Hakim ziet de bui al hangen. Dat wordt een gehaakte voodoo pop zijn kind.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hakim smoesde: De vrouwen zijn nu wel in de meerderheid
Streams verdwijnen niet, we betalen ervoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
En straks met zijn allen janken als de streams verdwijnen vanwege flauwe inmenging van streamers.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
En straks met zijn allen janken als de streams verdwijnen vanwege flauwe inmenging van streamers.
ik denk dat dat een onderdeel is van het experimantquote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
O je mailde toen die andere er was.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:47 schreef guusjeutopia het volgende:
Hahah @Dotteke , nee ik heb geen schilderij gekocht haha , ik was de gene van het "boze mailtje" waarna andrea en hakim meteen gingen bellen haha .. als iemand dit toevallig opgenomen heeft ben ik die gene heel dankbaar haha !
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik denk dat dat een onderdeel is van het experimant
Schattig, die naïviteit.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef martend het volgende:
Streams verdwijnen niet, we betalen ervoor
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
Hier zie je hoe gepokt en gepekeld die Hakim is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef guusjeutopia het volgende:
Ja ze staat voor jan kut te schilderen denk ik haha , en nee niet het juiste nummer is gegeven door hakim, de laatste 2 cyfers kloppen niet ;-)
Je ziet hem bijna 'graftakkenloods' denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden.
Schimmelrat zocht koffiepoeder () maar is op.
Toen was hij niet blij, met zijn valse rattekop.
[ afbeelding ]
Ik zie een aantal er wel voor aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.
Was jij allebei de Guusjes dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:48 schreef guusjeutopia het volgende:
Ja ze staat voor jan kut te schilderen denk ik haha , en nee niet het juiste nummer is gegeven door hakim, de laatste 2 cyfers kloppen niet ;-)
Lekker dan, goed besteld dus van Vanessaquote:
Maar daar zullen we dan nooit iets over horen of van zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan krijg je een bestorming van Utopia door boze streamers.
Nope, naïviteit geen last van, schattig ben ik welquote:Op zondag 16 februari 2014 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig, die naïviteit.
Die 2,50 per maand zijn pinda's.
Hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef guusjeutopia het volgende:
hahaha @Dotteke haha ik heb al een mailtje gestuurd naar Hakim of ik ook zo auto mag kopen voor 200 euro , weer met het nummer van die vriend van me hahaha
Streams sluiten hier echt niet door hoor mensen, die bewoners snapte er geen hol meer van haha
Iedereen een Go-Pro op z'n pannekoek, komt helemaal goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar daar zullen we dan nooit iets over horen of van zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |