Die vriend zal blij zijn met jouquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
hahaha @Dotteke haha ik heb al een mailtje gestuurd naar Hakim of ik ook zo auto mag kopen voor 200 euro , weer met het nummer van die vriend van me hahaha
Streams sluiten hier echt niet door hoor mensen, die bewoners snapte er geen hol meer van haha
De regie bepaald wat er wel of niet doorkomt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
En straks met zijn allen janken als de streams verdwijnen vanwege flauwe inmenging van streamers.
Wat Knalluh hé die Laura!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef RVer het volgende:
Wat een aanwinst is ze toch
[ afbeelding ]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een paar drones erbij en maken we er een eigen stream vanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.
De regie bepaalt niets. De regie zorgt enkel voor mooie beelden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Urb het volgende:
De regie bepaald wat er wel of niet doorkomt.
Echt ik blijf aan die streams gekluisterd.quote:
Haha!quote:
Och...liggen kleren genoeg om je reet mee af te vegenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Schijtpapier is op. Hakim klagen. Veeg je reet af met die vijl.
Ja, dat klinkt als een logisch scenario.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een npaar drones erbij en maken we er een eigen stream van
Dat is hetzelfdequote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De regie bepaalt niets. De regie zorgt enkel voor mooie beelden.
Dat tikt lekker aan ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Duncan Stutterheim is twee keer het terrein opgestapt.
Echt hè?quote:
Helemaal vergeten! Goed idee.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Och...liggen kleren genoeg om je reet mee af te vegen
Google is your friend. Hahaha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef guusjeutopia het volgende:
Andre pronk negatief of positief ? ahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |