Hakim smoesde: De vrouwen zijn nu wel in de meerderheidquote:Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef Urb het volgende:
Hakim wil NU weten op wie Paul gaat, hij zal zn rondje wel weer doen de komende dagen
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoppa streams weg bij H en P, dat lawaai was bedoeld om te kunnen fluisteren..
Ok thanks, niet verrassend. Hakim houd niet van anderen die initiatief tonen (zn eigen woorden) dus die moeten weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Over het stemmen op Nico en Jimmy.
Paul kan Jim wel hebben, dus...quote:Op zondag 16 februari 2014 14:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ok thanks, niet verrassend. Hakim houd niet van anderen die initiatief tonen (zn eigen woorden) dus die moeten weg.
En toen was Huub vrijquote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef renevanlaaren het volgende:
huub heb je nog een verassing voor ons![]()
![]()
![]()
beetje saai nu
Hey ben jij die Guusje van dat schilderij?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahaha , geweldig heel zo forum vol over me grap van vanochtend hahahaha
Guusje?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Duncan Stutterheim is twee keer het terrein opgestapt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef pullup het volgende:
Welke stappen zijn er nu daadwerkelijk in februari gezet om tot een Utopia te komen ?
geregistreerd op: zondag 16 februari 2014 @ 14:37quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Guusje? Nam jij de telefoon op dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef guusjeutopia het volgende:
Helemaal niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Ygritte het volgende:
Wat heeft Hakim eigenlijk effectief aan dat autootje gedaan? (behalve dingen aangeven/vasthouden voor Paul)
Helaas is dat verijdeld jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:40 schreef bull1966 het volgende:
hakom weet dat ie de internetstem krijgt
als ie er drie kon krijgen kreeg ie er drie
Als niet miljonair kun je ook trollen. Je biedt 1 euro met het bericht dat je in de bijstand zit en graag een schilderij wilt maar niet kunt betalen. Benieuwd of utopia ook een hart heeft ;-)quote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dus als millionair kan je lekker trollen, dan doe je een bieding vaan 5.000 en dat word gezien als een grapje, en dan stuur je later een foto van je ferraripark op
maarja ieder beetje helpt ( zei de non..en ze piste in de zee )quote:
Andrea,quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Isa "Er is iets veranderd met de koeien en inens kijken bepaalde personen er niet meer naar om"
Billy en Lot?
Aha lees nu van Urb waar het over gingquote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Ebinas het volgende:
Als Isa het over anderen heeft is dat zo duidelijk aan haar gedrag te zien.
Viel me alleen te laat op, dus viel te laat in
Omdat die niet meer bij de koeien zijn, en Andrea niet aan die tepels trok of het rekkertjes waren, zijn de koeien heel wat relaxter geworden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Isa "Er is iets veranderd met de koeien en inens kijken bepaalde personen er niet meer naar om"
Billy en Lot?
Dat moet wel. Andrea kan ook nogquote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Urb het volgende:
Billy en Lot?
Maar heb je nu wel of geen schilderij gekocht?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahaha ja ik ben de gene die hun gemailt had haha , ik zag toevallig in de streams dat ze het schilderij van die guusje verkochte dus dacht meteen aan om een grap uit te halen hahaha , had het nummer van een vriend gegeven die wist er niks van af hahaha ,iemand dit toevallig opgenomen ?
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahaha ja ik ben de gene die hun gemailt had haha , ik zag toevallig in de streams dat ze het schilderij van die guusje verkochte dus dacht meteen aan om een grap uit te halen hahaha , had het nummer van een vriend gegeven die wist er niks van af hahaha ,iemand dit toevallig opgenomen ?
Nog een keer over de tering kut auto en ik stuur iemand langs met een stuk hout. Hij heeft binnenkort toch niets te doen ;-)quote:
Haha, jij bent lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Nope niet gebeurd, zal ook niet gebeuren denk ik, of het moet de laatste ronde zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, maar die wilde gister nog meehelpen weer ineens. Niet gebeurd geloof ik
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nog een keer over de tering kut auto en ik stuur iemand langs met een stuk hout. Hij heeft binnenkort toch niets te doen ;-)
Als het waar is, dan hulde. Maar als ik het dan goed begrijp staat ze nu voor jankut een schilderij te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Zijn nummer is nu wel bekend, Hakim las hem hardop voorquote:
En hoe kom je dan in hemelsnaam op het idee om je op FOK! te registreren? Kloon!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
Nee, der was nog een Guusje, Guusje Hendrikse toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als het waar is, dan hulde. Maar als ik het dan goed begrijp staat ze nu voor jankut een schilderij te maken
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn nummer is nu wel bekend, Hakim las hem hardop voor
Haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
kan je geen mail sturen dat je nu die auto wil omdat het schilderij weg is gegevenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:44 schreef guusjeutopia het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn nummer is nu wel bekend, Hakim las hem hardop voor
Yep, ik heb het nummer hier braaf gepostquote:
Hakim ziet de bui al hangen. Dat wordt een gehaakte voodoo pop zijn kind.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hakim smoesde: De vrouwen zijn nu wel in de meerderheid
Streams verdwijnen niet, we betalen ervoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
En straks met zijn allen janken als de streams verdwijnen vanwege flauwe inmenging van streamers.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
En straks met zijn allen janken als de streams verdwijnen vanwege flauwe inmenging van streamers.
ik denk dat dat een onderdeel is van het experimantquote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
O je mailde toen die andere er was.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahah @Dotteke , nee ik heb geen schilderij gekocht haha , ik was de gene van het "boze mailtje" waarna andrea en hakim meteen gingen bellen haha .. als iemand dit toevallig opgenomen heeft ben ik die gene heel dankbaar haha !
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik denk dat dat een onderdeel is van het experimant
Schattig, die naïviteit.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef martend het volgende:
Streams verdwijnen niet, we betalen ervoor
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hier zie je hoe gepokt en gepekeld die Hakim is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef guusjeutopia het volgende:
Ja ze staat voor jan kut te schilderen denk ik haha , en nee niet het juiste nummer is gegeven door hakim, de laatste 2 cyfers kloppen niet ;-)
Je ziet hem bijna 'graftakkenloods' denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden.
Schimmelrat zocht koffiepoeder () maar is op.
Toen was hij niet blij, met zijn valse rattekop.
[ afbeelding ]
Ik zie een aantal er wel voor aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.
Was jij allebei de Guusjes dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef guusjeutopia het volgende:
Ja ze staat voor jan kut te schilderen denk ik haha , en nee niet het juiste nummer is gegeven door hakim, de laatste 2 cyfers kloppen niet ;-)
Lekker dan, goed besteld dus van Vanessaquote:
Maar daar zullen we dan nooit iets over horen of van zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope, naïviteit geen last van, schattig ben ik welquote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig, die naïviteit.
Die 2,50 per maand zijn pinda's.
Hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
hahaha @Dotteke haha ik heb al een mailtje gestuurd naar Hakim of ik ook zo auto mag kopen voor 200 euro , weer met het nummer van die vriend van me hahaha
Streams sluiten hier echt niet door hoor mensen, die bewoners snapte er geen hol meer van haha
Iedereen een Go-Pro op z'n pannekoek, komt helemaal goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar daar zullen we dan nooit iets over horen of van zien.
Die vriend zal blij zijn met jouquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
hahaha @Dotteke haha ik heb al een mailtje gestuurd naar Hakim of ik ook zo auto mag kopen voor 200 euro , weer met het nummer van die vriend van me hahaha
Streams sluiten hier echt niet door hoor mensen, die bewoners snapte er geen hol meer van haha
De regie bepaald wat er wel of niet doorkomt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
Wat Knalluh hé die Laura!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef RVer het volgende:
Wat een aanwinst is ze toch
[ afbeelding ]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een paar drones erbij en maken we er een eigen stream vanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De regie bepaalt niets. De regie zorgt enkel voor mooie beelden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Urb het volgende:
De regie bepaald wat er wel of niet doorkomt.
Echt ik blijf aan die streams gekluisterd.quote:
Haha!quote:
Och...liggen kleren genoeg om je reet mee af te vegenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Schijtpapier is op. Hakim klagen. Veeg je reet af met die vijl.
Ja, dat klinkt als een logisch scenario.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een npaar drones erbij en maken we er een eigen stream van
Dat is hetzelfdequote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De regie bepaalt niets. De regie zorgt enkel voor mooie beelden.
Dat tikt lekker aan ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Duncan Stutterheim is twee keer het terrein opgestapt.
Echt hè?quote:
Helemaal vergeten! Goed idee.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Och...liggen kleren genoeg om je reet mee af te vegen
Google is your friend. Hahaha.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:55 schreef guusjeutopia het volgende:
Andre pronk negatief of positief ? ahaha
Nee hoor. Jij bent in de war met de redactie.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan gaan we camera's plaatsen buiten het hek, een paar drones erbij en maken we er een eigen stream van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |