Nee hoor. Jij bent in de war met de redactie.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een paar drones erbij en maken we er een eigen stream van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Nah, da's vast zoiets als IK of Laat het los.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Ebinas het volgende:
Telepathische bende daar.
Laura voelde het.
Paul vorige week ook al.
En Andrea is een zweefk*t
Ligt vast aan die kutloodsquote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Ebinas het volgende:
Telepathische bende daar.
Laura voelde het.
Paul vorige week ook al.
En Andrea is een zweefk*t
Ja oke, die dusquote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent in de war met de redactie.
Ze is tante geworden, dus waarschijnlijk haar zusquote:Op zondag 16 februari 2014 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vriendin van Laura heeft geworpen, Laura huilt van geluk.
En natuurlijk staat die crackkop er weer naast voor het TV-momentje.![]()
![]()
Hier wel weggelaten, mijn beeldscherm moet nog langer mee
[ afbeelding ]
Een deze dagen bevalt mijn vriendin en ik ben er nog niet uit of ik tante, beppe of wat dan ook word dan. Mag vandaag wel!!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is tante geworden, dus waarschijnlijk haar zus
Ze zei steeds dat haar beste vriendin zwanger was. Nou kan je zus dat ook zijn maar ze bracht het alsof haar eigen vriendin zwanger was.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Dotteke het volgende:
Ze is tante geworden, dus waarschijnlijk haar zus
Die is vast op pad gestuurd door Sultan Hakim.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Urb het volgende:
Aike is wel veranderd mbt stemming, die heeft het er nu constant over met anderen. Vorige maand was ze behalve Jimmy de enige die het voor zichzelf hield.
Zal ze nattigheid voelen of komt ze los?
O)f met Paul, heeft toch een kop als een dweilquote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Schijtpapier is op. Hakim klagen. Veeg je reet af met die vijl.
Ja, je zus kan ook je vriendin zijn, of je schoondochter kan ook je vriendin zijn, je weet het niet hequote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Een deze dagen bevalt mijn vriendin en ik ben er nog niet uit of ik tante, beppe of wat dan ook word dan. Mag vandaag wel!!!!
Denk dat ze bepaalde familie "events" niet achterhouden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Ik dacht dat ze geen bericht mochten hebben van de familie/vrienden buiten het hek?
We dachten wel meer héquote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Ik dacht dat ze geen bericht mochten hebben van de familie/vrienden buiten het hek?
Is weer een minuutje tvquote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze haar niet op die pakjes Marlboro zetten?
Jonguh geen regels! Jeweet tog.... Tis ook MIJN Utopia!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Lekker die bos krullen langs Hakim zijn arie schurenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
O)f met Paul, heeft toch een kop als een dweil
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen ze haar niet op die pakjes Marlboro zetten?
Gelijk een kleurspoelinkje erin. En Hakim gaf eerder aan dat hij niet stopt met vegen tot er geen poep meer aan zit, dus dat belooft wat.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker die bos krullen langs Hakim zijn arie schuren
Blijft een feit dat alleen de makers de enigen zijn die invloed hebben op/beslissen over wat er met de streams gebeurd.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent in de war met de redactie.
Die zweefkut kreeg toch ook bericht dat haar stiefdochter was overleden, waar ze niets om gaf.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
Ah, gelukkig. Nog meer tranen gegarandeerd.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:02 schreef -sabine- het volgende:
Lau's zus en vriendin waren beide tegelijk zwanger. Zus bevallen, vriendin moet nog.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelijk een kleurspoelinkje erin. En Hakim gaf eerder aan dat hij niet stopt met vegen tot er geen poep meer aan zit, dus dat belooft wat.
hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
hahaha @Dotteke haha ik heb al een mailtje gestuurd naar Hakim of ik ook zo auto mag kopen voor 200 euro , weer met het nummer van die vriend van me hahaha
Streams sluiten hier echt niet door hoor mensen, die bewoners snapte er geen hol meer van haha
Die auto denk ikquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef martend het volgende:
Waar wil Hakim nu weer iets achterin douwen?
Nou, ik denk dat dat vooral in handen van John de Mol zelf ligt, wat en of er iets gebeurt met de streams. Als hij genoeg heeft van die kinderachtige inmenging van buiten die het programma in de weg gaan zitten, kan hij wel eens dat veto nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:03 schreef Urb het volgende:
Blijft een feit dat alleen de makers de enigen zijn die invloed hebben op/beslissen over wat er met de streams gebeurd.
Maar natuurlijk zullen alleen de kijkers treuren mocht er iets veranderen met de streams.
Aike gaat stemmen op mensen die zich het minst inzetten voor de groep.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:05 schreef Urb het volgende:
Aike weer over stemmen, OMG?
180 graden omgedraaid hierover dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |