Ze is gezond bezig ze eet worteltjes . maar alleen die hele pot pindakaas als dip is dan weer wat minder gezond.quote:
Wortels met chocopasta?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef beequeen het volgende:
Dank voor de antwoorden maar ze hangt nu met haar muil in de chocopasta.
Volgens mij eten ze brood.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef GekkePoes het volgende:
Oh wacht. ze hebben Hakims spacecake gevonden en zijn hem helemaal aan het opeten. Terwijl ze niet weten dat het spacecake is ?
of heb ik dat nu mis.
Ik vind het eerste klas vermaakquote:Op zondag 16 februari 2014 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar dit is dus wat ik bedoel. Die mensen laten het zich toch allemaal aanleunen.
Daar kan ik geen medelijden mee hebben, m.u.v. die situatie met Isabella. Dan gaat het echt te ver.
Als je je hekel aan hakim beetje weg doet dan is het fascinerend om te zien hoe hij de situatie heel snel om kan draaien.
Zoals toen met de koeien. Wow.
Ja, gisteravond.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef bull1966 het volgende:
hadden ze weer geblowed afgelopen nacht ?
ja of van die heilige geest van dreequote:
Ow dat zou ik ook wel een stunt vinden. Wie kiezen we daarvoor uitquote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha O dat wordt leuk. Is de hash ook zo enorm sterk tegenwoordig. Ik blowde vroeger weed maar heb gehoord dat de nederweed enorm sterk is vergeleken met vroeger. Misschien gaat iemand wel trippen,(O wat ben ik gemeen)
Hakim gaat nergens heen. Die blijft wel tot het eind. Net als Brian van DGK. Hakim is de slechterik van Utopia.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar op eigen kosten. Hakim eerst, Paul zelf weglopen, en volgende maand die zweefteef
Zei ze dat echtquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat nu die F16 piloot er in komt zegt Andrea. Nu komen de intelligente mensen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat nu die F16 piloot er in komt zegt Andrea. Nu komen de intelligente mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |