Vanessa is ook al behoorlijk geïrriteerd dat ze al dagen met die auto bezig zijn en niet met haar restaurantje....quote:Op zondag 16 februari 2014 13:33 schreef renevanlaaren het volgende:
gewoon eisen tot verkoop op de bio markt.
geld gaat voor eigen belang hakim.
dus dag auto
Ligt natuurlijk ook niet aan haar kookkunstenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa is ook al behoorlijk geïrriteerd dat ze al dagen met die auto bezig zijn en niet met haar restaurantje....
Ja het leek een reden voor haar om op Paul te stemmen, als ie niet veranderd. Dus dat zegt wellicht ook weer niet heel veel.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa is ook al behoorlijk geïrriteerd dat ze al dagen met die auto bezig zijn en niet met haar restaurantje....
Ja. Voorkantquote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef GekkePoes het volgende:
Voor mijn gevoel (stroomlijn)hebben ze de voorkant en achterkant omgedraaid, of zie ik dat verkeerd?
[ afbeelding ]
Zoiets moet je plannen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef RVer het volgende:
Als Ruud die auto vannacht ff verstopt, paniek in de loods
We weten niet hoe het kind eruit ziet. Misschien heeft hij geen beentjesquote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Voorkantmoet er beenruimte zijn..
Omdat je in een kliniek zit met hoge hekken en prikkeldraad waarschijnlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 13:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]!1!!! Ik voel me niet zo gauw bedreigd.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Eerst stiekem een paar delen namaken, dan kapot breken.
Lijkt het of die wagen gesloopt is. Of op het vuur buiten.
En dan zeggen: "Het is hier verdomme geen privécliniek, groepsgevoel jonguhhh"
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat je in een kliniek zit met hoge hekken en prikkeldraad waarschijnlijk
In haar zak zekerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef Burner82 het volgende:
Andrea zegt dat het Ego langzaam verdwijnt![]()
![]()
Ja hè, Is toch mooi om te zien wat hij doet en hoe het hem lukt om de boel te manipuleren. Hij denkt daar niet over na, dat gaat vanzelf.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef martend het volgende:
[..]
Ik vind het eerste klas vermaak
En doet mij beseffen dat ik al lang in Utopia leef, hoef daarvoor niet naar een loods met 14 anderen
Welnee.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef sjampoeh het volgende:
Wtf fity hier ..? *popcorn pakt* streams zijn toch saai
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Eerst stiekem een paar delen namaken, dan kapot breken.
Lijkt het of die wagen gesloopt is. Of op het vuur buiten.
En dan zeggen: "Het is hier verdomme geen privécliniek, groepsgevoel jonguhhh"
Hee schijterd, kun je wel zo'n slijmerig dm sturen, maar ik heb liever dat je je hier uitlegt.quote:
Liever een zingende Isa, dan Zweef en Zwerf in gesprek met Aike erbijquote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef Burner82 het volgende:
Of zweefteef met de nep-zwerver, of een zingende Isa... slechter kan het niet meer worden vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |