SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze is dyslectisch hé? Dan krijg je dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is dree de verkeerde over aan het schilderen
Die hangt dat ding straks gewoon ondersteboven, wat ik je brom.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is dyslectisch hé? Dan krijg je dat.
Dat weet ik bijna wel zeker. Mèn, wat is dat mens dom.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is dree de verkeerde over aan het schilderen
LoL ik zat ook ff te wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Wil moet weg
ZIt te wachten op een nieuwe moet ik het zelf doen gggrrrrr
Ik kon niks gevats bedenkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Wil moet weg
ZIt te wachten op een nieuwe moet ik het zelf doen gggrrrrr
Ik zou zeggen: Greetje kom er maar in.... als het klaar is. En vraag je geld terugquote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Is ze echt de verkeerde aan het schilderen?
Let daar niet op, mocht ik het toevallig zien dan post ik die laatste niet.quote:
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Is ze echt de verkeerde aan het schilderen?
Doe je het zonder titel hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Let daar niet op, mocht ik het toevallig zien dan post ik die laatste niet.
Weet nooit een titel
Echt?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.
Ja, het moet die andere zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kijkt steeds naar het schilderij aan de muur, die moet het dus niet zijn.
Guusje was het toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Greetje kom er maar in.... als het klaar is. En vraag je geld terug
Kan ook,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |