SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Ben 'n streamer vanaf 31 december, hier nog maar net, maar maakt het oh zoveeeeel beter.
Verbaas mij dus niet als enige over de dingen daar, ben ik toch meer stabiel dan ik dacht![]()
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoorquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Ben 'n streamer vanaf 31 december, hier nog maar net, maar maakt het oh zoveeeeel beter.
Verbaas mij dus niet als enige over de dingen daar, ben ik toch meer stabiel dan ik dacht![]()
Ja het gaat weer snel hoor, ben benieuwd wie er op de schopstoel komt...quote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoor![]()
Heb ook affe het nominatieschema in de OP gezet.
ik gok op paul issa en andreaquote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja het gaat weer snel hoor, ben benieuwd wie er op de schopstoel komt...
Selectie van de Elite Februari over 20 uurquote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoor![]()
Heb ook affe het nominatieschema in de OP gezet.
Jammer, Ik had graag ff het gesprek gehoord tussen Nico en Gio.. Die heeft ze nog niet gehadquote:
op zoek naar peukenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Als ik Paul zo zie lopen, kan ik hem bijna ruiken.
En da's niet fijn
Welkomquote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Jammer dat je je eigen rangschikking niet weetquote:
En Lau, Hakim zal ze voorzien aanstaande nacht.quote:
de ex die we nog niet hebben kunnen achterhalenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef Urb het volgende:
Lot heeft iets doorgekregen over een ex in een brief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te geloven wat de utopiasite over Andrea schrijft
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ja en wat voor plantjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok.. Ex-vriend Lot in de plantjes
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:59 schreef Poezewoes het volgende:
Lijkt wel of ze zelf geschreven heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te geloven wat de utopiasite over Andrea schrijft![]()
Oh, ik dacht serieus aan de Intratuin of zoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok.. Ex-vriend Lot in de plantjes
Niet handig on stream Lotje !
Ze hebben de 3 nieuwen ook behoorlijk afgeschermd. Ik heb me de klere gezocht gisteren. Na een opmerking van mijn dochter, die zei dat ze zeker wist dat Jochem ergens al te zien was geweest. Haar vertrouw ik meteen, dus ik zoeken en zoeken..quote:Op zondag 16 februari 2014 12:59 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
de ex die we nog niet hebben kunnen achterhalen
Het siert jequote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht serieus aan de Intratuin of zo. Wat naïef van mij.
Zullen vandeweek wel bij shownieuws zitten net als vorige keer.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze hebben de 3 nieuwen ook behoorlijk afgeschermd. Ik heb me de klere gezocht gisteren. Na een opmerking van mijn dochter, die zei dat ze zeker wist dat Jochem ergens al te zien was geweest. Haar vertrouw ik meteen, dus ik zoeken en zoeken..
1 peuk voor 2 joints?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoeveel joints haal je eigenlijk uit zo'n pakje?
pakjes peuken en wiet raken nooit op in utopia.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoeveel gram het was.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
Geen idee maar Hakim had het erna tegen Paul over offie "zn grote vriend" nog had gesproken, zal wel niks zijn maarja wie weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Het was een beste lading een medium size gripzakje halfvolquote:Op zondag 16 februari 2014 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoeveel gram het was.
Het was een vrij groot zakje...kreeg zelf de indruk dat je daar nog wel 10 joints uit haalt. Maar goed ik ben geen expert.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoeveel gram het was.
Haha, ik pas vanaf mei geregistreerd maar lurk al sinds Secret Story. Maar hetzelfde ideequote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Vanas kennende koopt ze een cake bij de plus en strooit de wiet er overheenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wanneer gaat Vanas eens een lekkere space cake bakken??
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas kennende koopt ze een cake bij de plus en strooit de wiet er overheen
Nou dan maar een lekkere space kip van Jimmyquote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aantal punten zegt niets, ik had in januari maar 21000 punten en toch elitequote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef martend het volgende:
[..]
Jammer dat je je eigen rangschikking niet weetIk zit nu op 49422 punten
ik 17000 en ook elite.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Aantal punten zegt niets, ik had in januari maar 21000 punten en toch elite
Nou daar kom ik nooit aan, ik streamde anoniemquote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die denkt dat het groente is, dus eerst kokenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die denkt dat het groente is, dus eerst koken
Ik zit nu ook niet hoog hoor...ik ga niet alles en iedereen lopen stalken met mijn aanwezigheid op utopia. Heb nu 18619.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die denkt dat het groente is, dus eerst koken
Cos in sowieso leuk zelfs zonder streams.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
WelkomStreamen is alleen maar leuk in combinatie met de COS.
Isa idem dito.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Best erg dit...
Lot en Billey geven nu beide toe alklebei een agressief vriendje met losse handjes gehad te hebben...
Komt toch echt veel meer voor dan je denkt..
Dat klopt! Maar omgekeerd weer niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Cos in sowieso leuk zelfs zonder streams.
Eens...als ik ff niet kan kijken volg ik gewoon de Cos. Mis je nietsquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat Paul genomineerd zal worden en niet alleen 1 puntje van de kijkers maar ook van de bewoners onder het mom van dat het niet goed met hem gaat. Nou ja dat is ook zo. Ik heb nog nooit iemand zo snel voor mijn ogen zien aftakelen die geen kanker had.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:10 schreef renevanlaaren het volgende:
elite stem komt vast op paul.niet omdat dat klopt.
maar paul wil eruit met behoud van inleg![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ze mogen geen armbandjes maken van 40 cent onkosten,maar wel een auto van hout
Ja, precies. Ik stream niet meer, mijn paspoort is verlopen. En ik heb geen zin om het te verlengen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
eigenlijk moet iemand bieden op de auot en in de groep gooien kijken wat er belangrijk is,....Sodeknetters kom er maar inquote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ze mogen geen armbandjes maken van 40 cent onkosten,maar wel een auto van hout
Dat verbaast me niks. We merken het vanzelf.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahaaha
Gio verteld nu dat Hakim spacecake gebakken heeft...
En Hoppa.. Streams weg !
nee.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
eigenlijk moet iemand bieden op de auot en in de groep gooien kijken wat er belangrijk is,....Sodeknetters kom er maar in![]()
![]()
Baal wel, was eindelijk eens wat meer diepgan in Gio te horen...quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. We merken het vanzelf.
+1quote:Op zondag 16 februari 2014 13:16 schreef itsme het volgende:
[..]
nee.![]()
![]()
Ik kan het gewoon niet meer, streams kijken. Vroeger streamde ik en schreef hier verslagen maar ik heb het geduld niet. Ik lees de cossen en als er iets is dan zet ik ze even aan.
Mijzelf hier registreren was het beste wat ik ooit online gedaan heb. Ik zit hier elke dag met een domme grijns achter mijn laptoppie als ik de reacties lees. heerlijk.
Haha O dat wordt leuk. Is de hash ook zo enorm sterk tegenwoordig. Ik blowde vroeger weed maar heb gehoord dat de nederweed enorm sterk is vergeleken met vroeger. Misschien gaat iemand wel trippen,quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. We merken het vanzelf.
ik ook , een beetje dan,...maar alleen de mail doet al wat dat hebben we vandeweek gezienquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]ik wil nog wel mee betalen ook om die auto daar weg te krijgen
OS is zo weer voorbijquote:
Maar dan pas bieden als de auto helemaal klaar is en er geen tijd meer is om een nieuwe te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
eigenlijk moet iemand bieden op de auot en in de groep gooien kijken wat er belangrijk is,....Sodeknetters kom er maar in![]()
![]()
15:00 uurquote:
Ja, maar op eigen kosten. Hakim eerst, Paul zelf weglopen, en volgende maand die zweefteefquote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat Paul genomineerd zal worden en niet alleen 1 puntje van de kijkers maar ook van de bewoners onder het mom van dat het niet goed met hem gaat. Nou ja dat is ook zo. Ik heb nog nooit iemand zo snel voor mijn ogen zien aftakelen die geen kanker had.
Deze man moet gewoon naar huis.
dat dus!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dan pas bieden als de auto helemaal klaar is en er geen tijd meer is om een nieuwe te maken
Diepgang bij Gio?????? Diep weggekropen in zijn slaapzak zeker.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel, was eindelijk eens wat meer diepgan in Gio te horen...
Preutsheid van de regie nekt de stream
Maar dit is dus wat ik bedoel. Die mensen laten het zich toch allemaal aanleunen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef martend het volgende:
Die wagen van hout pffff...
Hakim gaf Jimmy op zijn flikker omdat hij geen groepsmens was, 10 minuten later is iedereen kleding aan het sorteren zijn die 2 pikkepijperts begonnen een auto te knutselen voor een kind dat in april ofzo jarig is.
Lekker in zijn nekquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Waar moet dat manneke zijn beentjes laten in die auto?
Die kar wordt zonder problemen door Hakim verkocht hem kennende ¤¤¤¤¤¤quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Diepgang bij Gio?????? Diep weggekropen in zijn slaapzak zeker.
Het is geen preutsheid maar achterbaks.
Gvaarlijk daar, als Lotte er is vreet ze zo in 3 happen een hele cake weg en dan tript ze hem voor de rest van de dagquote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahaaha
Gio verteld nu dat Hakim spacecake gebakken heeft...
En Hoppa.. Streams weg !
A gossiequote:
Ze is gezond bezig ze eet worteltjes . maar alleen die hele pot pindakaas als dip is dan weer wat minder gezond.quote:
Wortels met chocopasta?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef beequeen het volgende:
Dank voor de antwoorden maar ze hangt nu met haar muil in de chocopasta.
Volgens mij eten ze brood.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef GekkePoes het volgende:
Oh wacht. ze hebben Hakims spacecake gevonden en zijn hem helemaal aan het opeten. Terwijl ze niet weten dat het spacecake is ?
of heb ik dat nu mis.
Ik vind het eerste klas vermaakquote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar dit is dus wat ik bedoel. Die mensen laten het zich toch allemaal aanleunen.
Daar kan ik geen medelijden mee hebben, m.u.v. die situatie met Isabella. Dan gaat het echt te ver.
Als je je hekel aan hakim beetje weg doet dan is het fascinerend om te zien hoe hij de situatie heel snel om kan draaien.
Zoals toen met de koeien. Wow.
Ja, gisteravond.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef bull1966 het volgende:
hadden ze weer geblowed afgelopen nacht ?
ja of van die heilige geest van dreequote:
Ow dat zou ik ook wel een stunt vinden. Wie kiezen we daarvoor uitquote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha O dat wordt leuk. Is de hash ook zo enorm sterk tegenwoordig. Ik blowde vroeger weed maar heb gehoord dat de nederweed enorm sterk is vergeleken met vroeger. Misschien gaat iemand wel trippen,(O wat ben ik gemeen)
Hakim gaat nergens heen. Die blijft wel tot het eind. Net als Brian van DGK. Hakim is de slechterik van Utopia.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar op eigen kosten. Hakim eerst, Paul zelf weglopen, en volgende maand die zweefteef
Zei ze dat echtquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat nu die F16 piloot er in komt zegt Andrea. Nu komen de intelligente mensen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat nu die F16 piloot er in komt zegt Andrea. Nu komen de intelligente mensen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Dat vind ik helemaal niet raar. Dat kan samen prima hoor. Je kunt beter eten wensen maar dan toch maar eten wat er is. Ze eten wat er is maar blijkbaar zijn de maaltijden niet zo voedzaam.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef Urb het volgende:
Lot en Billy vreten de keuken leeg en kraken ondertussen Vanes af over het slechte inkopen ervan?![]()
Dan ga ik een zwaar jaar krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Hakim gaat nergens heen. Die blijft wel tot het eind. Net als Brian van DGK. Hakim is de slechterik van Utopia.
Alsof je meteen intellegent bet als je een F16 vlieger bent. Ja wiskunde en kaartlezen kan je dan goedquote:
dat denk ik dus ook zolang de mensen zich er aan ergeren is het tv dus die gaan echt nergens heenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Hakim gaat nergens heen. Die blijft wel tot het eind. Net als Brian van DGK. Hakim is de slechterik van Utopia.
Nah ze doet extra inspiratie bij Aike opquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef bull1966 het volgende:
dacht dat dree gelijk dat kliederwerk ging kopiëren
Had ze geen Frisootje kunnen doen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Andrea heeft ook 1 jaartje in Garmisch gewoont.
En................ ze doe al aan skiën vanaf haar zevendequote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Andrea heeft ook 1 jaartje in Garmisch gewoont.
Het verhaal begon wel met kunnen skiënquote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had ze geen Frisootje kunnen doen dan?
Yep helaas lijkt dat erop, terwijl het niet eens nodig is voor boeiende TV imo, zoals Karim en Gerard in SST. Altijd mooie boeiende gesprekken maar ook grollen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook zolang de mensen zich er aan ergeren is het tv dus die gaan echt nergens heen
Ze had naar de OS gekund, maja.... Had ze nooit zo een zin inquote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En................ ze doe al aan skiën vanaf haar zevende
En over 'de kindjes' die kijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef GekkePoes het volgende:
Kan iemand een klaagmail sturen over dat "GVD Kut" roepen de hele tijd ?
Of in het vuur flikkert als ie denkt dat het een kistje was van fruit ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef RVer het volgende:
Als Ruud die auto vannacht ff verstopt, paniek in de loods
Ha haquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had naar de OS gekund, maja.... Had ze nooit zo een zin in
En dat was me toch een kaskraker!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Urb het volgende:
Yep helaas lijkt dat erop, terwijl het niet eens nodig is voor boeiende TV imo, zoals Karim en Gerard in SST. Altijd mooie boeiende gesprekken maar ook grollen.
dat waren mijn favorieten, samen met Sharon, maar daar zijn veel mensen het niet mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep helaas lijkt dat erop, terwijl het niet eens nodig is voor boeiende TV imo, zoals Karim en Gerard in SST. Altijd mooie boeiende gesprekken maar ook grollen.
Ik geloof het directquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had naar de OS gekund, maja.... Had ze nooit zo een zin in
Piloten zijn wel heel stressbestendigquote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Alsof je meteen intellegent bet als je een F16 vlieger bent. Ja wiskunde en kaartlezen kan je dan goed
True, dan nog is er wel een verschil tussen bv Nico, Rienk en Jim die daar lekker maar voedzaam eten maken voor zichzelf, of telkens met je neus in de koelkast, wortels met pindakaas en pasta kanen, en kleine stukjes brood vol met beleg enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet raar. Dat kan samen prima hoor. Je kunt beter eten wensen maar dan toch maar eten wat er is. Ze eten wat er is maar blijkbaar zijn de maaltijden niet zo voedzaam.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef RVer het volgende:
Ja dat wel, Dat kunnen ze daar niet gebruiken.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Piloten zijn wel heel stressbestendig
Ruud hoeft dat niet eens zelf te doen, de schuld krijgt hij toch welquote:
quote:
dat wel natuurlijk, hij staat bekend als de grappenmaker daarquote:Op zondag 16 februari 2014 13:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ruud hoeft dat niet eens zelf te doen, de schuld krijgt hij toch wel
Absoluut mooie luchten om te tekenenquote:
En om mijn timelaps skills te showenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef martend het volgende:
[..]
Absoluut mooie luchten om te tekenen
Een hele stapel gekocht voor een paar euro per stukquote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komen ze nu in een keer aan die matten dan?
Vooral als ze samen de poort uit zouden lopenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef Burner82 het volgende:
Als ze niet zitten te stoken en roddelen zijn Hakim en Paul best een leuk duo
Ik wil ook zo een aanbieding hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een hele stapel gekocht voor een paar euro per stuk
O, gemist dus. Het kost ook geen drol he allemaal?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een hele stapel gekocht voor een paar euro per stuk
Dus dat...quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef martend het volgende:
Die wagen van hout pffff...
Hakim gaf Jimmy op zijn flikker omdat hij geen groepsmens was, 10 minuten later is iedereen kleding aan het sorteren zijn die 2 pikkepijperts begonnen een auto te knutselen voor een kind dat in april ofzo jarig is.
Wat zat je gisteren over me te stoken hier? Ik werd gebeld vanochtend.. Kon het niet terugvinden. Wat mot je?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat...
Als die schimmelrat net zoveel tijd stopte in de groep, als wat hij in dat wagentje stopt, dan mocht hij het woord "groepsgevoel" in die vuile schimmelbek van hem nemen.
Dat jochie zijn beentje moeten idd wel in zijn nekje anders kan die ze niet kwijtquote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef GekkePoes het volgende:
Voor mijn gevoel (stroomlijn)hebben ze de voorkant en achterkant omgedraaid, of zie ik dat verkeerd?
[ afbeelding ]
Ik was even met hondje lopen.quote:
Gebeld hierover? Háááquote:Op zondag 16 februari 2014 13:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat zat je gisteren over me te stoken hier? Ik werd gebeld vanochtend.. Kon het niet terugvinden. Wat mot je?
Right!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was even met hondje lopen.
Vanessa is ook al behoorlijk geïrriteerd dat ze al dagen met die auto bezig zijn en niet met haar restaurantje....quote:Op zondag 16 februari 2014 13:33 schreef renevanlaaren het volgende:
gewoon eisen tot verkoop op de bio markt.
geld gaat voor eigen belang hakim.
dus dag auto
Ligt natuurlijk ook niet aan haar kookkunstenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa is ook al behoorlijk geïrriteerd dat ze al dagen met die auto bezig zijn en niet met haar restaurantje....
Ja het leek een reden voor haar om op Paul te stemmen, als ie niet veranderd. Dus dat zegt wellicht ook weer niet heel veel.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa is ook al behoorlijk geïrriteerd dat ze al dagen met die auto bezig zijn en niet met haar restaurantje....
Ja. Voorkantquote:Op zondag 16 februari 2014 13:38 schreef GekkePoes het volgende:
Voor mijn gevoel (stroomlijn)hebben ze de voorkant en achterkant omgedraaid, of zie ik dat verkeerd?
[ afbeelding ]
Zoiets moet je plannen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef RVer het volgende:
We weten niet hoe het kind eruit ziet. Misschien heeft hij geen beentjesquote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Voorkantmoet er beenruimte zijn..
Omdat je in een kliniek zit met hoge hekken en prikkeldraad waarschijnlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 13:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]!1!!! Ik voel me niet zo gauw bedreigd.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Eerst stiekem een paar delen namaken, dan kapot breken.
Lijkt het of die wagen gesloopt is. Of op het vuur buiten.
En dan zeggen: "Het is hier verdomme geen privécliniek, groepsgevoel jonguhhh"
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat je in een kliniek zit met hoge hekken en prikkeldraad waarschijnlijk
In haar zak zekerquote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef Burner82 het volgende:
Andrea zegt dat het Ego langzaam verdwijnt![]()
![]()
Ja hè, Is toch mooi om te zien wat hij doet en hoe het hem lukt om de boel te manipuleren. Hij denkt daar niet over na, dat gaat vanzelf.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:23 schreef martend het volgende:
[..]
Ik vind het eerste klas vermaak
En doet mij beseffen dat ik al lang in Utopia leef, hoef daarvoor niet naar een loods met 14 anderen
Welnee.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef sjampoeh het volgende:
Wtf fity hier ..? *popcorn pakt* streams zijn toch saai
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Hee schijterd, kun je wel zo'n slijmerig dm sturen, maar ik heb liever dat je je hier uitlegt.quote:
Liever een zingende Isa, dan Zweef en Zwerf in gesprek met Aike erbijquote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef Burner82 het volgende:
Of zweefteef met de nep-zwerver, of een zingende Isa... slechter kan het niet meer worden vandaag.
of in het vuur tieftquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef RVer het volgende:
Gelegenheids-groep meestalquote:
Ik schakel wel over naar het ijshockey tot het weer fatsoenlijke streams zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 13:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Liever een zingende Isa, dan Zweef en Zwerf in gesprek met Aike erbij
ik hoor haar liever zingen dan pratenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:47 schreef Grunge. het volgende:
Isabella kan volgens mij best zingen als ze haar best doet. Het klinkt nu al niet slecht.
Dat is ook een reden dat ze daar zit hè.. ze wil graag 'ontdekt' wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:47 schreef Grunge. het volgende:
Isabella kan volgens mij best zingen als ze haar best doet. Het klinkt nu al niet slecht.
Dacht eerst dat het Ruud was, maar het is Aikequote:Op zondag 16 februari 2014 13:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is mijn eerste, moest weer even oefenen
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is mijn eerste, moest weer even oefenen
Dan moet de regie maar eens wat harder gaan werkenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:50 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk dat Uropia saai word, als iederen buiten verspreid zit in hun eigen praatgroepjes. ( dan is het terrein eigenlijk net wat te groot voor confrontaties)
Die rode broek heeft ook zijn 24 uur aangevraagdquote:
Straks weer sporters, hier en "ergens anders"quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er niets beters om op de streams te doen, dan Zweefteef/Aikut of zeugje en Co.?
Of gewoon namaken, en half verbrand terug zettenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef zwellever het volgende:
Vanas al heul d'r leven in de bijstand maar wel ieder jaar op wintersport!
In de haard, dan klein stukje namaken en ervoor leggen wat dan zogenaamd is verkoold. Als Happy dan boos is moet Ruud zeggen: "Oh ik dacht dat het een trendy sinaasappelkistje was die heb ik opgefikt"quote:Op zondag 16 februari 2014 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoiets moet je plannen.
Kinderen...quote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?
Nog een uurtje, dan begint de 1500 meter vrouwen op de OS.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Straks weer sporters, hier en "ergens anders"
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legdequote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n jonge, gezonde vrouw in hemelsnaam zolang in de bijstand blijven zitten?
Over een half uur de voorbeschouwingquote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan begint de 1500 meter vrouwen op de OS.
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen centquote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legde![]()
Misschien het laatste jaar of zo
Want dan kun je helemaal niet werken, vindt ook de sociale dienst?quote:
Ik heb geen streams aan, maar reageerde op die claim die hier werd gepost.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:58 schreef Flow3r het volgende:
Zei ze dat ze in de bijstand zat? Volgens mij had ze een man met een goed inkomen die haar helemaal in de watten legde![]()
Misschien het laatste jaar of zo
De klootzak!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen cent
Grapje of serieus?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Die rode broek heeft ook zijn 24 uur aangevraagd
Die nam haar mee op wintersport en op zomervakantie etc..quote:Op zondag 16 februari 2014 13:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die legde de kids in de Watten zij kreeg geen cent
Niks.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Ik vraag me ook af wat iemand als Vanassa dan tegen de Sociale Dienst zegt waardoor ze haar uitkering mag houden.
Weinig tijd om te kijken momenteel, dus ik dacht echt dat Ruud zijn 24u had aangevraagd.. Maar het slaat dus letterlijk op de rode broekquote:
Ongelooflijk. Ze wil niet onder iemand werken schijnt ze gezegd te hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik niets van want ze zijn echt stukken strenger geworden.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Grunge. het volgende:
Ik vraag me ook af wat iemand als Vanassa dan tegen de Sociale Dienst zegt waardoor ze haar uitkering mag houden.
Ja mag je tot je kind 5 jaar is in de bijstand, dan heb je sollicitatie plicht volgens mijquote:
Ik vermoed dat zij zwart werkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die nam haar mee op wintersport en op zomervakantie etc..
Misschien vangt ze wel een vette alimentatie![]()
Echt stukken strenger ja! Ik ken mensen die echt een uitkering nodig hebben en die er echt zo hard voor moeten vechtenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Snap ik niets van want ze zijn echt stukken strenger geworden.
Ik krijg zelf 125 per maand van ze dus ik heb ervaring.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mag je tot je kind 5 jaar is in de bijstand, dan heb je sollicitatie plicht volgens mij
Haar jongste is 15.
Jij bent toch niet die klapmongeaul van nolife hè?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee schijterd, kun je wel zo'n slijmerig dm sturen, maar ik heb liever dat je je hier uitlegt.
Zodanig dat ze beter een baan kunnen nemen om uit te rustenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt stukken strenger ja! Ik ken mensen die echt een uitkering nodig hebben en die er echt zo hard voor moeten vechten.
was? Nu niet meer?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Grunge. het volgende:
Mijn tante was ook zo'n vrouw, decennia lang in de uitkering, leuk netjes huisje, af en toe op vakantie. Nooit gewerkt, ja, een paar jaartjes, als twintiger. Hoe dan?
baan nemen?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodanig dat ze beter een baan kunnen nemen om uit te rusten
Als ik het mij goed herinner werkte haar man en zorgde zij voor de kinderen, man is buiten beeld nu en zorgt zij voor een drietal kinderen. Lijkt me wel een opgave om naast zo'n huishouden te runnen ook nog eens wat uren te werken.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ze wil niet onder iemand werken schijnt ze gezegd te hebben.
Nou als iedereen toch zo druk is met mailtjes stuur er dan ook een paar naar de sociale dienst en laat ze horen hoe hard ze kan werken.
Kut wijf. Dit is waarom mensen met weinig geld een slechte naam hebben oftewel bijstands mensen.
Quequote:
Ignore hoor, niet wijsquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef community het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die klapmongeaul van nolife hè?
Ja het is die droeftoeter iddquote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef community het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die klapmongeaul van nolife hè?
Ik heb geen contact meer met haar, althans mijn ouders hadden op een gegeven moment geen contact met haar meer en ik was zelf toen nog erg jong. Geen idee dus hoe het is nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
was? Nu niet meer?
Zo vervelend al die mensen die bedriegen. sorry hoor. Ik ben 100% afgekeurd en ik zou zo willen ruilen. Ik 40 uur werken maar dan wel met een gezond lichaam. Mag de ander mijn lichaam nemen en niet werken.
Ik had 4 kinderen en werkte toch 20 uur in de week hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:09 schreef martend het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner werkte haar man en zorgde zij voor de kinderen, man is buiten beeld nu en zorgt zij voor een drietal kinderen. Lijkt me wel een opgave om naast zo'n huishouden te runnen ook nog eens wat uren te werken.
Die is leukquote:
Wie plaatst een capje van het origineel?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ze nu precies dezelfde maken voor Guusje 2 ?![]()
[ afbeelding ]
Jimmy staat ook veel in de keuken of niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had 4 kinderen en werkte toch 20 uur in de week hoor.
En was ook alleen met de kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |