Haha O dat wordt leuk. Is de hash ook zo enorm sterk tegenwoordig. Ik blowde vroeger weed maar heb gehoord dat de nederweed enorm sterk is vergeleken met vroeger. Misschien gaat iemand wel trippen,quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. We merken het vanzelf.
ik ook , een beetje dan,...maar alleen de mail doet al wat dat hebben we vandeweek gezienquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]ik wil nog wel mee betalen ook om die auto daar weg te krijgen
OS is zo weer voorbijquote:
Maar dan pas bieden als de auto helemaal klaar is en er geen tijd meer is om een nieuwe te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
eigenlijk moet iemand bieden op de auot en in de groep gooien kijken wat er belangrijk is,....Sodeknetters kom er maar in![]()
![]()
15:00 uurquote:
Ja, maar op eigen kosten. Hakim eerst, Paul zelf weglopen, en volgende maand die zweefteefquote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat Paul genomineerd zal worden en niet alleen 1 puntje van de kijkers maar ook van de bewoners onder het mom van dat het niet goed met hem gaat. Nou ja dat is ook zo. Ik heb nog nooit iemand zo snel voor mijn ogen zien aftakelen die geen kanker had.
Deze man moet gewoon naar huis.
dat dus!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar dan pas bieden als de auto helemaal klaar is en er geen tijd meer is om een nieuwe te maken
Diepgang bij Gio?????? Diep weggekropen in zijn slaapzak zeker.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Baal wel, was eindelijk eens wat meer diepgan in Gio te horen...
Preutsheid van de regie nekt de stream
Maar dit is dus wat ik bedoel. Die mensen laten het zich toch allemaal aanleunen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef martend het volgende:
Die wagen van hout pffff...
Hakim gaf Jimmy op zijn flikker omdat hij geen groepsmens was, 10 minuten later is iedereen kleding aan het sorteren zijn die 2 pikkepijperts begonnen een auto te knutselen voor een kind dat in april ofzo jarig is.
Lekker in zijn nekquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Waar moet dat manneke zijn beentjes laten in die auto?
Die kar wordt zonder problemen door Hakim verkocht hem kennende ¤¤¤¤¤¤quote:Op zondag 16 februari 2014 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Diepgang bij Gio?????? Diep weggekropen in zijn slaapzak zeker.
Het is geen preutsheid maar achterbaks.
Gvaarlijk daar, als Lotte er is vreet ze zo in 3 happen een hele cake weg en dan tript ze hem voor de rest van de dagquote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahaaha
Gio verteld nu dat Hakim spacecake gebakken heeft...
En Hoppa.. Streams weg !
A gossiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |