SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze is dyslectisch hé? Dan krijg je dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is dree de verkeerde over aan het schilderen
Die hangt dat ding straks gewoon ondersteboven, wat ik je brom.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is dyslectisch hé? Dan krijg je dat.
Dat weet ik bijna wel zeker. Mèn, wat is dat mens dom.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is dree de verkeerde over aan het schilderen
LoL ik zat ook ff te wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Wil moet weg
ZIt te wachten op een nieuwe moet ik het zelf doen gggrrrrr
Ik kon niks gevats bedenkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Wil moet weg
ZIt te wachten op een nieuwe moet ik het zelf doen gggrrrrr
Ik zou zeggen: Greetje kom er maar in.... als het klaar is. En vraag je geld terugquote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Is ze echt de verkeerde aan het schilderen?
Let daar niet op, mocht ik het toevallig zien dan post ik die laatste niet.quote:
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Doe je het zonder titel hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Let daar niet op, mocht ik het toevallig zien dan post ik die laatste niet.
Weet nooit een titel
Echt?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.
Ja, het moet die andere zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.
Guusje was het toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Greetje kom er maar in.... als het klaar is. En vraag je geld terug
Kan ook,quote:
Zij schuift het altijd op haar dyslexie. Hypochonder.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Urb het volgende:
Dan is ze toch echt van het padje als ze de verkeerde namaakt?
Oh jaquote:
You know nothing, Jon Snoooohw.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Ygritte het volgende:
Ik vermaak mij opperste best met de COS en streams aan en kom nu ook maar eens ukt de lurkstand.... (mag dat.....)
Andrea heeft dat 'ontwerpje' toch nog aardig in der hoofd zitten.
Nee, helaas toch de goede.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Nu snap ik het niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef martend het volgende:
Ze staat de verkeerde te schilderen, dat ding dat verkocht is, moest ze nog een keer schilderen, maar daar heeft ze alleen nog maar een foto van.
Niet vergeten dat ze in 't Gooi zitten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Wie betaald er 30-40 euro om z'n kinderen daar bij die idioten een paar uurtjes te laten foeballe?
Vast niet maar "ik MOET schilderen"quote:
Ik zou het niet weten, vind het een belachelijk hoog bedrag.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Wie betaald er 30-40 euro om z'n kinderen daar bij die idioten een paar uurtjes te laten foeballe?
Dagje Befteling is goedkoper......quote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, vind het een belachelijk hoog bedrag.
Die paar uurtjes, worden ook wel korter, want dat zal ze niet meevallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |