En voor de kinderen waarschijnlijk leuker!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dagje Befteling is goedkoper......
Nee joh, ze schildert de goeie, staat op de Sony.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef Grunge. het volgende:
Is ze echt de verkeerde aan het schilderen?
Rechts bovenaan, staat een symbooltjequote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Ygritte het volgende:
Werken op zondag, ze mag zelfs werken op zondag in een gestolen 'verf shirt'.
(noob question, hoe kan ik quoten?)
Snap ook niet dat dat zomaar mag, training geven aan kinderen tegen een geldelijke vergoeding. Heb je daar niet iets van een LO opleiding voor nodig gehad?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die paar uurtjes, worden ook wel korter, want dat zal ze niet meevallen.
(Ga naar de comment die je wilt quoten, ga met je muis rechtsboven in de comment, daar verschijnen icoontjes, kies de meest rechtste)quote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Ygritte het volgende:
Zijn ze nu toch weer in zee gegaan met die mensen. Heb ik ook weer ff gemist.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Billy's schilderijen gaan voor minimaal 200 euro voor het goede doel
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen mag dat en Isa heeft EHBO, dat is wél verplichtquote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef martend het volgende:
[..]
Snap ook niet dat dat zomaar mag, training geven aan kinderen tegen een geldelijke vergoeding. Heb je daar niet iets van een LO opleiding voor nodig gehad?
Die 2 komma's aan de rechterkantquote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Ygritte het volgende:
Vage actie om op deze manier geld te werven.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Billy's schilderijen gaan voor minimaal 200 euro voor het goede doel
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die op tv willen en hun kids ook op tv zettenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:20 schreef zwellever het volgende:
Wie betaald er 30-40 euro om z'n kinderen daar bij die idioten een paar uurtjes te laten foeballe?
Aah dank u, heb geen muis maar een vinger, tis gelukt!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
(Ga naar de comment die je wilt quoten, ga met je muis rechtsboven in de comment, daar verschijnen icoontjes, kies de meest rechtste)
Ja maar, Billy heeft dat ook gedaan en nu wil ik dat ooooookkkkk...quote:Op zondag 16 februari 2014 14:27 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte wil haar haar verfen . dat is ook zo noodzakelijk.
Fake biedingen worden genegeerd.quote:
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |