt het of die wagen gesloopt is. Of op het vuur buiten.
En dan zeggen: "Het is hier verdomme geen privécliniek, groepsgevoel jonguhhh"
Kinderen...quote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?
Nog een uurtje, dan begint de 1500 meter vrouwen op de OS.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Straks weer sporters, hier en "ergens anders"
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legdequote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?
Over een half uur de voorbeschouwingquote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan begint de 1500 meter vrouwen op de OS.
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen centquote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legde![]()
Misschien het laatste jaar of zo
Want dan kun je helemaal niet werken, vindt ook de sociale dienst?quote:
Ik heb geen streams aan, maar reageerde op die claim die hier werd gepost.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef Flow3r het volgende:
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legde![]()
Misschien het laatste jaar of zo
De klootzak!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen cent
Grapje of serieus?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Die rode broek heeft ook zijn 24 uur aangevraagd
Die nam haar mee op wintersport en op zomervakantie etc..quote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen cent
Niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Ik vraag me ook af wat iemand als Vanassa dan tegen de Sociale Dienst zegt waardoor ze haar uitkering mag houden.
Weinig tijd om te kijken momenteel, dus ik dacht echt dat Ruud zijn 24u had aangevraagd.. Maar het slaat dus letterlijk op de rode broekquote:
Ongelooflijk. Ze wil niet onder iemand werken schijnt ze gezegd te hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik niets van want ze zijn echt stukken strenger geworden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Ik vraag me ook af wat iemand als Vanassa dan tegen de Sociale Dienst zegt waardoor ze haar uitkering mag houden.
Ja mag je tot je kind 5 jaar is in de bijstand, dan heb je sollicitatie plicht volgens mijquote:
Ik vermoed dat zij zwart werkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die nam haar mee op wintersport en op zomervakantie etc..
Misschien vangt ze wel een vette alimentatie![]()
Echt stukken strenger ja! Ik ken mensen die echt een uitkering nodig hebben en die er echt zo hard voor moeten vechtenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Snap ik niets van want ze zijn echt stukken strenger geworden.
Ik krijg zelf 125 per maand van ze dus ik heb ervaring.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mag je tot je kind 5 jaar is in de bijstand, dan heb je sollicitatie plicht volgens mij
Haar jongste is 15.
Jij bent toch niet die klapmongeaul van nolife hè?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee schijterd, kun je wel zo'n slijmerig dm sturen, maar ik heb liever dat je je hier uitlegt.
Zodanig dat ze beter een baan kunnen nemen om uit te rustenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt stukken strenger ja! Ik ken mensen die echt een uitkering nodig hebben en die er echt zo hard voor moeten vechten.
was? Nu niet meer?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Grunge. het volgende:
Mijn tante was ook zo'n vrouw, decennia lang in de uitkering, leuk netjes huisje, af en toe op vakantie. Nooit gewerkt, ja, een paar jaartjes, als twintiger. Hoe dan?
baan nemen?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodanig dat ze beter een baan kunnen nemen om uit te rusten
Als ik het mij goed herinner werkte haar man en zorgde zij voor de kinderen, man is buiten beeld nu en zorgt zij voor een drietal kinderen. Lijkt me wel een opgave om naast zo'n huishouden te runnen ook nog eens wat uren te werken.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ze wil niet onder iemand werken schijnt ze gezegd te hebben.
Nou als iedereen toch zo druk is met mailtjes stuur er dan ook een paar naar de sociale dienst en laat ze horen hoe hard ze kan werken.
Kut wijf. Dit is waarom mensen met weinig geld een slechte naam hebben oftewel bijstands mensen.
Quequote:
Ignore hoor, niet wijsquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef community het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die klapmongeaul van nolife hè?
Ja het is die droeftoeter iddquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef community het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die klapmongeaul van nolife hè?
Ik heb geen contact meer met haar, althans mijn ouders hadden op een gegeven moment geen contact met haar meer en ik was zelf toen nog erg jong. Geen idee dus hoe het is nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
was? Nu niet meer?
Zo vervelend al die mensen die bedriegen. sorry hoor. Ik ben 100% afgekeurd en ik zou zo willen ruilen. Ik 40 uur werken maar dan wel met een gezond lichaam. Mag de ander mijn lichaam nemen en niet werken.
Ik had 4 kinderen en werkte toch 20 uur in de week hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef martend het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner werkte haar man en zorgde zij voor de kinderen, man is buiten beeld nu en zorgt zij voor een drietal kinderen. Lijkt me wel een opgave om naast zo'n huishouden te runnen ook nog eens wat uren te werken.
Die is leukquote:
Wie plaatst een capje van het origineel?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ze nu precies dezelfde maken voor Guusje 2 ?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |