Zij schuift het altijd op haar dyslexie. Hypochonder.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Urb het volgende:
Dan is ze toch echt van het padje als ze de verkeerde namaakt?
Oh jaquote:
You know nothing, Jon Snoooohw.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:16 schreef Ygritte het volgende:
Ik vermaak mij opperste best met de COS en streams aan en kom nu ook maar eens ukt de lurkstand.... (mag dat.....)
Andrea heeft dat 'ontwerpje' toch nog aardig in der hoofd zitten.
Nee, helaas toch de goede.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Is ze echt de verkeerde aan het schilderen?
Nu snap ik het niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef martend het volgende:
Ze staat de verkeerde te schilderen, dat ding dat verkocht is, moest ze nog een keer schilderen, maar daar heeft ze alleen nog maar een foto van.
Niet vergeten dat ze in 't Gooi zitten.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Wie betaald er 30-40 euro om z'n kinderen daar bij die idioten een paar uurtjes te laten foeballe?
Vast niet maar "ik MOET schilderen"quote:
Ik zou het niet weten, vind het een belachelijk hoog bedrag.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Wie betaald er 30-40 euro om z'n kinderen daar bij die idioten een paar uurtjes te laten foeballe?
Dagje Befteling is goedkoper......quote:Op zondag 16 februari 2014 14:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, vind het een belachelijk hoog bedrag.
Die paar uurtjes, worden ook wel korter, want dat zal ze niet meevallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |