Of gewoon namaken, en half verbrand terug zettenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Eerst stiekem een paar delen namaken, dan kapot breken.
Lijkt het of die wagen gesloopt is. Of op het vuur buiten.
En dan zeggen: "Het is hier verdomme geen privécliniek, groepsgevoel jonguhhh"
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef zwellever het volgende:
Vanas al heul d'r leven in de bijstand maar wel ieder jaar op wintersport!
In de haard, dan klein stukje namaken en ervoor leggen wat dan zogenaamd is verkoold. Als Happy dan boos is moet Ruud zeggen: "Oh ik dacht dat het een trendy sinaasappelkistje was die heb ik opgefikt"quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Eerst stiekem een paar delen namaken, dan kapot breken.
Lijkt het of die wagen gesloopt is. Of op het vuur buiten.
En dan zeggen: "Het is hier verdomme geen privécliniek, groepsgevoel jonguhhh"
Kinderen...quote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?
Nog een uurtje, dan begint de 1500 meter vrouwen op de OS.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Straks weer sporters, hier en "ergens anders"
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legdequote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?
Over een half uur de voorbeschouwingquote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan begint de 1500 meter vrouwen op de OS.
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen centquote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legde![]()
Misschien het laatste jaar of zo
Want dan kun je helemaal niet werken, vindt ook de sociale dienst?quote:
Ik heb geen streams aan, maar reageerde op die claim die hier werd gepost.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef Flow3r het volgende:
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legde![]()
Misschien het laatste jaar of zo
De klootzak!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen cent
Grapje of serieus?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Die rode broek heeft ook zijn 24 uur aangevraagd
Die nam haar mee op wintersport en op zomervakantie etc..quote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |