Haha, ik pas vanaf mei geregistreerd maar lurk al sinds Secret Story. Maar hetzelfde ideequote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Ben 'n streamer vanaf 31 december, hier nog maar net, maar maakt het oh zoveeeeel beter.
Verbaas mij dus niet als enige over de dingen daar, ben ik toch meer stabiel dan ik dacht![]()
Vanas kennende koopt ze een cake bij de plus en strooit de wiet er overheenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wanneer gaat Vanas eens een lekkere space cake bakken??
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas kennende koopt ze een cake bij de plus en strooit de wiet er overheen
Nou dan maar een lekkere space kip van Jimmyquote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aantal punten zegt niets, ik had in januari maar 21000 punten en toch elitequote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef martend het volgende:
[..]
Jammer dat je je eigen rangschikking niet weetIk zit nu op 49422 punten
ik 17000 en ook elite.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Aantal punten zegt niets, ik had in januari maar 21000 punten en toch elite
Nou daar kom ik nooit aan, ik streamde anoniemquote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die denkt dat het groente is, dus eerst kokenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die denkt dat het groente is, dus eerst koken
Ik zit nu ook niet hoog hoor...ik ga niet alles en iedereen lopen stalken met mijn aanwezigheid op utopia. Heb nu 18619.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die denkt dat het groente is, dus eerst koken
Cos in sowieso leuk zelfs zonder streams.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
WelkomStreamen is alleen maar leuk in combinatie met de COS.
Isa idem dito.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Best erg dit...
Lot en Billey geven nu beide toe alklebei een agressief vriendje met losse handjes gehad te hebben...
Komt toch echt veel meer voor dan je denkt..
Dat klopt! Maar omgekeerd weer niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Cos in sowieso leuk zelfs zonder streams.
Eens...als ik ff niet kan kijken volg ik gewoon de Cos. Mis je nietsquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat Paul genomineerd zal worden en niet alleen 1 puntje van de kijkers maar ook van de bewoners onder het mom van dat het niet goed met hem gaat. Nou ja dat is ook zo. Ik heb nog nooit iemand zo snel voor mijn ogen zien aftakelen die geen kanker had.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:10 schreef renevanlaaren het volgende:
elite stem komt vast op paul.niet omdat dat klopt.
maar paul wil eruit met behoud van inleg![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ze mogen geen armbandjes maken van 40 cent onkosten,maar wel een auto van hout
Ja, precies. Ik stream niet meer, mijn paspoort is verlopen. En ik heb geen zin om het te verlengen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
eigenlijk moet iemand bieden op de auot en in de groep gooien kijken wat er belangrijk is,....Sodeknetters kom er maar inquote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ze mogen geen armbandjes maken van 40 cent onkosten,maar wel een auto van hout
Dat verbaast me niks. We merken het vanzelf.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahaaha
Gio verteld nu dat Hakim spacecake gebakken heeft...
En Hoppa.. Streams weg !
nee.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
eigenlijk moet iemand bieden op de auot en in de groep gooien kijken wat er belangrijk is,....Sodeknetters kom er maar in![]()
![]()
Baal wel, was eindelijk eens wat meer diepgan in Gio te horen...quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. We merken het vanzelf.
+1quote:Op zondag 16 februari 2014 13:16 schreef itsme het volgende:
[..]
nee.![]()
![]()
Ik kan het gewoon niet meer, streams kijken. Vroeger streamde ik en schreef hier verslagen maar ik heb het geduld niet. Ik lees de cossen en als er iets is dan zet ik ze even aan.
Mijzelf hier registreren was het beste wat ik ooit online gedaan heb. Ik zit hier elke dag met een domme grijns achter mijn laptoppie als ik de reacties lees. heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |