SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Ben 'n streamer vanaf 31 december, hier nog maar net, maar maakt het oh zoveeeeel beter.
Verbaas mij dus niet als enige over de dingen daar, ben ik toch meer stabiel dan ik dacht![]()
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoorquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Ben 'n streamer vanaf 31 december, hier nog maar net, maar maakt het oh zoveeeeel beter.
Verbaas mij dus niet als enige over de dingen daar, ben ik toch meer stabiel dan ik dacht![]()
Ja het gaat weer snel hoor, ben benieuwd wie er op de schopstoel komt...quote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoor![]()
Heb ook affe het nominatieschema in de OP gezet.
ik gok op paul issa en andreaquote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja het gaat weer snel hoor, ben benieuwd wie er op de schopstoel komt...
Selectie van de Elite Februari over 20 uurquote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was wel een beetje aan het topic-hunten hoor![]()
Heb ook affe het nominatieschema in de OP gezet.
Jammer, Ik had graag ff het gesprek gehoord tussen Nico en Gio.. Die heeft ze nog niet gehadquote:
op zoek naar peukenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Als ik Paul zo zie lopen, kan ik hem bijna ruiken.
En da's niet fijn
Welkomquote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef martend het volgende:
Jammer dat je je eigen rangschikking niet weetquote:
En Lau, Hakim zal ze voorzien aanstaande nacht.quote:
de ex die we nog niet hebben kunnen achterhalenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef Urb het volgende:
Lot heeft iets doorgekregen over een ex in een brief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te geloven wat de utopiasite over Andrea schrijft
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ja en wat voor plantjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok.. Ex-vriend Lot in de plantjes
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:59 schreef Poezewoes het volgende:
Lijkt wel of ze zelf geschreven heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te geloven wat de utopiasite over Andrea schrijft![]()
Oh, ik dacht serieus aan de Intratuin of zoquote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok.. Ex-vriend Lot in de plantjes
Niet handig on stream Lotje !
Ze hebben de 3 nieuwen ook behoorlijk afgeschermd. Ik heb me de klere gezocht gisteren. Na een opmerking van mijn dochter, die zei dat ze zeker wist dat Jochem ergens al te zien was geweest. Haar vertrouw ik meteen, dus ik zoeken en zoeken..quote:Op zondag 16 februari 2014 12:59 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
de ex die we nog niet hebben kunnen achterhalen
Het siert jequote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht serieus aan de Intratuin of zo. Wat naïef van mij.
Zullen vandeweek wel bij shownieuws zitten net als vorige keer.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze hebben de 3 nieuwen ook behoorlijk afgeschermd. Ik heb me de klere gezocht gisteren. Na een opmerking van mijn dochter, die zei dat ze zeker wist dat Jochem ergens al te zien was geweest. Haar vertrouw ik meteen, dus ik zoeken en zoeken..
1 peuk voor 2 joints?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoeveel joints haal je eigenlijk uit zo'n pakje?
pakjes peuken en wiet raken nooit op in utopia.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoeveel gram het was.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
Geen idee maar Hakim had het erna tegen Paul over offie "zn grote vriend" nog had gesproken, zal wel niks zijn maarja wie weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Het was een beste lading een medium size gripzakje halfvolquote:Op zondag 16 februari 2014 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoeveel gram het was.
Het was een vrij groot zakje...kreeg zelf de indruk dat je daar nog wel 10 joints uit haalt. Maar goed ik ben geen expert.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens hoeveel gram het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |